بررسی آنتی ویروس Avast

آنتی ویروس Avast دارای یک آنتی ویروس، یک فایروال قوی، یک فیلتر هرزنامه، حفاظت شبکه پیشرفته آنتی ویروس و سیستم تشخیص مبتنی بر رفتار است.



ویژگی آنتی ویروس Avast



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ویژگی های آنتی ویروس Avast

آنتی ویروس Avast دارای زرادخانه کامل محافظت از بدافزار , به علاوه مجموعه ای مفید از ویژگی های جدید است.


اسکن ویروس

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. اسکن ویروس Avast سریع و آسان انجام می شود. و نه تنها هر مشکلی را در دستگاه شما علامت گذاری می کنند، بلکه به شما امکان می دهند با کلیک یک دکمه هر مشکلی را برطرف کنید.


آنتی ویروس Avast


اسکن ویروس 3 کار انجام می دهد:

▪ تعاریف ویروس را به روز می کند تا مطمئن شود که تهدیدات جدید را از دست نمی دهید

▪ اسکن برای ویروس ها و بدافزارها

▪ به دنبال مسائل پیشرفته است


در حالی که تست اسکن بدافزار را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشت، سه مشکل پیشرفته را مشخص کرد. این یک آسیب‌پذیری در برابر وب‌سایت‌های جعلی، امنیت ضعیف با شبکه Wi-Fi من و دو پوشه بود که در برابر باج‌افزار پیشرفته آسیب‌پذیر بودند.


بررسی آنتی ویروس Avast


حفاظت از بدافزار

باز هم این یک ویژگی انقلابی برای نرم افزار آنتی ویروس نیست. اما هنوز بحث کردن مهم است. و محافظت از بدافزار Avast همراه با:


▪ حفاظت هم‌ زمان که به‌صورت بی‌صدا در پس‌ زمینه اجرا می‌شود تا تهدیدها را به‌صورتی نامحسوس و در عین حال مؤثر مسدود کند.

▪ شناسایی کامل بدافزار که مانع از اشتراک گذاری فایل های آلوده با سایر کاربران می شود.

▪ درایو قابل جابجایی اسکن می‌کند تا درایوهای خارجی مانند سی‌دی، دی‌وی‌دی، استیک‌های USB و غیره را برای ویروس‌یابی بررسی کند.

▪ اسکن های سفارشی روی فایل ها یا پوشه های خاص برای اسکن های سریع تر و هدفمند.

▪ اسکن‌ های برنامه‌ ریزی شده را انجام می‌دهد تا زمانی که دور از میز کار خود هستید، بدافزار را بررسی کند.

▪ گزارش های امنیتی که هر 30 روز یکبار به روز رسانی های شخصی شده را در اختیار شما قرار می دهد.

▪ به روز رسانی های امنیتی در زمان واقعی و ویژگی های جدید که به طور خودکار به روز می شوند.


مقاله زیر نتایج نمودار آزمایشگاهی حفاظت از بدافزارو حفاظت از فیشینگ می باشد.

این امتیاز در تست های موسسه AV-Test 17.5 از 18 امتیاز ممکن را به دست آورد و در هر چهار تست توسط AV-Comparatives امتیاز Advanced+ (بالاترین امتیاز ممکن) را کسب کرد. SE Labs آن را در سطح AA تایید کرد، که دومین سطح از پنج سطح گواهینامه برتر است. و هر دو آزمایش سخت تحمیل شده توسط MRG-Effitas را گذراند.


ما از یک الگوریتم برای ترسیم همه نمرات در مقیاس 10 امتیازی استفاده می کنیم و یک نتیجه کلی ایجاد می کنیم. مانند Avira، Avast با نتایج هر چهار آزمایشگاه با امتیاز 9.6 به دست آمد. کسپرسکی تاج کلی تست آزمایشگاهی را با 10 امتیاز کامل حفظ کرده است. Bitdefender با 9.9 امتیاز در رتبه بعدی قرار گرفت، اگرچه حذف آن از آخرین تست های MRG-Effitas به این معنی است که امتیاز آن فقط از سه مورد از چهار آزمایشگاه بدست آمده است.


Avast در تست حفاظت از بدافزار امتیاز کسب کرد. این خوب است، اما چندین محصول حتی بهتر عمل کردند. Cylance، F-Secure، Norton و McAfee که در برابر مجموعه مشابهی از نمونه‌ها آزمایش شدند، همگی 9.3 امتیاز را کسب کردند. Webroot SecureAnywhere 10 امتیاز عالی کسب کرد، اما این دستاورد از مجموعه نمونه قبلی استفاده کرد، بنابراین مستقیماً قابل مقایسه نیست.


برای دریافت بینش در مورد اینکه هر محصول تا چه حد با جدیدترین بدافزار مشکلات را مدیریت می‌کند، با URL‌ های میزبان بدافزار شروع می‌کنیم که توسط MRG-Effitas در چند روز گذشته کشف شد. Avast مرورگر را از 62 درصد از 100 URL های عجیب و غریب دور کرد و دانلود بدافزار را برای 29 درصد دیگر حذف کرد. در مجموع 91 درصد محافظت آن خوب است. با این حال، Symantec Norton Security Premium و McAfee هر دو 99 درصد محافظت در این آزمایش را داشتند.


وب‌سایت‌های فیشینگ سعی نمی‌کنند بدافزار را در سیستم شما نصب کنند یا برنامه‌های آسیب‌پذیر را زیر و رو کنند. در عوض آن‌ها سعی می‌کنند شما، کاربر را فریب دهند تا اعتبارنامه ارزشمند ورود شما را با خیال راحت از دست بدهید. برای این منظور از وب سایت های حساس مانند سایت های بانکی، سایت های خرید، حتی سایت های بازی و دوستیابی تقلید می کنند. فقط به یک قربانی ناآگاه نیاز است تا کل ماجرا را ارزشمند کند.


حفاظت مبتنی بر وب Avast واقعاً در سایت‌های فیشینگ که تازه جمع‌آوری شده‌ است عالی جواب داد، به درستی 98 درصد از آنها را به عنوان کلاهبرداری شناسایی کرد و مرورگر را به سمت ایمن هدایت کرد. AVG دقیقاً همین امتیاز را کسب کرد (با توجه به اینکه از موتور مشابهی استفاده می کند جای تعجب نیست). ZoneAlarm و Trend Micro Internet Security (39.95 3 رایانه شخصی / 1 سال در Trend Micro Business Small) نیز 98 درصد را مدیریت کردند. با این حال حتی آن امتیاز قابل تخمین نیز جایزه آنتی فیشینگ را دریافت نمی کند. Bitdefender با 99 درصد از Avast جلو افتاد، در حالی که Kaspersky و مک آفی 100 درصد محافظت را انجام دادند.


فایروال قوی

وظیفه اصلی فایروال این است که مطمئن شود برنامه ها از دسترسی خود به شبکه و اتصالات اینترنتی شما سوء استفاده نمی کنند. اجزای فایروال در نورتون و کسپرسکی مجوزها را برای برنامه های شناخته شده پیکربندی می کنند و ناشناخته ها را زیر نظر دارند و تصمیمات امنیتی خود را می گیرند. تکیه بر کاربر برای اتخاذ تصمیمات امنیتی مهم ایده بدی است. فایروال های دیگر ناشناخته ها را متفاوت مدیریت می کنند. به عنوان مثال، آنتی ویروس adware به طور پیش فرض به تمام ترافیک اجازه می دهد. پاندا اتصالات خروجی را امکان پذیر می کند اما اتصالات ورودی ناخواسته را مسدود می کند. برای کنترل برنامه Avast حالتی به نام Auto-decide را پیش‌فرض قرار می‌دهد، به این معنی که (مانند نورتون) تصمیم خود را در مورد هر برنامه جدید می‌گیرد. برای آزمایش سعی کردیم به حالت Ask تغییر دهیم. انجام این کار منجر به انبوهی از پنجره‌های بازشو در مورد اجزای داخلی ویندوز نشد، زیرا Avast قبلاً قوانینی را برای آن مؤلفه‌ها در حالت تصمیم‌گیری خودکار ایجاد کرده بود.


محافظت در برابر تلاش‌های مبتنی بر شبکه برای بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌ها در سیستم عامل یا برنامه‌های مهم دقیقاً یک عملکرد دیوار آتش نیست، اما اغلب شامل آن می‌شود. به عنوان بخشی از ارزیابی فایروال بررسی می‌کنیم که مطمئن شویم یک کد گذار بدافزار نمی‌تواند به سادگی حفاظت را خاموش کند. در زره آواست هیچ تیکه ای پیدا نکردیم. از تنظیمات رجیستری در برابر تغییرات محافظت می کرد و وقتی سعی کردیم فرآیندهای آن را خاتمه دهیم، پیام «دسترسی رد شد» را دریافت کردیم. همین اتفاق زمانی افتاد که سعی کردیم خدمات ضروری ویندوز را غیرفعال کنیم. همچنین نمی توانستیم به سادگی خدمات را متوقف کنیم. با انجام این کار یک پنجره بازشو تأیید شد که به مجوز کاربر نیاز داشت. این یک فایروال قوی است. اگر اجزای کنترل برنامه آن را در حالت Auto-decide رها کنید، این کار را بدون تعداد زیادی پنجره بازشو انجام می دهد.


Ransomware Shield

هر زمانی که بدافزار از محافظت بی‌درنگ محصول امنیتی شما عبور کند، بد است. با این حال در بیشتر موارد بدافزار از آزادی خود برای مدت طولانی لذت نمی برد. شرکت آنتی ویروس به سرعت یک به روز رسانی را ارائه می کند تا متخلف روز صفر را از بین ببرد. اما اگر بدافزار قبلا اسناد مهم شما را رمزگذاری کرده باشد کمکی نمی کند. مانند بسیاری از رقبا Avast یک لایه اضافی از محافظت از باج افزار ارائه می دهد. جزء Ransomware Shield تمام تغییرات غیرمجاز فایل‌ها را در پوشه‌های محافظت شده مسدود می‌کند و می‌توانید شرط ببندید که یک مهاجم باج‌افزار در لیست مجاز نیست.


به‌طور پیش‌فرض Ransomware Shield از پوشه‌های Desktop، Pictures و Documents برای همه کاربران محافظت می‌کند. می توانید پوشه ها را از لیست محافظت شده اضافه یا حذف کنید. همچنین می‌توانید به فهرست انواع فایل‌های محافظت‌ شده اضافه کنید، که در صورتی مفید است که فایل‌های داده مهم شما در میان انواع پیش‌فرض قرار نگیرند.


هنگامی که برنامه ای سعی می کند هر فایل محافظت شده ای را اصلاح کند Ransomware Shield آن را در پایگاه داده ابری برنامه های پاک شناخته شده خود بررسی می کند. اگر برنامه به عنوان ناشناخته برگردد، یک اعلان دریافت می‌کنید و می‌توانید برنامه را مسدود یا مجاز کنید. این بدان معناست که اگر Avast ویرایشگر عکس جدیدی را که به تازگی نصب کرده اید مسدود کند، می توانید به راحتی اجازه دهید. اما اگر اخطار غیرمنتظره باشد، باید برنامه را مسدود کنید و یک اسکن کامل برای بدافزار اجرا کنید. Bitdefender Internet Security و Trend Micro محافظت مشابهی در برابر تغییرات غیرمجاز فایل ارائه می دهند. پاندا مفهوم را دورتر می برد و برنامه های ناشناخته را حتی از خواندن داده ها در مناطق محافظت شده مسدود می کند.


فیلتر اسپم

تقریباً هر مجموعه امنیتی اولیه شامل نوعی از فیلتر کردن هرزنامه بود، زیرا در آن زمان بسیار مهم بود. همه ارائه دهندگان محبوب وب میل کار خود را به خوبی انجام می دهند و ایمیل های تجاری معمولاً در سرور فیلتر می شوند. داشتن فیلتر هرزنامه محلی برای کاربران اهمیتی ندارد که Avast حتی تا زمانی که شما آن را درخواست نکنید، جزء آنتی اسپم را نصب نمی کند. فیلتر هرزنامه ترافیک ایمیل POP3 و IMAP ورودی شما را بررسی می‌کند، پیام‌های هرزنامه و فیشینگ را با تغییر خط موضوع علامت‌گذاری می‌کند. اگر از Microsoft Outlook استفاده می کنید، هر نوع حساب ایمیل را فیلتر می کند و به طور خودکار پیام های ناخواسته را به پوشه هرزنامه منتقل می کند. کسانی که از سرویس گیرنده ایمیل دیگری استفاده می کنند باید یک قانون پیام برای تغییر مسیر پیام های علامت گذاری شده تعریف کنند.


ویژگی آنتی ویروس Avast


محافظت از وب کم

وب‌کم یک ابزار برقراری ارتباط میان افراد است. اما برخی از انواع شوم بدافزار وب‌کم را زیر و رو می‌کنند و آن را مجبور می‌کنند تا فعالیت‌های شما را به صورت ویدیویی و صوتی ضبط کند، بدون به شما هشدار دهد وب‌کم فعال است. نگران نباشید Avast یک برنامه ساده برای محافظت از شما در برابر نرم افزارهای جاسوسی وب کم دارد. در حالت پیش‌فرض هوشمند Webcam Shield به برنامه‌های شناخته شده و قابل اعتماد اجازه استفاده از وب‌کم را می‌دهد، در سطح Strict حتی برنامه‌های مورد اعتماد نیز نمی‌توانند از وب‌کم استفاده کنند، مگر اینکه تأیید کنید که مجاز هستند. و اگر No Mercy را انتخاب کنید، Avast وب‌کم را کاملاً غیرفعال می‌کند.


ESET Internet Security شامل محافظت از وب‌کم به عنوان یک توسعه سیستم کنترل دستگاه خود است که گزینه‌هایی مشابه Avast را ارائه می‌دهد. Bitdefender و Kaspersky مانند ESET محافظت از وب‌کم را درست مانند کاری که Avast انجام می‌دهد ارائه می‌کنند.


حفاظت جامع اندروید

با نصب Avast Mobile Security شما آنتی ویروس، سپر وب، و ویژگی های امنیتی Wi-Fi و همچنین ویژگی های محدود ضد سرقت را دریافت می کنید.


مقایسه آنتی ویروس Avast با سایر آنتی ویروس ها


ویژگی های ضد سرقت

برای بسیاری از کاربران اندروید، از دست دادن یا سرقت یک نگرانی بسیار بزرگتر از احتمال ابتلا به بدافزار است. Avast دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌های ضد سرقت است که از طریق یک کنسول آنلاین مدیریت می‌شوند. از کنسول می‌توانید مکان فعلی تلفن را دریافت کنید یا آن را طوری تنظیم کنید که مرتباً مکان را ارسال کند. و می توانید دستگاه را از راه دور قفل کنید یا حتی داده های آن را پاک کنید. یک قابلیت بی نظیر دیگر به شما اجازه می دهد تا مانند جیمز باند بدون اطلاع سارق عکس بگیرید یا با استفاده از میکروفون دستگاه صدا را ضبط کنید.


درباره آنتی ویروس آواست


در پیکربندی پیش‌ فرض دستگاه پس از هشت بار تلاش ناموفق برای ورود به سیستم به‌طور خود کار عکس می‌گیرد. همچنین اگر سارق سیم کارت را عوض کند، به حالت قفل می رود. همچنین می توانید با علامت گذاری تلفن به عنوان گم شده، حالت قفل را از راه دور فعال کنید. به‌طور پیش‌فرض دستگاه را قفل می‌کند، صدای آژیر را شروع می‌کند و عکسی از سارق می‌گیرد. این مجموعه کاملی از ویژگی های ضد سرقت است.


مقداری امنیت در iOS

مانند تقریباً هر مجموعه پلتفرمی Avast مقداری امنیت را برای iOS به ارمغان می‌آورد. به نوعی منطقی است. اپل به قدری امنیت را در iOS ایجاد کرده است که نرم افزارهای مخرب را بیرون نگه می دارد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد