آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود 32

آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود 32 - اینترنت سکیوریتی - اسمارت سکیوریتی بصورت گام به گام ورژن های 13 - 14 - 15 - 16 - 17



نحوه نصب و فعالسازی ESET





با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




اطلاعیه : تمام لایسنس های موجود در وب سایت نادمارکت کاملا اورجینال بوده و بدون نیاز به هر گونه تغییر IP به راحتی فعال می گردند - لایسنس های آنتی ویروس نود 32 موجود در وب سایت نادمارکت شامل گارانتی کامل با قابلیت فعال سازی مجدد بعد تعویض ویندوز می باشد.


1. برای شروع نصب روی فایل دانلود نود 32 کلیک کنید

2. زبان مورد نظر خود را از منوی کشویی انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید.

آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود 32


3. توصیه می کنیم تمام تنظیمات حفاظت و نصب را فعال کنید. روی Allow all and continue کلیک کنید و ادامه دهید یا گزینه های سفارشی خود را انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید. قبل از ادامه، می توانید End User License Agreement و Privacy Policy را بررسی کنید.


نحوه نصب و فعالسازی ESET


4. در این قسمت حساب روی Skip login کلیک کنید.


نصب آنتی ویروس نود32


5. در پنجره گزینه " انتخاب فعال سازی " ، بر روی Use a purchased activation key خریداری شده کلیک کنید.


نحوه اکتیو کردن لایسنس نود32


6. کلید فعال سازی صادر شده توسط ESET خود را در قسمت کلید فعال سازی تایپ یا کپی/ پیست کنید و روی Continue کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که کلید فعال سازی را دقیقاً همانطور که هست، از جمله خط فاصله، تایپ کرده اید. اگر کلید فعال‌سازی را کپی/ پیست می‌کنید، مطمئن شوید که به‌ طور تصادفی فضای اضافی را در اطراف متن انتخاب نکنید.


نحوه فعال کردن لایسنس Eset


7. روی Activate کلیک کنید. شما این امکان را دارید که محصول دیگری را در حین یا پس از نصب انتخاب کنید.


نصب نود 32


8. برای خروج از Installation Wizard روی Done کلیک کنید. اکنون می توانید جزئیات مجوز خود را مشاهده کرده و ویژگی های محصول خانگی ESET خود ببینید.


آموزش فعال سازی نود 32


9. در این صفحه نیازی به فعال کردن موردی نیست آن را ببندید.


فعال سازی eset


دلیل نصب آنتی ویروس Eset

آنتی ویروس ESET به دلایل مختلف برای بسیاری از کاربران یک انتخاب محبوب است:


تشخیص تهدید پیشرفته : ESET از الگوریتم‌های پیشرفته و تکنیک‌های یادگیری ماشین برای شناسایی و مسدود کردن انواع بدافزارها از جمله ویروس‌ها، تروجان‌ ها، باج‌افزارها، جاسوس‌ افزارها و روت‌ کیت‌ها استفاده می‌کند. محافظت در زمان واقعی و اسکن فعال برای شناسایی و حذف تهدیدات قبل از اینکه به رایانه یا شبکه شما آسیب برساند ارائه می دهد.

Light System Footprint : ESET به دلیل استفاده کارآمد از منابع سیستم شناخته شده است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که بدون کاهش قابل توجهی عملکرد رایانه شما در پس زمینه به آرامی اجرا شود. این امر به ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند محافظت قابل اعتمادی را بدون به خطر انداختن سرعت و پاسخ‌ دهی رایانه‌ شان داشته باشند، مهم است.

به‌ روزرسانی‌ های منظم : ESET به‌ روزرسانی‌های منظمی را برای پایگاه‌ داده امضای ویروس خود ارائه می‌کند و اطمینان می‌دهد که نرم‌ افزار آنتی‌ ویروس شما با آخرین تهدیدات به‌ روز باقی می‌ ماند. این به محافظت از سیستم شما در برابر بدافزارهای در حال ظهور و بردارهای حمله جدید کمک می کند.

حفاظت از وب پیشرفته : ESET دارای ویژگی هایی مانند فیلتر کردن وب و قابلیت های ضد فیشینگ برای محافظت از فعالیت های آنلاین شما است. می‌تواند به جلوگیری از دسترسی به وب‌ سایت‌های مخرب، مسدود کردن بارگیری‌های مشکوک و محافظت از شما در برابر تلاش‌های فیشینگ که سعی در سرقت اطلاعات حساس شما دارند، کمک کند.

ویژگی های اضافی : همراه با عملکرد اصلی آنتی ویروس، ESET اغلب ویژگی های اضافی مانند حفاظت از دیوار آتش، اسکن ایمیل، رمزگذاری داده ها و کنترل های والدین را ارائه می دهد. این ویژگی های اضافی امنیت جامعی را فراهم می کند و به کاربران کنترل بیشتری بر محیط دیجیتال خود می دهد.

پشتیبانی از چند پلتفرم : نرم افزار آنتی ویروس ESET برای چندین پلتفرم از جمله ویندوز، مک و لینوکس و اندروید در دسترس است. این محافظت سازگار و قابل اعتماد را در سراسر سیستم عامل های مختلف ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تمام دستگاه های خود را با یک راه حل واحد ایمن کنید.


به یاد داشته باشید که در حالی که ESET یک نرم افزار آنتی ویروس معتبر و قدرتمند است، اما هیچ نرم افزاری نمی تواند 100٪ محافظت در برابر همه تهدیدات را تضمین کند. همیشه توصیه می شود عادات مرور ایمن را تمرین کنید، سیستم عامل و برنامه های خود را به طور منظم به روز کنید و از فایل های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از محافظت جامع در برابر تهدیدات سایبری اطمینان حاصل کنید.




لینک های مفید و مرتبط

آموزش اسکن پیشرفته در آنتی ویروس نود 32

اسکن مودم خانگی در آنتی ویروس نود 32

فعال کردن مرورگر امن پرداخت نود 32 - ESET

رفع خطاهای ACT یا ECP هنگام فعال سازی لایسنس Eset


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد