نحوه اضافه کردن یک وب سایت به مرورگر امن ESET

اگر وب‌ سایت شما در فهرست از پیش تعریف‌ شده حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET نیست، می‌توانید آن را به صورت دستی اضافه کنید



فعال کردن مرورگر امن ESET برای یک وب سایت



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید نود 32




فعال کردن محافظت از بانکداری و پرداخت ESET برای یک وب سایت

حفاظت بانکی و پرداخت ESET یک ویژگی امنیتی ارائه شده توسط ESET است که برای محافظت از کاربران در هنگام انجام تراکنش های آنلاین طراحی شده است. این ویژگی با ایجاد یک پنجره مرورگر ایمن کار می کند که فعالیت های بانکی و پرداخت آنلاین شما را از سایر فرآیندهای در حال اجرا در رایانه شما جدا می کند. هنگامی که به وب‌سایتی دسترسی پیدا می‌کنید که به اطلاعات حساسی مانند جزئیات کارت اعتباری یا اعتبارنامه‌ های ورود نیاز دارد، حفاظت بانکی و پرداخت ESET به‌طور خودکار یک پنجره مرورگر ایمن را باز می‌کند که ایمنی داده‌های ورودی شما را تضمین می‌کند. این ویژگی همچنین هرگونه فعالیت مخرب در وب سایتی را که بازدید می کنید بررسی می کند و در صورت شناسایی هرگونه فعالیت مشکوک به شما هشدار می دهد. به طور کلی، حفاظت بانکی و پرداخت ESET یک لایه امنیتی اضافی به تراکنش های آنلاین شما می افزاید و از شما در برابر کلاهبرداری مالی و سرقت هویت محافظت می کند.


به‌ طور پیش‌ فرض، اکثر وب‌سایت‌های بانکی بزرگ به‌طور خودکار اعلان ESET Banking & Payment Protection زیر را فعال می‌کنند، که به شما این امکان را می‌دهد که در یک مرورگر امن ادامه دهید.


اضافه کردن یک وب سایت به مرورگر ESET


● دستگاه های دارای پردازنده ARM

حفاظت از بانکداری و پرداخت فقط توسط مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج پشتیبانی می‌شود که دستگاهی دارای پردازنده ARM باشد.


اگر وب‌ سایت شما در فهرست از پیش تعریف‌ شده حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET نیست، می‌توانید آن را به صورت دستی اضافه کنید یا با دنبال کردن مراحل زیر درخواست کنید که از مرورگر معمولی خود برای باز کردن آن استفاده شود.

1. پنجره برنامه اصلی محصول خرید لایسنس تک کاربره نود 32 خود را باز کنید.

2. روی Setup → Security tools کلیک کنید.


فعال کردن مرورگر ESET برای یک وب سایت


3. روی نماد چرخ دنده در کنار Banking & Payment protection کلیک کنید و Protected websites را انتخاب کنید.


چگونه یک وب سایت را در مرورگر امن eset اضافه کنیم؟


4. روی Add کلیک کنید، آدرس وب سایت بانکی را که می خواهید به طور ایمن باز کنید در قسمت Website page تایپ کنید و گزینه دلخواه خود را در کنار Open this website with انتخاب کنید. در این مثال، مرورگر امن Secured browser انتخاب شده است تا هر زمان که به این وب سایت بانکی دسترسی پیدا می کنید، توسط ESET Banking & Payment Protection محافظت می شوید. برای اطمینان از اینکه یک وب سایت در مرورگر امن باز نمی شود، Normal browser را انتخاب کنید. برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.


نحوه اضافه کردن آدرس سایت به مرورگر eset


5. وب سایت بانکی که وارد کرده اید در پنجره وب سایت های محافظت شده - Protected websites قابل مشاهده خواهد بود. روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.


اد کردن آدرس سایت به مرورگر eset


جهت اطلاعات بیشتر و نحوه فعال کردن مرورگر محافظ پرداخت و ضد فیشینگ آنتی ویروس Eset را مشاهده بفرمایید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت