آموزش حذف‌ ویروس با نود 32 - اسکن کامپیوتر با آنتی ویروس نود 32

اسکن رایانه ای حداقل دو بار در ماه یا بیشتر برای رایانه های پر خطر انجام شود. اسکن منظم می تواند از رایانه شما محافظت کند.



اسکن کامپیوتر در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید آنتی ویروس نود 32




آنتی ویروس نود 32 یک برنامه نرم افزاری است که برای شناسایی و حذف بدافزارها، ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات امنیتی از سیستم رایانه شما طراحی شده است. یکی از ویژگی های اصلی Nod32 امکان انجام اسکن بر روی رایانه شما برای شناسایی هرگونه تهدید بالقوه است. در طول اسکن، آنتی ویروس Nod32 تمامی فایل ها و پوشه های موجود در رایانه شما را بررسی می کند تا نشانه هایی از کدهای مخرب را بررسی کند. اگر تهدیدی را شناسایی کند، به شما هشدار می دهد و گزینه هایی برای حذف یا قرنطینه تهدید ارائه می دهد.


اسکن منظم با آنتی ویروس Eset برای ایمن نگه داشتن رایانه شما از بدافزارها و سایر تهدیدات امنیتی ضروری است. توصیه می شود حداقل یک اسکن کامل در هفته انجام دهید و نرم افزار آنتی ویروس خود را با آخرین تعاریف ویروس به روز نگه دارید. اسکن منظم می تواند از رایانه شما در برابر موارد زیر محافظت کند:


     ◀ تهدیداتی که قبل از نصب محصول ESET Internet Security از قبل در رایانه شما وجود داشته است.

     ◀ پرونده های مخفی و بالقوه مضر در سیستم شما که ممکن است توسط تعاریف قدیمی ویروس قابل شناسایی نباشند.

     ◀ ویروس هایی که در حالی که اسکنر بی درنگ غیرفعال شده باشد (فقط در صورت خاموش شدن توسط کاربر امکان پذیر است) رخ داده است.


- برای مشاهده نحوه اسکن دستگاهای دیگر بر روی آموزش های زیر کلیک کنید :


آموزش اسکن نود 32 ویندوز


1. پنجره اصلی برنامه ESET Windows خود را باز کنید.

2. بر روی Computer scan → Scan your computer کلیک کنید.


اسکن آنتی ویروس نود 32


3. با کلیک روی Pause یا Cancel در سمت راست نوار ابزار، می توانید اسکن را متوقف یا کنسل کنید.


نحوه اسکن با نود 32


4. پس از اتمام scan ، یک پنجره خلاصه ای از تعداد فایل های اسکن شده ، آلوده و تمیز شده را نشان می دهد. برای مشاهده نتایج دقیق ثبت اسکن رایانه ، روی Show log کلیک کنید.


آموزش اسکن کامپیوتر با نود 32


5. جزئیات گزارش اسکن در پنجره اسکن رایانه نمایش داده می شود.


آموزش حذف ویروس با نود 32


اگر تهدیدی پیدا شود چه کنیم؟ اگر تهدیدی در هنگام اسکن رایانه شما شناسایی شد و قادر به حل آن نیستید ، برای دستورالعمل های گام به گام مقاله مناسب زیر را کلیک کنید:

فایل های قرنطینه شده را در محصولات خانگی ESET Windows حذف کنید : نکته - دقت بفرمایید که فایل های ویروسی دارای محتوای اساسی شما نباشد

قرنطینه حاوی نسخه‌های پشتیبان از فایل‌هایی است که توسط محصول ESET شما شناسایی، تمیز یا حذف شده‌اند. برای حذف این فایل ها از قرنطینه مراحل زیر را دنبال کنید.


1. پنجره اصلی برنامه Windows ESET خود را باز کنید.

2. روی Tools → More tools → Quarantine کلیک کنید.


ویروس کشی با Eset


3. روی فایلی که می خواهید حذف کنید کلیک راست کرده و Delete from Quarantine را بزنید.


آموزش اسکن آنتی ویروس


4. برای تایید عمل روی Yes کلیک کنید.


آموزش اسکن کامپیوتر با Eset


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد