آموزش حذف آنتی ویروس Eset Nod 32 از ویندوز

این مقاله در مورد محصولات زیر اعمال می شود : ESET NOD32 Antivirus ,ESET Internet Security ,ESET Smart Security .ESET Smart Security Premium



حذف آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




چگونه می توان Antivirus را به طور کامل از کامپیوتر خود حذف کرد؟


از فهرست شروع صفحه کنترل پنل را انتخاب کنید. در گروه برنامه ها حذف برنامه را انتخاب کنید. برنامه آنتی ویروسی را که می خواهید حذف کنید انتخاب و سپس حذف نصب را انتخاب کنید. وقتی از شما خواسته شد، رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید. بدین صورت شما میتوانید تمام نرم افزار های مورد نظر خود را از سیستم رایانه ای خود پاک کنید. در ادامه با آموزش زیر همراه باشید، این مقاله در مورد محصولات زیر اعمال می شود، هرچند شما می توانید سایر نرم افزار های دیگر را نیز با این روش به سادگی از سیستم خود حذف نمایید :


1. کلید Windows را فشار داده یا بر روی دکمه Start کلیک کرده و Control Panel را انتخاب کنید .


نحوه حذف نود 32


2. در صفحه باز شده بر روی گزینه Uninstall a program کلیک کنید تا صفحه Programs and features باز شود .


آموزش حذف نود 32 در ویندوز


3. در صفحه باز شده بر روی گزینه آنتی ویروس نود 32 خود دبل کلیک کنید تا اجرا شود و بر روی Next کلیک کنید .


نحوه حذف اینترنت سکیوریتی نود 32


4. اگر گذرواژه تنظیمات سیستم یا رمز عبور والدین را تعریف کرده اید ، آن را وارد کرده و سپس بر روی Next کلیک کنید . در غیر ان صورت اگر رمز یا پسوردی ندارید این صفحه را مشاهده نخواهید کرد .


نحوه پاک کردن Eset


5. در اینجا بر روی گزینه Remove کلیک کنید و در Next را بزنید .


نحوه حذف نود 32


سیستم خود را ریستارت کنید آنتی ویروس شما با موفقیت پاک شد. چنانچه با روش ذکر شده آنتی ویروس بصورت کامل از سیستم پاک نشد آموزش حذف اساسی Eset از ویندوز را مشاهده بفرمایید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد