لایسنس پنج کاربره آنتی ویروس ESET Multi Device Security

 پنج کامپیوتر + پنج اندروید نود 32

 

ESET Multi-Device - پنج کامپیوتر + پنج اندروید یکساله

ESET Edition 2024

 

لایسنس 100% اورجینال با آپدیت مستقیم Eset

شروع اعتبار یکساله 365 روز از زمان ارسال لایسنس

قابلیت فعال سازی مجدد بعد از تعویض کردن ویندوز را دارد

سازگار با سیستم عامل های: ویندوز ( 8 - 10 - 11 ) 32 بیت و 64 بیت، اندروید

ضمانت 100% کارکرد با پشتیبانی کامل 24 ساعته تا پایان انقضای لایسنس

قابلیت دانلود و نصب نرم افزار آنتی ویروس از سایت مبدا Eset.com

امنیت در اینترنت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به وب کم و روتر اینترنت

پشتیبانی از : آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / گوشی اندرویدی - تبلت - Android TV

محافظت از تمام جنبه های زندگی دیجیتال شما با تخصص پیشرفته و یادگیری پیشرفته ماشین

دارای فایروال پیشرفته و قدرتمند، محافظت از پرداخت های بانکی، ایمنی در برابر باج افزار و بدافزار

کنترل والدین و ضد سرقت ( Anti-theft - Parental Control )

 

1,270,000 تومان فروش ویژه

 

880 هزار تومان

 

 

 

 

 

بلافاصله بعداز خرید - کد لایسنس 20 رقمی اورجینال به ایمیل شما ارسال میگردد و فقط کافیست لایسنس را مستقیم در نرم افزار آنتی ویروس وارد کرده و آن را فعال نمایید. این لایسنس بصورت 365 روز کامل و قابلیت بدون محدودیت تعویض ویندوز و حتی قابلیت جابجایی از دستگاهی به دستگاه دیگر را داراست. شما میتوانید بعد از فعالسازی از تمام قابلیت های آن استفاده کنید - آپدیت ها مستقیم از خود Eset ارسال میگردد.

 

 

 

eset

لایسنس اورجینال - 1 کامپیوتر + 1 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

569,000 تومان فروش ویژه

 

339 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

eset

لایسنس اورجینال - 2 کامپیوتر + 2 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

790,000 تومان فروش ویژه

 

549 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

eset

1 کاربر - لایسنس اورجینال اندروید یک کاربر یکساله (365 روزه)

  ✔ ورژن 2024

  ✔ پشتیبانی از آخرین نسخه

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد فرمت یا تعویض دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه اندروید

270,000 تومان فروش ویژه

 

209 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

eset

2 کاربر - لایسنس اورجینال اندروید دو کاربر یکساله (365 روزه)

  ✔ ورژن 2024

  ✔ پشتیبانی از آخرین نسخه

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد فرمت یا تعویض دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه اندروید

370,000 تومان فروش ویژه

 

319 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

برخی ویژگی های اساسی آنتی ویروس Eset

با توجه به ویژگی های امنیتی جامع و حفاظت با کیفیت بالا که توسط آنتی ویروس Eset ارائه می شود، بسیاری از کاربران قیمت محصولات خود را سرمایه گذاری ارزشمندی می دانند. آنتی ویروس Eset به دلیل قابلیت های پیشرفته تشخیص تهدید، اسکن بلادرنگ و مکانیسم های دفاعی فعال شناخته شده است. با سرمایه گذاری در آنتی ویروس Eset، کاربران می توانند امنیت آنلاین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و از دستگاه های خود در برابر بدافزارها و تهدیدات سایبری مختلف محافظت کنند.

 

 

eset

 

 

▪ Exploit Blocker: سیستم شما را در برابر تهدیدات جدید و نوظهور که آسیب‌ پذیری‌ های برنامه‌ ها و مرورگرها را هدف قرار می‌ دهند، محافظت می‌ کند.

▪ اسکن بلادرنگ: آنتی ویروس Eset NOD32 دائماً فایل ها و برنامه های شما را برای هرگونه فعالیت مخرب نظارت می کند. آموزش اسکن پیشرفته نود 32

▪ Anti-Phishing: این ویژگی با جلوگیری از سرقت اطلاعات حساس شما توسط وب سایت های جعلی، از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند.

▪ Device Control: به شما این امکان را می دهد که استفاده از دستگاه های خارجی را برای جلوگیری از آلودگی بدافزار کنترل و محدود کنید.

▪ استفاده آسان: رابط کاربر پسند، پیمایش و انجام اسکن، بروزرسانی و سفارشی‌ سازی را ساده می‌کند.

▪ تاثیر کم سیستم: آنتی ویروس Eset NOD32 طوری طراحی شده است که بدون کاهش سرعت کامپیوتر شما به آرامی اجرا شود.

 

ایمنی در پرداخت های آنلاین

حفاظت از بانک و پرداخت: امنیت اینترنت شامل یک افزونه مرورگر امن است که از تراکنش های آنلاین شما محافظت می کند و از کلاهبرداری مالی جلوگیری می کند. اگر به امنیت آنلاین پیشرفته همراه با محافظت از آنتی ویروس نیاز دارید، دانلود ESET Internet Security انتخاب ایده آلی است.

 

 

eset

 

 

مقابله در برابر بد افزار ها - Ransomware

نویسندگان بدافزار امروزه بسیار خلاق هستند. «محصولات» آن‌ها از طریق آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌های اصلاح‌نشده منتشر می‌شوند، اقدامات امنیتی را پنهان می‌کنند، در حافظه پنهان می‌شوند، یا از برنامه‌های قانونی تقلید می‌کنند تا شناسایی نشوند. با این حال، حتی امروزه نیز یکی از مؤثرترین ناقلین نفوذ، ضعیف ترین حلقه در زنجیره یعنی انسان است. ایمیل های خوش ساخت با پیوست های مخرب ثابت کرده اند که راهی کارآمد و در عین حال ارزان برای به خطر انداختن یک سیستم هستند. و برای رسیدن به آن فقط یک کلیک اشتباه لازم است. بدافزارها هر روز حمله می‌کنند و اغلب کاربران را از هر گوشه و کنار دنیا هدف قرار می‌دهند. چه این جاسوس‌ افزار باشد که دوربین‌های دستگاه‌ها را ربوده، چه بدافزارهای بات‌نت که دستگاه‌های کاربر را اسیر شبکه‌های مخرب می‌کند، چه درهای پشتی که تهدیدهای پایدار پیشرفته (APT) را برای جاسوسی و مختل کردن سازمان‌ها توانمند می‌کنند، بدافزار به اشکال فراوان پنهان می‌شود. ESET مفتخر است، که برخی از بهترین محققان، تحلیلگران و مهندسان تشخیص بدافزار را در این صنعت دارد، که اهداف مجرمانه توسعه دهندگان بدافزار را افشا و با آنها مقابله می کند.

 

 

eset

 

 

محافظت موبایل

Eset Mobile Security محافظت درجه یک را برای دستگاه های تلفن همراه شما ارائه می دهد، آنها را در برابر تهدیدات مخرب در امان نگه می دارد و اطلاعات شخصی شما را ایمن می کند. این برنامه با ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌های اسکن جامع، آرامش خاطر و تجربه موبایلی بدون نگرانی را فراهم می‌کند. با سابقه بیش از 30 سال، Eset خود را به عنوان یک رهبر قابل اعتماد در امنیت سایبری تثبیت کرده است. راه حل امنیتی تلفن همراه آنها فناوری پیشرفته را با ویژگی های کاربر پسند ترکیب می کند و آن را برای همه انواع کاربران قابل دسترسی می کند. در واقع، Eset Mobile Security جوایز متعددی را برای اثربخشی خود در شناسایی و حذف بدافزارها دریافت کرده است و دفاعی قابل اعتماد در برابر تهدیدات احتمالی ارائه می دهد.

 

بنابراین Eset Mobile Security محافظت کاملی را برای دستگاه های تلفن همراه شما ارائه می دهد. با ویژگی های پیشرفته آنتی ویروس و ضد بدافزار، از دستگاه شما در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و حملات فیشینگ محافظت می کند. اسکن بلادرنگ و دفاع پیشگیرانه آن تضمین می کند که داده های شما ایمن باقی می مانند. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که در صورت گم شدن یا سرقت، دستگاه خود را از راه دور بیابید، قفل کنید یا پاک کنید. با ویژگی‌های ضد سرقت آن، می‌توانید از دزد عکس بگیرید یا به ضبط‌های صوتی گوش دهید تا دستگاه خود را بازیابی کنید. Eset Mobile Securit یک انتخاب مطمئن برای ایمن و محافظت از دستگاه های تلفن همراه شما است.

 

 

eset

 

 

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت