بررسی آنتی ویروس ESET Smart Security Premium

آنتی ویروس ESET Smart Security Premium با حفاظت بانکی، مدیریت رمز عبور و موارد دیگر بهتر از همیشه شده است! نهایت امنیت اینترنت.



بررسی ESET Smart Security Premium



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس نود32




توجه : تمام ویژگی های ESET Smart Security Premium و حفاظتی که دریافت می کنید کاملا مشابه حفاظت ESET Internet Security است در اینجا فقط توضیح ابزارهای رمز عبور و رمزگذاری فایل که ESET Smart Security Premium ارائه میشود آورده شده است. بنابراین به شما توصیه میکنیم ابتدا ویژگی های آنتی ویروس ESET Internet Security را خوانده و سپس ویژگی اضافه شده در نسخه پریمیوم که در پایین آورده شده است را بخوانید.


بررسی قابلیت ESET Smart Security Premium

مانند اکثر شرکت های امنیتی ESET یک آنتی ویروس و یک مجموعه امنیتی سطح ابتدایی و یک مجموعه امنیتی درجه یک با ویژگی های اضافی ارائه می دهد. مجموعه سطح ابتدایی ESET شامل تمام اجزای مجموعه مورد انتظار ، همراه با موارد اضافی مانند سیستم ضد سرقت، کنترل قدرتمند (اما پیچیده) بر استفاده از دستگاه، اسکنر امنیت شبکه و محافظت از دستگاههای macOS ، Android و Linux است. ESET Smart Security Premium که در اینجا بررسی شده است ، فقط یک مدیر رمز عبور اساسی و یک سیستم رمزگذاری فایل اضافه می کند.


بررسی قابلیت ESET Smart Security Premium


پس از اتمام نصب از شما خواسته می شود تا ابزارهای اضافی را راه اندازی کنید. مانند مجموعه ابتدایی ضد سرقت و کنترل والدین در دسترس است. Smart Security مدیر رمز عبور و ویژگی های داده ایمن را اضافه می کند. شما ممکن است نیازی به کنترل والدین نداشته باشید، و اگر از کامپیوتر خانگی استفاده می کنید، ضد سرقت اهمیت چندانی ندارد. میتوانید مدیر رمز عبور و سیستم رمزگذاری را نصب کنید.


Password Manager

برای شروع به صورت وارد حساب My ESET شده و یک حساب جدید رمز عبور ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب رمز عبور را روی هر تعداد دستگاه که می خواهید نصب می کنید. برنامه های تلفن همراه برای Android و iOS و همچنین افزونه های مرورگر برای Chrome ، Edge ، Firefox و Safari وجود دارد. متأسفانه اینترنت اکسپلورر در بستر فراموشی است و بنابراین پشتیبانی نمی شود. این ابزار می تواند بر روی هر پلتفرمی که شامل یکی از چهار مرورگر پشتیبانی شده است اجرا شود.


ویژگی آنتی ویروس ESET Smart Security Premium


گام بعدی شما تنظیم رمز عبور اصلی قوی است. مثل همیشه باید چیزی باشد که شما بتوانید آن را به خاطر بسپارید طوری که هیچ کس دیگری هرگز حدس نمی زند. Smart Security رمزعبور را هنگام ورود به آن رتبه بندی می کند و فقط به طول و پیچیدگی آن توجه نمی کند. در این مرحله ابزار ، یک کلید بازیابی 24 کاراکتری ایجاد می کند که در صورت فراموش کردن رمز اصلی خود می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید بلافاصله روی دکمه کلیک کنید تا این اطلاعات به صورت PDF ذخیره شود یا در کلیپ بورد کپی شده و ذخیره شود. به دلایل امنیتی ، این تنها زمانی است که کلید نمایش داده می شود. اگر فرصت را از دست دادید، می توانید گذرواژه اصلی را تغییر داده و با کلید بازیابی جدید دوباره اقدام کنید. سیستم رمزگذاری ایمیل Tutanota Premium که اخیراً بررسی شده است از یک سیستم کلید بازیابی مشابه استفاده می کند.


قابلیت ESET Smart Security Premium


رمزگذاری برای داده های امن

اگر یک سارق لپ تاپ گذرواژه ورود ویندوز شما را پیدا کند، اگر همه فایل های مهم خود را رمزگذاری کرده باشید، نمی تواند اطلاعات شما را جمع آوری کند. حتی یک حمله باج افزار نمی تواند فایل های شما را در صورتی که در یک فتیل رمزگذاری شده مهر و موم شده اند را باز کند. رمزگذاری مهمترین فایل های شما منطقی است. داده های امن Smart Security رمزگذاری را ساده می کند. مانند سیستم های رمزگذاری مشابه Bitdefender ، Kaspersky و غیره، شما یک یا چند درایو مجازی رمزگذاری شده برای ذخیره داده های خود ایجاد می کنید. هنگامی که درایو باز است، مانند هر درایو دیگر رفتار می کند. وقتی قفل است، هیچ کس نمی تواند به فایل ها دسترسی پیدا کند. Trend Micro Maximum Security مفهوم را بیشتر می کند، با این گزینه می توانید فایل را از راه دور ببندید و حتی سارقی را که لپ تاپ و رمز عبور لپ تاپ شما را به سرقت برده است، ناکام بگذارد.


درباره eset smart security premium


در مرحله بعد یک رمز عبور برای قفل کردن درایو ایجاد می کنید. Smart Security هنگام تایپ، قدرت رمز عبور را ارزیابی می کند، اما در رتبه بندی آن بسیار سست است. به نظر می رسد "رمز عبور" یک رمز عبور قوی است! همچنین توجه داشته باشید که به طور پیش فرض Smart Security به طور خودکار درایو حساب کاربری فعلی ویندوز را رمزگشایی می کند. اگر بدون خروج از سیستم از میز کار خود خارج شوید ، فایل های خود را محافظت نشده می گذارید. مگر اینکه حساب ویندوز خود را با گذرواژه یا گزینه بیومتریک قوی ایمن کرده باشید و همیشه آن را قفل کنید ، پیشنهاد می کنیم این گزینه را غیرفعال کنید.


Smart Security لیستی از درایوهای رمزگذاری شده ای را که به روش McAfee Total Protection و سایرین ایجاد کرده اید حفظ نمی کند. بلکه باید فایل را پیدا کرده و آن را راه اندازی کنید تا درایو رمزگذاری شده باز شود. اکنون می توانید مانند هر درایو دیگری با آن رفتار کنید. پس از اتمام کار با فایل های حساس ، روی درایو راست کلیک کرده و Eject را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که فایلهای باز موجود در درایو را ذخیره کرده اید. Smart Security همچنین به شما امکان می دهد یک پوشه رمزگذاری شده در هر درایو قابل جابجایی ایجاد کنید. شما فقط رمز عبور را وارد کنید ؛ نیازی به وارد کردن نام فایل یا انتخاب ظرفیت ندارید. در اینجا نیز توصیه می کنیم رمزگشایی خودکار را برای حساب کاربری فعلی ویندوز غیرفعال کنید. هنگامی که درایو را نصب کرده و رمز عبور را وارد می کنید، Smart Security پوشه رمزگذاری شده را در دسترس قرار می دهد.

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت