آموزش نحوه اسکن پیشرفته در نود 32

اسکن پیشرفته ESET برای کاربرانی است که می خواهند کنترل بیشتری بر فرآیند اسکن داشته باشند. که فایل‌ یا پوشه‌ خاصی را برای اسکن انتخاب کنند.



نحوه اسکن پیشرفته در آنتی ویروس ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




گزینه های اسکن پیشرفته در محصولات ESET برای کاربرانی است که می خواهند کنترل بیشتری بر فرآیند اسکن داشته باشند. این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهند فایل‌ها یا پوشه‌های خاصی را برای اسکن انتخاب کنید، فایل‌های راه‌اندازی رایانه و رجیستری را اسکن کنید، رایانه‌ تان را برای فایل‌های مشکوک که ممکن است بدافزار باشند اسکن کنید، شبکه رایانه‌ تان را برای دستگاه‌های آلوده اسکن کنید، حافظه رایانه‌ تان را برای بدافزار اسکن کنید، رایانه‌ تان را اسکن کنید. رکورد بوت را برای بدافزارها مسلط کنید و کامپیوتر خود را برای روت کیت ها اسکن کنید.


اگر مطمئن نیستید رایانه شما به بدافزار آلوده شده است یا اگر می‌خواهید مطمئن شوید که همه بدافزارهای رایانه‌تان حذف شده‌اند، گزینه‌های اسکن پیشرفته می‌توانند مفید باشند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تکمیل گزینه‌ های اسکن پیشرفته نسبت به اسکن‌ های معمولی بیشتر طول می‌کشد. اگر مطمئن نیستید که از کدام گزینه اسکن پیشرفته استفاده کنید، بهتر است با یک اسکن معمولی شروع کنید. اگر اسکن معمولی هیچ بدافزاری پیدا نکرد، می‌توانید یکی از گزینه‌های اسکن پیشرفته را امتحان کنید. در اینجا چند نکته برای استفاده از گزینه های اسکن پیشرفته آورده شده است: با پیروی از این نکات، می توانید از گزینه های اسکن پیشرفته برای اسکن رایانه خود برای بدافزار و حذف هر گونه بدافزاری که یافت می شود استفاده کنید.


با استفاده از Eset اسکن کامل سیستم را انجام دهید


اسکن کامپیوتری استاندارد برخی از اهداف اسکن را که بعید است حاوی بدافزار باشند حذف می کند. برای پیکربندی محصول "خرید لایسنس Eset" برای انجام اسکن کل سیستم، مراحل زیر را دنبال کنید:


1. آنتی ویروس نود 32 را اجرا کنید

2. روی Computer scan→ Advanced scans کلیک کنید و Custom scan را از منوی کشویی انتخاب کنید.


اسکن پیشرفته نود32


3. In-depth scan را از منوی کشویی کنار نمایه انتخاب کنید. کادر کنار Computer یا This PC را انتخاب کنید و روی Scan کلیک کنید.


اسکن پیشرفته Eset


اسکن حالت بیکار در Eset را فعال کنید


می‌توانید اسکن حالت بی‌حرکتی را فعال کنید تا اسکن‌های خودکار رایانه را در مواقعی که بار کمی بر روی منابع سیستم وجود دارد یا وجود ندارد، آغاز کند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود.

3. روی Detection Engine → Malware scans کلیک کنید و Idle-State Scan را گسترش دهید. برای فعال کردن آن، روی کلید کنار Enable Idle-state scanning کلیک کنید. برای ذخیره تغییرات خود روی OK کلیک کنید و از تنظیمات پیشرفته خارج شوید.


اموزش اسکن پیشرفته Eset


اسکن بدافزار با Malware scans


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود.

3. روی Detection Engine → Scans Malware کلیک کنید. توضیحات زیر را برای تنظیمات در بخش On-demand scan مشاهده کنید.


آموزش اسکن پیشرفته نود32


Selected profile: نمایه های اسکن شما را قادر می سازد پیکربندی اسکن داده شده را ذخیره کنید (هدف های اسکن، روش ها و تنظیمات دیگر). می توانید از یکی از نمایه های اسکن از پیش پیکربندی شده همراه با محصولات ESET استفاده کنید:

Smart scan: این نمایه اسکن پیشرفته پیش فرض است. نمایه اسکن هوشمند از فناوری Smart Optimization استفاده می‌کند، که فایل‌هایی را که در اسکن قبلی تمیز شده‌اند و از آن زمان اسکن تغییر نکرده‌اند را حذف نمی‌کند. این امر زمان اسکن را با کمترین تأثیر بر امنیت سیستم کاهش می دهد.

Context menu scan: می توانید اسکن درخواستی هر فایلی را از منوی زمینه شروع کنید. نمایه اسکن منوی زمینه به شما امکان می دهد پیکربندی اسکن را تعریف کنید که هنگام شروع اسکن از این طریق استفاده می شود.

In-depth scan: نمایه اسکن در عمق به طور پیش فرض از بهینه سازی هوشمند استفاده نمی کند، بنابراین هیچ فایلی از اسکن با استفاده از این نمایه مستثنی نمی شود.

Computer scan : این نمایه پیش فرض استفاده شده در اسکن کامپیوتر استاندارد است.



گزینه های اسکن پیشرفته - پارامترهای ThreatSense


تنظیمات موجود در پارامترهای ThreatSense شما را قادر می‌سازد تا انواع فایل‌های مورد بررسی توسط اسکنر، روش‌های مورد استفاده برای بررسی فایل‌ها در حین اسکن و اقدام پیش‌فرض در صورت یافتن تهدید در حین اسکن را تعریف کنید.


1. برای نمایش تنظیمات در این بخش، روی ThreatSense parameters کلیک کنید.


اموزش اسکن پیشرفته نود 32 در کامپیوتر


2. موتور اسکن ESET ThreatSense را می توان برای استفاده از تنظیمات سفارشی شما هنگام انجام اسکن درخواستی پیکربندی کرد. تغییرات ایجاد شده در اینجا بر تنظیمات ماژول های محصول دیگر تأثیری نخواهد گذاشت (به عنوان مثال، اگر اسکن رسانه قابل جابجایی (USB) را در اینجا غیرفعال کنید، در حفاظت از سیستم فایل بلادرنگ فعال باقی می ماند). پارامترهای ThreatSense به بخش های زیر تقسیم می شوند:


ویروس کشی با نود 32 به روش پیشرفته


Objects to scan: این به شما امکان می دهد انواع اشیاء مورد بررسی توسط اسکن را انتخاب کنید. انواع شی موجود عبارتند از: حافظه عامل، بخش های بوت، فایل های ایمیل، آرشیوها، بایگانی های خود استخراج و بسته کننده های زمان اجرا. با استفاده از تنظیمات پیش فرض، همه اشیا به جز فایل های ایمیل اسکن می شوند.

Scan Options: این به شما امکان می دهد روش ها / فناوری های اسکن مورد استفاده در حین اسکن را انتخاب کنید. Heuristics و Advanced Heuristics/DNA/Smart Signature گزینه های موجود هستند.

Cleaning: این به شما امکان می‌دهد تا سطح اقدامی را که در هنگام شناسایی فایل‌های ناخواسته یا شناسایی با اسکن انجام می‌شود، تعیین کنید. از منوی کشویی برای انتخاب بین موارد زیر استفاده کنید:


1. Always remedy detection ( تلاش برای اصلاح تشخیص در حین تمیز کردن اشیاء بدون دخالت کاربر نهایی )

2. Remedy detection if safe, keep otherwise ( تلاش کنید تشخیص را در حین تمیز کردن اشیاء بدون هیچ گونه مداخله کاربر نهایی برطرف کنید، اگر تشخیص قابل اصلاح نباشد، شی گزارش شده در محل اصلی خود رها می شود )

3. Remedy detection if safe, ask otherwise ( تلاش کنید تشخیص را در حین تمیز کردن اشیاء اصلاح کنید، اگر هیچ اقدامی انجام نشد، کاربر نهایی یک هشدار تعاملی دریافت می‌کند و باید یک اقدام اصلاحی را انتخاب کند )

4. Always ask the end-user ( کاربر نهایی هنگام تمیز کردن اشیاء یک پنجره تعاملی دریافت می کند و باید یک اقدام اصلاحی را انتخاب کند ).


Exclusions: این به شما امکان می دهد انواع فایل های خاصی را برای حذف از اسکن مشخص کنید.

Other: این بخش شامل تنظیماتی برای فناوری های متفرقه مانند اسکن جریان داده متناوب، بهینه سازی هوشمند، ثبت اشیاء در حین اسکن و موارد دیگر است. توصیه می کنیم از تنظیمات پیش فرض در این قسمت استفاده کنید.

Limits: این بخش شما را قادر می سازد حداکثر اندازه اشیاء و سطوح بایگانی های تودرتو را برای اسکن تعیین کنید.


یک نمایه اسکن سفارشی ایجاد کنید


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود.

3. روی Detection Engine → Malware scans کلیک کنید و روی Edit در کنار List of profiles کلیک کنید.


اسکن پیشرفته نود 32 در کامپیوتر


4. نام نمایه جدید را در فیلد تایپ کنید و روی Add کلیک کنید. روی OK کلیک کنید.


آموزش اسکن پیشرفته در نود 32


5. نمایه جدید خود را در منوی کشویی Selected profile انتخاب کنید.


گزینه های اسکن پیشرفته در محصولات ESET


6. نمایه خود را مطابق دلخواه پیکربندی کنید و برای خروج از تنظیمات پیشرفته روی OK کلیک کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد