بررسی آنتی ویروس ESET Internet Security

بدون تردید ESET Internet Security یکی از امن ترین برنامه های آنتی ویروس است. که محافظت بسیار قوی ارائه می دهد.



ویژگی های ESET Internet Security


با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت مشاهده تفاوت نسخه های آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: فرق آنتی ویروس نود 32 با اینترنت سکیوریتی در چیست؟




نقد و بررسی ESET Internet Security

بدون تردید آنتی ویروس نود 32 و ESET Internet Security یکی از امن ترین برنامه های آنتی ویروس موجود در بازار است. که محافظت بسیار قوی در برابر انواع بدافزارها ، باج افزارها ، جاسوس افزارها و وب سایت های فیشینگ ارائه می دهد. هر شرکت امنیتی باید ویژگی های ارائه شده در آنتی ویروس، مجموعه امنیتی و محصولات مگا امنیتی خود را به دقت مدیریت کند تا کاربر در هر سطح از مزایای آن استفاده کند. ESET Internet Security به این علامت می رسد. ESET Internet Security علاوه بر فایروال مورد انتظار ، فیلتر هرزنامه و کنترل والدین ، شامل امنیت وب کم ، حفاظت از بانک آنلاین و تجزیه و تحلیل شبکه خانگی است. این دستگاه دارای ویژگی های زیادی است، اما بعضی از قابلیت ها کامل نیستند. به طور خاص سیستم کنترل والدین کاری جز فیلتر کردن محتوای وب انجام نمی دهد.


در یک نگاه سریع پنجره اصلی بزرگ این مجموعه درست مانند آنتی ویروس مستقل به نظر می رسد. طلسم سایبورگ چشم آبی ESET از یک گوشه به طور ناگهانی خیره می شود. یک نشانگر وضعیت قویست که بر صفحه نظارت می کند. وقتی سبز شد همه چیز خوب است سه صفحه دکمه آبی در قسمت زیرین صفحه قرار دارد. در قسمت آنتی ویروس ، این دکمه ها اسکن آنتی ویروس را راه اندازی می کنند ، به روزرسانی ها را بررسی می کنند و به صورت آنلاین به ESET پیوند می دهند. دکمه های موجود در مجموعه برای یافتن بدافزارها ، حفاظت از پرداخت را برای بانکداری امن راه اندازی شده است.


ویژگی های ESET Internet Security


ویژگی های مشترک آنتی ویروس

این مجموعه بر اساس آنتی ویروس قدرتمند موجود در آنتی ویروس ESET NOD32 ساخته شده است. در بررسی آنتی ویروس به جزئیات آن ویژگی ها می پردازد. امیدواریم آن را بخوانید، ما خلاصه ای از این یافته ها را ارائه می دهیم. ESET هر دوره در آزمایشات چهارگانه مستقل که گزارشات آزمایشی آنها را دنبال می کنیم، شرکت می کند و نمرات آن به طور مداوم عالی است. این آزمایش هر دو آزمون سختی را که توسط MRG-Effitas اداره می شود، پشت سر گذاشت، جایی که دو سوم محصولات آزمایش شده حداقل یکی را شکست دادند. SE Labs توانایی مبارزه ESET با بدافزارهایی در سطح AAA بالاترین سطح از پنج سطح را تأیید کرد.


ویژگی های مشترک آنتی ویروس


گزارشات موسسه AV-Test محصولات مربوط به حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده را با 6 امتیاز برای هر یک رتبه بندی می کند. ESET 17.5 از 18 امتیاز ممکن را کسب کرد، نمره ای که به اندازه کافی خوب است و عنوان محصول برتر (به همراه چند امتیاز دیگر) را کسب کرد. بسته به عملکرد موثر به جای استفاده از مقیاس عددی، آزمایش کنندگان AV-Comparatives محصولات را به عنوان Advanced+، Advanced یا Standard تأیید می کنند. از چهار آزمایشی که ما دنبال می کنیم، Eset Internet Security در هر چهار مورد Advanced+ را به دست آورد. با Kaspersky و Bitdefender.


برای مقایسه ما از الگوریتمی استفاده می کنیم که تمام آزمایشات را در مقیاس 10 درجه ای ترسیم می کند و نمره تجربی کل را بدست می آورد. نمره کل ESET با 9.9 امتیاز عالی است. فقط کسپرسکی در حال حاضر نمره بهتری دارد ، یعنی 10 کامل. ESET از ایجاد اسکن سریع ارائه شده توسط بسیاری از رقبا خودداری می کند، اما اسکن کامل آن در 51 دقیقه بهتر از حد معمول به پایان رسید. علاوه بر اسکن غیر معمول سیستم عامل UEFI ، گزینه اسکن سفارشی اکنون اسکن رجیستری سیستم و پایگاه های داده WMI را ارائه می دهد، در هر مورد به دنبال پیوند به پرونده های آلوده و بدافزارهای مخفی به عنوان داده است.


نقد و بررسی ESET Internet Security


در آزمایش محافظت از بدافزارهای عملی خود ESET کلا 89 درصد نمونه ها را شناسایی کرده و 8.3 از 10 امتیاز ممکن را کسب کرده است. دیگران نمره بسیار بالاتری کسب کرده اند. Webroot که با همان نمونه ها به چالش کشیده شد، 10 امتیاز کامل کسب کرد. G Data با 98 درصد تشخیص و 9.8 امتیاز دوم شد. با این حال نمرات آزمایشگاهی مانند ESET از نمرات آزمون عملی ما بیشتر است.


با استفاده از یک منبع نشانی وب میزبان بدافزار که اخیراً توسط محققان MRG-Effitas کشف شده است، ما توانایی ESET را برای مسدود کردن آخرین بدافزارهای رایج بررسی کردیم. این امتیاز 93 درصد حفاظت بسیار خوبی را کسب کرد ، بیشتر با مسدود کردن دسترسی به URL های خطرناک. برترین های این آزمون McAfee ، Sophos و Vipre هستند که همه آنها 100 درصد کامل کسب کرده اند.


قابلیت ESET Internet Security


همان مولفه ای که سایت های خطرناک را دنبال می کند،و همچنین هدف از بین بردن سایت های فیشینگ است، صفحات کلاهبرداری که از مکان های امن تقلید می کنند تا اعتبار شما را بدزدند. ESET 93 درصد از کلاهبرداری های تأیید شده را تشخیص داد، نمره ای که آن را در 10 رتبه اول قرار می دهد ، اما توجه داشته باشید که McAfee ، Bitdefender و Norton همگی در آزمایشات مربوطه 99 درصد حفاظت را کسب کردند.


سایر ویژگی های مشترک آنتی ویروس

هدف سیستم از نفوذ میزبان ESET (HIPS) جلوگیری از حملاتی است که از آسیب پذیری های سیستم عامل یا برنامه های شما سوء استفاده می کنند. هنگامی که ما با بهره برداری های واقعی ایجاد شده توسط ابزار تست نفوذ CORE Impact مواجه شدیم ، ESET به طور فعال 52 درصد را مسدود کرد، که از بسیاری از محصولات رقیب بهتر است. هیچ سوء استفاده امنیتی را نقض نکرد ، زیرا سیستم آزمایش به طور کامل وصله شده بود.


ویندوز فایروال اورجینال به خوبی از حملات خارجی جلوگیری می کند و با قرار دادن پورت ها در حالت مخفی آنها را نامرئی می کند. یک فایروال شخص ثالث که نمی تواند با دیوار آتش داخلی مطابقت داشته باشد، از کار می افتد. خوشبختانه فایروال ESET این وظایف را در آزمایش انجام داد، هم در برابر حملات مبتنی بر وب دفاع کرد و هم گزارش داد که این کار را انجام داده است. مهارت اصلی فایروال های شخص ثالث این است که می توانید با کنترل مجوزهای شبکه برای برنامه های محلی از سوء استفاده از اتصال اینترنت خود جلوگیری کنید. خارج از ESET این ویژگی را ارائه نمی دهد. حالت خودکار آن به سادگی به همه ترافیک شبکه خروجی اجازه می دهد و اتصالات ورودی ناخواسته را مسدود می کند.


کنترل والدین

محتوا یک ویژگی اصلی است که اغلب با محدودیت زمان نمایش یا زمان بندی همراه است. برخی از محصولات بر رسانه های اجتماعی و چت نظارت می کنند و به والدین اجازه می دهند مخاطبین فرزند خود را ببینند یا کنترل کنند. برخی دیگر موقعیت مکانی کودک را از طریق تلفن هوشمند ردیابی می کنند. از بین این ویژگیهای ممکن تنها کاری که کنترل والدین ESET انجام می دهد فیلتر کردن محتوای ناخواسته وب است.


ESET به طور خودکار کنترل والدین را فعال نمی کند، زیرا بسیاری از کاربران به آن احتیاج ندارند. وقتی آن را روشن می کنید، باید یک رمز عبور برای محافظت از تنظیمات خود تعریف کنید. همانطور که اشاره شد، اکنون برای هر تغییر تنظیمات از جمله هر پاسخی به پنجره بازشو فایروال، به رمز عبور نیاز دارید. همچنین باید هر حساب کاربری ویندوز را متعلق به والدین یا فرزندان خود تشخیص دهید و تاریخ تولد حساب های فرزند را وارد کنید. بر اساس تاریخ تولد ، ESET از قبل تنظیم می کند که کدام یک از 30 دسته محتوای خود را مسدود کند. والدین می توانند انتخاب دسته را دقیق تنظیم کنند، کاری که با این واقعیت که شما می توانید فقط سه مورد را در یک زمان در پنجره پیمایش کوچک مشاهده کنید، دشوار کرده است. ما به سیستم هایی عادت کرده ایم که شما یک X بزرگ را در کنار دسته هایی که باید مسدود شوند قرار دهید. ESET برعکس عمل می کند. همه چیز مسدود می شود به جز دسته هایی که با علامت تیک آنها را تأیید کرده اید.


کنترل والدین در ESET Internet Security


حفاظت از ایمیل در Eset

این احتمال وجود دارد که جریان ایمیل شما قبل از مشاهده نامه های ناخواسته و هرزنامه ها فیلتر شود. استاندارد این روزها همین است. اگر شما جزء معدود افرادی هستید که هنوز به فیلتر هرزنامه محلی نیاز دارید ، ESET آماده کار است و بدافزارها را در ایمیل شما نیز بررسی می کند. خرید لایسنس Eset internet security بسیاری از محصولات امنیتی فیلترینگ را به نامه POP3 محدود می کنند. ESET همچنین حساب های IMAP را مدیریت می کند.


ESET برای کنترل کامل با Outlook ، Outlook Express ، Windows Mail و Windows Live Mail ادغام می شود. این لیست نشان می دهد که این جزء ممکن است قدیمی باشد. Outlook Express بیش از 10 سال پیش به پایان عمر خود رسید. اخیراً مایکروسافت Windows Live Mail را متوقف کرد. اگر به یک سرویس گیرنده ایمیل مانند Eudora ، Mozilla Thunderbird یا The Bat رفتید ، باید قوانین پیام را برای ارسال پیام های هرزنامه و آلوده به پوشه مناسب تعیین کنید.


شما کنترل کاملی بر پیکربندی فیلتر هرزنامه دارید ، از تنظیم دقیق پورت های مورد استفاده برای پروتکل های مختلف گرفته تا تنظیم پارامترهای سیستم تشخیص ThreatSense ESET. اگر باهوش باشید، این کنترل را اعمال نمی کنید ، زیرا تنظیمات پیش فرض سیستم حفاظت بهینه را ارائه می دهد. یکی از مواردی که ممکن است بخواهید تغییر دهید، سیستم لیست سفید / لیست سیاه است. ESET به طور خودکار آدرس های مخاطبین شما، افرادی را که برای آنها پیام می فرستید و فرستندگان پیام هایی را که به طور فعال آنها را ناخواسته طبقه بندی می کنید، در لیست سفید قرار می دهد. می توانید به این لیست اضافه کنید تا مطمئن شوید پیام های معتبر را هرگز از دست نمی دهید، یا می توانید به لیست سیاه اضافه کنید تا همه نامه های آدرس ها یا دامنه های خاص را مسدود کنید. اکثر مردم به این جزء نیاز ندارند، اما اگر به فیلتر هرزنامه محلی نیاز دارید ESET می تواند این وظیفه را برای شما انجام دهد.


مانیتور خانگی Eset

یک آنتی ویروس یا مجموعه امنیتی می تواند از دستگاه های Windows ، macOS ، Android یا iOS شما محافظت کند، ESET به شما کمک می کند تمام آنچه در شبکه خانگی شما وجود دارد را ردیابی کرده و دستگاه هایی را که دارای مشکلات امنیتی هستند پرچم گذاری کنید. Connected Home Monitor دستگاه های شما را در نوعی نقشه شبکه نمایش می دهد. دستگاهها به صورت نمادهایی در حلقه های متحدالمرکز ظاهر می شوند که رایانه و روتر شما در مرکز آن قرار دارند. جدیدترین دستگاههای شناسایی شده در داخلی ترین حلقه خودنمایی می کنند - وقتی تازه شروع کرده اید ، همه چیز در آن حلقه خواهد بود. دستگاههایی که مدتی متصل نشده اند به حلقه های خارجی مهاجرت می کنند. شما فقط شش یا هفت دستگاه را همزمان در حلقه داخلی می بینید.


در صفحه نمایش دستگاه هایی که متصل هستند ارائه می دهد. با وارد شدن به جزئیات دستگاه ناشناخته ، آدرس IP ، آدرس MAC و (در صورت موجود بودن) سازنده را دریافت می کنید. کارشناسان شبکه که می توانند یک دستگاه ناشناخته را از این داده ها شناسایی کنند ، آزادند که نامی را برای آن انتخاب کرده و نوع دستگاهی را انتخاب کنند.


مانیتور خانگی Eset


آخرین نسخه رویکرد متفاوتی برای امنیت دستگاه دارد. دستگاه هایی که مشکلی ندارند نماد ستاره طلایی دریافت می کنند. اگر فایروال هرگونه اتصال از یک دستگاه را مسدود کند، آن دستگاه به جای آن نماد حلقه i را دریافت می کند. گزارش جزئیات دستگاه شامل پیوندی است که فقط مسدود شده را می بینید. کارشناسان شبکه حتی می توانند تنظیمات فایروال را مستقیماً از این گزارش تغییر دهند.


سیستم ضد سرقت Anti-Theft

برای دستگاه های اندرویدی از دست دادن یا سرقت تقریباً به اندازه هجوم بدافزارها تهدید است. برای رایانه های رومیزی ویندوز که معمولاً با کابل بلند به برق ، شبکه و لوازم جانبی متصل می شوند، نه چندان زیاد. با این حال لپ تاپ ها این روزها آنقدر قدرتمند هستند که تقریباً می توانند جایگزین هر دسکتاپ شوند و یک لپ تاپ به راحتی گم می شود یا به سرقت می رود. با وجود این بسیاری از مجموعه های امنیتی به جز دستگاه های تلفن همراه ضد سرقت ارائه نمی دهند. Bitdefender Total Security یکی از معدود مواردی است که می تواند لپ تاپ سرقت شده ویندوز را پیدا، قفل یا پاک کند. ESET دستگاه از راه دور پاک نمی کند، اما می تواند دستگاه را پیدا کرده، قفل کند و از صفحه نمایش و تصاویر وب کم سارق عکس بگیرد.


سیستم ضد سرقت Anti-Theft


مرورگر حفاظت از بانک و پرداخت Eset

پنجره اصلی ESET دسترسی به اکثر ویژگی ها را در منوی سمت چپ قرار می دهد، اما سه ویژگی دارای پنل دکمه ای بزرگ و برجسته است ، از جمله آنها قابلیت Banking and Payment Protection. با کلیک روی این گزینه نسخه امن شده مرورگر پیش فرض شما راه اندازی می شود. و شما می دانید که فعال است، زیرا به مرورگر حاشیه سبز درخشان و یک برگه ESET در امتداد گسترش می یابد. این ویژگی از Chrome ، Edge ، Firefox و Internet Explorer پشتیبانی می کند. کسانی که از مرورگر دیگری به عنوان پیش فرض استفاده می کنند ، از Internet Explorer امن شده استفاده می کنند.


مرورگر محافظ بانک Eset


حفاظت از وب کم در Eset

این ویژگی به طور پیش فرض روشن است ، هنگامی که هر برنامه ای سعی می کند از وب کم شما استفاده کند، اعلان ظاهر می شود. اگر فقط در حال راه اندازی چت تصویری بودید، بروید و به آن بگویید که به برنامه ویدیویی شما اجازه می دهد. اما اگر درخواست غیر منتظره است ، برنامه را مسدود کرده و اسکن بدافزار را راه اندازی کنید. Kaspersky Internet Security و Bitdefender ویژگی بسیار مشابهی را ارائه می دهند. به عنوان یک گزینه دیگر اگر به ندرت از وب کم استفاده می کنید، می توانید آن را کاملاً غیرفعال کنید و سپس آن را برای جلسات ویدئویی و موارد دیگر فعال کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد