فعال یا غیرفعال کردن حالت Gamer mode در آنتی ویروس نود 32

زمانی که در Gamer mode هستید، آنتی ویروس ESET بروز رسانی برنامه ریزی شده را مسدود میکند تا بازی یا ارائه های مهم بدون وقفه انجام شوند.



حالت Gamer mode در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




حالت Gamer mode در نود 32


حالت گیمر یک ویژگی در آنتی ویروس ESET است که برای به حداقل رساندن تأثیر آنتی ویروس بر عملکرد بازی طراحی شده است. هنگامی که حالت Gamer فعال است، ESET برخی از ویژگی‌های امنیتی خود مانند اسکن بلادرنگ را در حین بازی به حالت تعلیق در می‌آورد. این می تواند با کاهش میزان منابعی که ESET استفاده می کند به بهبود عملکرد بازی شما کمک کند. وقتی حالت Gamer فعال است، یک نماد کوچک حالت Gamer را در پایین دسکتاپ خواهید دید. هنگامی که حالت Gamer فعال است، این نماد قرمز می شود. برای غیرفعال کردن حالت Gamer در هر زمان می توانید روی نماد کلیک کنید.


نحوه فعال کردن gamer mode در نود 32


لطفاً توجه داشته باشید که حالت Gamer به طور کامل ویژگی های امنیتی ESET را غیرفعال نمی کند. برخی از ویژگی‌ های امنیتی، مانند فایروال و محافظت در برابر فیشینگ، تا زمانی که حالت Gamer فعال است، در پس‌ زمینه به کار خود ادامه می‌دهند. حالت گیمر یک ویژگی مفید برای گیمرهایی است که می خواهند عملکرد بازی خود را بهبود بخشند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که حالت Gamer ویژگی های امنیتی ESET را به طور کامل غیرفعال نمی کند. حتی زمانی که حالت Gamer فعال است، همچنان باید مراقب وب‌سایت‌ هایی که بازدید می‌کنید و فایل‌ هایی که دانلود می‌کنید باشید.


در حالی که در حالت Gamer هستید، محصول ESET شما پنجره های بازشو و وظایف امنیتی برنامه ریزی شده ESET را سرکوب می کند تا بازی یا ارائه های مهم بدون وقفه انجام شود. به‌طور پیش‌ فرض، محصولات خانگی ESET به‌ طور خودکار هنگامی که یک برنامه تمام صفحه شروع می‌شود، به حالت Gamer تغییر می‌کنند. اگر فایروال شخصی در حالت تعاملی باشد و حالت بازیکن فعال باشد، ممکن است در اتصال به اینترنت با مشکل مواجه شوید. اگر بازی را شروع کنید که به اینترنت متصل می شود، می تواند مشکل ساز باشد. به طور معمول، از شما خواسته می شود که چنین اقدامی را تأیید کنید ( اگر هیچ قانون ارتباطی یا استثنایی تعریف نشده باشد )، اما تعامل کاربر در حالت گیمر غیرفعال است.


می‌توانید برای هر برنامه‌ ای که ممکن است در تضاد با این رفتار باشد، یک قانون ارتباطی تعریف کنید یا از حالت فیلتر متفاوتی در فایروال شخصی استفاده کنید، بنابراین بازی‌هایی که به اینترنت متصل می‌شوند توسط ESET مسدود نمی‌شوند.


حالت گیمر در نود 32 را فعال کنید


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Setup → Computer protection کلیک کنید.


فعال کردن حالت Gamer mode در ESET


3. روی ضامن کنار Gamer mode کلیک کنید تا فعال شود. محصول شما یک هشدار زرد نشان می دهد که نشان می دهد حالت بازیکن فعال است.


غیرفعال کردن حالت Gamer mode در ESET


حالت گیمر در نود 32 را غیرفعال کنید


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Deactivate Gamer mode کلیک کنید.


نحوه فعال کردن gamer mode در نود 32


از شروع خودکار حالت Gamer جلوگیری کنید


هنگامی که یک برنامه تمام صفحه را اجرا می کنید، محصولات خانگی ESET به طور خودکار به حالت Gamer تغییر می کنند. برای جلوگیری از شروع حالت Gamer هنگام شروع برنامه های تمام صفحه (به عنوان مثال، بازی ها یا برنامه های ارائه)، مراحل زیر را دنبال کنید:


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود.

3. روی Tools → Gamer mode کلیک کنید و هنگام اجرای خودکار برنامه ها در حالت تمام صفحه، روی کلید کنار Enable Gamer mode when running applications in full-screen mode automatically کلیک کنید و برای ذخیره تغییرات روی OK را انتخاب کنید.


Gamer mode در نود 32 چیست؟


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد