رفع خطاهای ACT یا ECP هنگام فعال سازی لایسنس Eset

محصولات ESET در صورت عدم موفقیت در فعال سازی کد خطای ACT ( ACT.0 ، ACT.5 ، ACT.7 یا ACT.21 ، مشاهده لیست کامل خطاهای ACT ) را نمایش می دهد.



رفع خطاهای فعال سازی نرم افزار ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




عیب یابی خطاهای فعال سازی آنتی ویروس نود 32 :محصولات آنتی ویروس Eset در صورت عدم موفقیت در فعال سازی ، تعدادی کد خطای ACT (به عنوان مثال ACT.0، ACT.5 ، ACT.7 یا ACT.21 ، مشاهده لیست کامل خطاهای ACT ) را نمایش می دهد. برای حل این مشکلات مراحل زیر را دنبال کنید:


1. هر گونه نرم افزار آنتی ویروس نصب شده قبلی را با استفاده از روش تایید شده فروشنده حذف کنید. ابزارهای حذف ESET AV Remover را از اینجا دریافت کنید.

2. با مراجعه به سایت Eset.com بررسی کنید که اتصال اینترنت شما فعال است یا خیر. قبل از اینکه بتوانید به روز رسانی ها را دانلود کنید، باید یک اتصال اینترنتی فعال داشته باشید.

3. روی Start کلیک کنید و Command Prompt را تایپ کنید.

4. روی نماد Command Prompt کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

5. دستور netsh winsock reset را تایپ کرده و کلید Enter را روی صفحه کلید خود فشار دهید. کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سعی کنید آن را فعال کنید.


رفع خطاهای فعال سازی نرم افزار ESET


6. هنگامی که زمان سیستم در دستگاه شما به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است خطا رخ دهد. ساعت سیستم خود را به درستی تنظیم کنید تا خطا برطرف شود.

7. به مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc بروید و بررسی کنید که آیا فایل host حاوی ورودی های مسموم DNS مربوط به دامنه edf.eset.com است یا خیر.

8. اگر ورودی های مسموم DNS یافت شد، این ورودی ها را با استفاده از یک ویرایشگر متن مانند Notepad یا Notepad++ از فایل میزبان حذف کنید. جهت مشاهده نحوه انجام این کار "رفع پیغام we could not reach the activation server" بصورت تصویری و کامل کلیک کنید. توجه : فایل Hosts باید بصورت عکس زیر تمیز باشد.


خطای ECP.20002 در نود 32



کد خطا و عیب یابی آنتی ویروس نود 32

ACT.0 - An error occurred during activation : اگر یکی از این خطاهای فعال‌سازی را با محصول خانگی ESET Windows دریافت کردید، در صورت خرید از نادمارکت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید.


خطای An error occurred during activation - ACT.0




ACT.1 : فعال سازی موفقیت آمیز بود اما مشکلی پیش آمد.

ACT.17 : فعال سازی انجام نشد - مجوز لغو شد دلیل : لایسنس نود 32 شما یا تاریخ انقضای آن فرا رسیده است یا لایسنس شما مسدود شده می باشد . در صورت خرید از سایت ناد مارکت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید.


پیام خطای ACT.17 نود 32


ACT.18 : لازم است در صورت خرید از سایت نادمارکت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید ( دلیل : لایسنس در حال حاضر قابل تمدید نیست یا استفاده نیست ).

ACT.20 : این مجوز در کشور انتخاب شده معتبر نیست. مجوز شما باید در کشوری که در آن خریداری شده است فعال شود.

ACT.21 : خطای مورد نظر عموما در بعضی موارد در هنگارم آپدیت کردن آنتی ویروس رخ خواهد داد برای رفع آن سیستم خورد را ریستارت کنید و در صفحه Update آنتی ویروس اقدام به بروز رسانی کنید بر روی گزینه Check for update کلیک کنید . در صورت عدم آپدیت اگر از سایت ناد مارکت لایسنس خود را تهیه کرده اید با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید .

ACT.24 : محصول ESET شما در اتصال سرور ESET IP مشکل دارد. تأیید کنید که شبکه شما قابلیت برای دسترسی به سرورهای ESET IP دارد .

ACT.25 :اگر قبلاً از مجوز خود با یک محصول ESET Beta استفاده کرده باشید ، ممکن است ACT.25 خطای را دریافت کنید .

ACT.32 - ACT.34 : فعال سازی انجام نشد - هنگام فعال سازی خطایی روی داد

کلید مجوز شما در کشوری که هنگام نصب انتخاب کرده اید معتبر نیست. لطفاً کشور مناسب را انتخاب کنید یا در صورت خرید لایسنس از ناد مارکت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

ACT.39 : مجوز شما بیش از حد استفاده شده است .

ACT.4 : لایسنس شما دچار مشکل شده هست یا آپدیت نمیشود ویا ناقص آپدیت می شود ممکن است نرم افزار آنتی ویروس را به صورت کامل نصب نکرده باشید . در صورت خرید از سایت ناد مارکت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید.

ACT.46 : مجوز پروانه لایسنس شما منقضی شده برای خرید لایسنس بر روی خرید لایسنس اورجینال نود 32 کلیک کنید .

ACT.5 - ارور Activation failed/Invalid License Key : فعال سازی انجام نشد / کلید مجوز نامعتبر است.


خطای Activation failed/Invalid License Key در eset


همانطور که نوشته شده کلید مجوز را در محصول ESET خود تایپ یا کپی کنید . اگر پیام خطای "فعال سازی ناموفق بود" را دریافت کردید ، کلید فعال سازی که از آن استفاده می کنید قبلاً فعال شده است یا یک کلید مجوز اشتباه وارد کرده اید . در صورت خرید لایسنس از سایت ناد مارکت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید .


ACT.6 : این پیام نشان می دهد که پروانه لایسنس شما منقضی شده و قابل تمدید نیست ، آنتی ویروس باید با استفاده از مجوز دیگری فعال شود .

ACT.7 : فعال سازی انجام نشد ، تأیید کنید که محصول Eset صحیح را برای مجوزی که خریداری کرده اید بارگیری کرده اید.

ACT.8 : لایسنس نامعتبر برای دسترسی به مجوز ESET وارد شده است.

Error Code:win.1603 : The installation was not complated successfully - این خطا زمانی رخ می دهد که نصب کامل نشد که دلیل آن پاک نشدن کامل آنتی ویروس قبلی یا مشکلی در ویندوز می باشد. برای رفع این مشکل آموزش رفع خطای The installation was not complated successfully را مطالعه بفرمایید.


خطای win.1603 نود 32



ECP.4097 : وقتی زمان سیستم در دستگاه شما به اشتباه تنظیم شده باشد یا نام میزبان رایانه شما از بین رفته باشد ، این خطا می تواند رخ دهد. ساعت سیستم خود را به تنظیم کنید تا خطا برطرف شود

ECP.4098 : محصول ESET شما در اتصال با سرورهای ESET مشکل دارد . ایم مشکل در ارتباط با محدودیت برخی خدمات اینترنت می باشد. چناچنه از سایت ناد مارکت خرید کرده اید با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید .

ECP.4099 : عدم برقراری ارتباط با سرور ESET


1. این یک مسئله شناخته شده در مورد سیستم عامل های ویندوز است که از فعال کردن محصول Eset شما در برخی شرایط جلوگیری می کند.

2. کاربران آنتی ویروس ESET Smart Security Premium / ESET Internet Security / ESET NOD32 ( و همه کاربران ویندوز XP )

3. تأیید کنید سیستم عامل ویندوز به روز است. در غیر اینصورت ، Windows Update را انجام دهید ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و دوباره فعال کنید.

4. اطمینان حاصل کنید که هر نرم افزار ضد ویروس / امنیتی نصب شده روی سیستم شما با محصول Eset شما مغایرت ندارد. حذف برنامه ها (ابزارهای حذف) نرم افزار رایج آنتی ویروس ویندوز

اگر لایسنس آنتی ویروس خود را از ناد مارکت خریداری کرده اید با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید


ECP.4100 : خطای داخلی

اگر هنوز قادر به حل مشکل خود نیستید ، در صورت خرید از ناد مارکت با پشتیبانی تماس حاصل بفرماید .

ECP.4116 : این مجوز در کشور انتخابی معتبر نیست. مجوز شما باید در کشوری که خریداری شده فعال شود


مشکلات ارتباط با سرورهای جهانی Eset یا اتصال به اینترنت

کد خطای Eset


ECP.20002 - We could not reach the activation server: این خطا معمولاً به دلایل زیر ایجاد می شود


خطای ECP.20002 - We could not reach the activation server


رایانه شما به درستی به شبکه شما متصل نیست و اتصال اینترنت شما فعال نیست .

در شرایط عادی ، باید بتوانید محصول Eset خود را فعال کنید. در غیر این صورت ، این بدان معناست که رایانه شما دارای مشکلی در شبکه / DNS اینترنت است

برای رفع این مشکل و عدم اتصال به سرورهای اصلی Eset باید DNS ویندوز را بصورت دستی تغییر دهید .

DNS را به 1.1.1.1 و 1.0.0.1 تغییر داده و OK را بزنید ، سپس اقدام به اکتیو نمودن دوباره لایسنس نمایید و لایسنس را فعال کنید .نحوه رفع کامل خطای We could not reach the activation server


ECP.20006 : اتصال به سرورهای فعال سازی مسدود / قطع شده است. وجود فایروال در شبکه خود را بررسی کنید

ECP.20016 : تنظیمات سرور پراکسی یک نام کاربری و رمز عبور نامعتبر برای اتصال به پروکسی دارند.

ECP.20032 : سرورهای ESET مشغول هستند. لطفاً مدت زمان مشخص شده در پیام خطا را منتظر بمانید و سپس دوباره سعی کنید فعال سازی کنید. اگر هنوز نمی توانید مشکل خود را حل کنید، در صورت خرید از سایت نادمارکت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.


موراد زیر را نیز در صورت نیاز بررسی بفرمایید :


تعارض با یک نرم افزار امنیتی شخص ثالث مانند Lavasoft Web Companion. برای رفع خطا ، Lavasoft Web Companion را حذف نصب کنید وقتی Lavasoft حذف شد ، مراحل زیر را دنبال کنید :

روی منوی استارت CMD را تایپ و در حالت Run as administrator را انتخاب کنید . دستور netsh winsock reset را تایپ کنید و Enter را فشار دهید . رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید .

پرونده های زیر را حذف کنید : C: \ Windows \ system32 \ LavasoftTcpService64.dll C: \ Windows \ system32 \ SysWOW64 \ LavasosftTCPService.dll ( فقط سیستمهای 64 بیتی )


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد