حذف آنتی ویروس ESET با ESET Uninstaller

هنگامی که اقدام به حذف محصول ESET خود کرده اید ولی همچنان ESET پاک نمی شود و برای نصب مجدد آنتی ویروس نود 32 با مشکل مواجه هستید.



حذف آنتی ویروس با ابزار ESET Uninstaller



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




در این آموزش قصد داریم نحوه حذف اساسی آنتی ویرس نود 32 را به صورت کامل آموزش دهیم. معمولا کاربران برای حذف هر آنتی ویروس یا نرم افزار دیگری به Control Panel ویندوز مراجعه کرده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر اقدام به uninstall کردن آن میکند. ( به عنوان مثال آموزش حذف آنتی ویروس نود 32 در ویندوز 10 ) اما گاهی این روش کارساز نبود و نرم افزار Eset پاک نمی گردد، حال چاره چیست؟ در ادامه این پست همراه ما باشید:


ارور The installation was not completed successfully در نود 32


روش اول


1. در قدم اول ابندا آنتی ویروس خود را از کنترل پنل پاک و سیستم را ریستارت کنید، حال به درایو C بروید و Program File را باز کنید، در بالا برگه View را انتخاب نمایید ، سپس در سمت راست تب Option را انتخاب و بر روی گزینه Change folder and search options کلیک کرده و در پنجره باز شده در تب View فایل های مخفی را به حالت نمایان شدن تیک بزنید وسپس بر روی Ok کلیک کنید. (مانند تصویر زیر)


آموزش حذف آنتی ویروس نود 32


2. حال در قسمت سرچ ویندوز عبارت regedit را تایپ و Enter را بزنید.

حذف آنتی ویروس ESET با استفاده از برنامه ESET Uninstaller tool


3. در رجیستری فایل کشویی HEKY_CURRENT_USER را باز کنید به ترتیب فایل های SOFTWARE → ESET → Setup را انتخاب کنید در سمت راست صفحه عبارت اضافی به غیر از ( Default ) مانند تصویر زیر باشد را حذف کنید.


نحوه حذف نود 32 بصورت کامل  با ESET Uninstaller tool


4. همچنین مرحله شماره 3 را برای فایل HKEY_LOCAL_MACHINE نیز انجام دهید.


روش دوم


نکته : از تنظیمات آداپتور شبکه نسخه پشتیبان تهیه کنید

پس از استفاده ESET Uninstaller Tool، ممکن است لازم باشد درایورهای آداپتور شبکه خود را مجدداً نصب کنید. مراحل زیر را دنبال کنید تا از تنظیمات آداپتور شبکه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و پس از اتمام حذف، آنها را بازیابی کنید- قبل از اجرای ابزار Uninstaller: یک خط command prompt را باز کنید و دستور زیر را تایپ کنید تا از تنظیمات آداپتور شبکه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید:


netsh -c interface dump > C:\NetworkSettings.txt


پس از اتمام حذف نصب: در صورت لزوم درایورهای آداپتور شبکه خود را مجدداً نصب کنید و سپس یک خط command prompt را باز کنید و دستور زیر را برای بازیابی تنظیمات آداپتور شبکه خود تایپ کنید:


netsh -f C:\NetworkSettings.txt



حذف نرم افزار با ESET Uninstaller

1. ESET Uninstaller را دانلود کرده و در دسکتاپ خود ذخیره کنید.

2. کامپیوتر خود را در حالت Safe Mode راه اندازی مجدد کنید.

3. در حالت Safe Mode برای اجرای ابزار ESET Uninstaller، روی فایل نصبی که در مرحله 1 در دسکتاپ خود ذخیره کرده اید، دوبار کلیک کنید و آن را اجرا کنید.

4. هشدار را بخوانید و y را برای تأیید تایپ کنید.


نحوه حذف آنتی ویروس در حالت safe mode


5. موارد فهرست شده در محصولات Installed ESET products را مرور کنید. عددی را که مربوط به نصب ESET است که باید حذف شود تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید.


آموزش حذف آنتی ویروس با ابزار ESET Uninstaller


6. اگر ویندوز را در حالت Safe Mode اجرا نمی کنید، حذف نصب ادامه نمی یابد. مرحله 2 بالا را کامل کنید و سپس ESET Uninstaller را در حالت Safe Mode اجرا کنید.


حذف آنتی ویروس با Eset uninstaller


7. بررسی کنید که محصول ESET صحیح را از سیستم عامل حذف نصب می کنید و برای تأیید y را تایپ کنید.


نحوه استفاده از eset uninstaller


8. پس از اتمام اجرای ابزار ESET Uninstaller، برای خروج هر کلیدی را فشار دهید ( یا q را تایپ کنید و سپس هر کلیدی را فشار دهید ).

9. در صورت نیاز، ESET Uninstaller را دوباره اجرا کنید تا زمانی که محصول دیگر در لیست محصولات ESET نصب شده قرار نگیرد.


حذف نود 32 با ESET Uninstaller


10. کامپیوتر خود را در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید. حذف کننده - گزارشی از تمام فرآیندهای خود را در فایل ~ESETUninstaller.log (که در همان پوشه فایل ESETUnistaller.exe قرار دارد) برای مراجعات بعدی می نویسد.


نحوه حذف کامل آنتی ویروس ESET با Eset uninstaller


برای راهنمایی در مورد نصب مجدد محصولات ESET می توانید لینک های زیر را مشاهده کنید. چنانچه اگر با نصب مشکل دارید، درایو ehdrv از Device Manager حذف کنید و سپس مراحل بالا را برای اجرای مجدد برنامه ESET Uninstaller تکرار کنید. از آنجایی که ESET به عنوان یک برنامه امنیتی طراحی شده است، در برخی موارد چندین تلاش برای حذف کامل محصول مورد نیاز است.


دانلود لینک نسخه های اورجینال مستقیم از سایت Eset

آموزش نصب و فعالسازی آنتی ویروس Eset


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد