نحوه بازیابی فایل قرنطینه شده در آنتی ویروس نود 32

هنگامی که ESET ویروس یا بدافزار دیگری را شناسایی می کند، فایل را قرنطینه می کند تا از آلوده شدن رایانه شما جلوگیری کند.



بازیابی فایل های قرنطینه شده در نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس Eset




هنگامی که ESET ویروس یا بدافزار دیگری را شناسایی می کند، فایل را قرنطینه می کند تا از آلوده شدن رایانه شما جلوگیری کند. سپس می توانید انتخاب کنید که فایل را حذف کنید یا آن را بازیابی کنید. اگر فایل را بازیابی کنید، ESET آن را از پوشه قرنطینه به محل اصلی خود منتقل می کند. این بدان معناست که فایل مجدداً در دسترس شما خواهد بود و می توانید از آن به طور معمول استفاده کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بازیابی یک فایل قرنطینه شده به معنای ایمن بودن فایل نیست. ممکن است فایل همچنان به بدافزار آلوده باشد، حتی اگر توسط ESET قرنطینه شده باشد. بنابراین، مهم است که قبل از باز کردن فایل، آن را با ESET اسکن کنید تا مطمئن شوید که به بدافزار آلوده نشده است، به طور کلی فایل قرنطینه شده فایلی است که توسط نرم افزار آنتی ویروس شما به عنوان بالقوه مضر شناخته شده است. سپس فایل به مکانی قرنطینه منتقل می شود که نمی تواند به رایانه شما آسیب برساند.


● دسترسی به فایلی که توسط ESET قرنطینه شده است

● فایلی که می‌دانید ایمن است توسط ESET قرنطینه شده است

 

اگر محصول ESET شما فایلی را که می‌ دانید ایمن است قرنطینه کرده است، باید به صورت دستی فایل را از اسکن‌ های زمان واقعی و بر اساس تقاضا حذف کنید تا از قرنطینه مجدد آن جلوگیری کنید.


بازیابی فایل قرنطینه شده در ESET

1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Tools → Quarantine کلیک کنید.

نسخه 16.0 یا قبل از آن: روی Tools → More tools → Quarantine کلیک کنید.

 

آموزش بازیابی فایل ها از قرنطینه آنتی ویروس های ESET


3. فایل مورد نظر برای بازیابی را انتخاب کنید و روی Restore کلیک کنید.


بازیابی و حذف از اسکن

اگر می‌ خواهید این فایل از تمام اسکن ‌های آینده حذف شود، روی فایل کلیک راست کرده و Restore و Exclude from scanning را از منوی زمینه انتخاب کنید.


بازگرداندن فایل قرنطینه شده در نود 32


4. روی Restore کلیک کنید.


آموزش بازیابی فایل قرنطینه شده در آنتی ویروس نود 32


مهم است که توجه داشته باشید که بازیابی یک فایل از قرنطینه تنها در صورتی باید انجام شود که مطمئن باشید فایل امن است و به منبعی که از آن منشا گرفته است اعتماد دارید. باید مراقب باشید که از بازیابی فایل‌های بالقوه مضری که می‌توانند بدافزار یا سایر تهدیدات امنیتی را به سیستم شما وارد کنند، خودداری کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد