آموزش غیرفعال کرده پنجره notifications در آنتی ویروس نود 32

به طور پیش فرض، محصولات ESET اعلان های دسک تاپ را در رابطه با تهدیدات شناسایی شده، رویدادهای اسکن و غیره در قسمت اعلان های ویندوز نمایش می دهند.



نحوه غیر فعال کردن notifications یا اعلان نود 32


به‌ طور پیش‌ فرض، محصولات ESET "خرید نود 32" اعلان‌ های notifications دسکتاپ را در مورد تهدیدات شناسایی‌ شده، رویدادهای اسکن برنامه‌ ریزی‌ شده، فعالیت بروزرسانی موتور شناسایی و غیره در ناحیه اعلان‌ های Windows نمایش می‌ دهند.


1. پنجره اصلی برنامه آنتی ویروس نود 32 خود را باز کنید .

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود .

3. روی Notifications کلیک کنید و Desktop Notifications را گسترش دهید. روی دکمه کنار نمایش اعلان‌ های دسکتاپ کلیک کنید تا آن را غیرفعال کنید و روی OK کلیک کنید.


حذف Notifications در آنتی ویروس Eset

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت