حذف صحیح آنتی ویروس نود 32 در ویندوز 10

با استفاده از آموزش زیر محصول خانگی ESET آنتی ویروس نود 32 خود را در ویندوز 10 به درستی حذف کنید (تصاویر زیر مخصوص تمام کاربران ویندوز است).



نحوه حذف آنتی ویروس نود 32 در ویندوز 10



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس نود 32




توجه : توجه به این نکته ضروری است که برخی از برنامه های آنتی ویروس ممکن است حتی پس از اتمام مراحل حذف، بقایایی یا باقیمانده از خود به جای بگذارند. برای اطمینان از اینکه رایانه شما کاملاً عاری از آنتی ویروس Nod32 است، ممکن است بخواهید از یک برنامه حذف نصب کننده معتبر شخص ثالث استفاده کنید یا برای حذف اساسی آن بر روی حذف کامل آنتی ویروس نود 32 کلیک کنید.


1. کلید Windows + R را فشار دهید ، کنترل پنل را در قسمت Open تایپ کنید و OK را کلیک کنید.


حذف آنتی ویروس نود 32 در ویندوز 10


2. بر روی Uninstall a program کلیک کنید.


علت حذف نشدن انتی ویروس


3. روی محصول نود 32 خود دوبار کلیک کنید تا Setup Wizard باز شود. برای شروع روی Next کلیک کنید.


حذف آنتی ویروس eset در ویندوز 10


4. اگر گذرواژه تنظیمات سیستم یا گذرواژه کنترل والدین را تنظیم کرده باشید ، باید آن را وارد کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

5. رمز عبور تنظیمات را فراموش کرده اید اگر رمز تنظیمات تنظیم شده باشد و شما نمی دانید رمز عبور چیست ، قبل از حذف نصب باید از ابزار باز کردن قفل ESET استفاده کنید.


آموزش حذف انتی ویروس نود 32


6. بر روی Remove → Remove کلیک کنید.


آموزش حذف نود 32 در ویندوز 10


7. تمام تیک ها را بزنید و بر روی Next کلیک کنید، وقتی از شما خواسته شد رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید ، روی Yes کلیک کنید.


حذف آنتی ویروس در ویندوز


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت