بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11 در سال جدید

در اینجا مواردی است که هنگام انتخاب بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11 باید در نظر داشته باشید:



آنتی ویروس برای ویندوز 11



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید ویندوز 11




مایکروسافت در اکتبر 2021 شروع به جایگزین کردن ویندوز 11 بجای ویندوز 10 کرد. با این حال حتی با وجود اینکه سیستم جدید دارای رابط کاربری نرم‌ تر و سایر مزایا است، قابلیت های همچنان Windows Defender کمابیش ثابت ماند. به همین دلیل برای شما مهم است که دستگاه خود را در برابر تهدیدات یا حملات احتمالی با یک لایه امنیتی اضافی ایمن کنید. و هیچ راهی بهتر از یک آنتی ویروس قوی برای انجام آن وجود ندارد. این مقاله ویژگی‌های اصلی، تفاوت‌ها و بینش‌های پیرامون بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس برای ویندوز 11 را توضیح می‌دهد.


آنتی ویروس برای ویندوز 11


نحوه انتخاب بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11

دریافت یک سیستم عامل جدید با نیاز به یک ابزار آنتی ویروس همراه است که محافظت عالی در برابر بدافزارها را تضمین می کند. وقتی نوبت به انتخاب یک آنتی ویروس می رسد، نرم افزار جامع با ویژگی های امنیتی اضافی چیزی است که شما نیاز دارید. بنابراین، در اینجا مواردی است که هنگام انتخاب آنتی ویروس برای ویندوز 11 باید در نظر داشته باشید:


▪ نمرات آزمایشگاه سازمان مستقل برخی از آزمایشگاه‌ها تست‌های آنتی‌ویروس را انجام می‌دهند و نتایج را در مورد میزان محافظت یک سرویس در برابر تهدیدات مختلف به اشتراک می‌گذارند. عوامل مورد بررسی عبارتند از قابلیت استفاده، عملکرد و حفاظت. هنگام انتخاب یک سرویس آنتی ویروس، می توانید بررسی کنید که کدام یک قادر به محافظت از دستگاه شما به شیوه ای موثر است.

▪ بهره وری - اسکن های عادی پس زمینه که توسط نرم افزار آنتی ویروس انجام می شود می تواند حافظه و CPU شما را اشغال کند. به همین دلیل است که باید با انتخاب یک راه حل سبک، مطمئن شوید که آنتی ویروس دستگاه شما را شلوغ نمی کند.

▪ امکانات - در حالی که برخی از ابزارهای آنتی ویروس فقط دستگاه شما را از بدافزار اسکن می کنند، برخی دیگر دارای ویژگی های بیشتری هستند. برای مثال، کنترل‌های والدین برای نظارت بر فعالیت آنلاین فرزندتان یا محافظت از وب‌کم برای محافظت از شما در برابر چشم‌های کنجکاو. خدمات مختلف دارای مزایای مشخصی هستند که شما باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.


لیست زیر تنها بهترین ابزارهای آنتی ویروس را برای ویندوز 11 "خرید لایسنس ویندوز 11" نشان می دهد. همچنین مزایا و معایب هر نرم افزار را در بر می گیرد تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی نیست. بیایید مستقیماً به بررسی ها بپردازیم.


1. آنتی ویروس Bitdefender - بهترین آنتی ویروس ویندوز 11


بهترین آنتی ویروس ویندوز 11


Bitdefender ممکن است کمتر از برخی از ابزارهای آنتی ویروس دیگر شناخته شده باشد - اما عملکرد شگفت انگیز، محافظت در زمان واقعی و سایر ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد. Bitdefender ابزار Advanced Threat Defense را ارائه می دهد که تمام فرآیندهای دستگاه را نظارت می کند. همچنین، ویژگی Ransomware Mitigation برای شناسایی باج افزار در دستگاه شما گنجانده شده است. سایر اقدامات امنیتی شامل فیلترهای ضد فیشینگ و ضد هرزنامه، وب کم و محافظت از میکروفون است. یک مدیر رمز عبور و یک فایل خردکن نیز در بسته موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کامل آنتی ویروس Bitdefender ما را بخوانید.


2. ESET NOD32 - آنتی ویروس عالی برای محافظت از ویندوز 11


آنتی ویروس مناسب ویندوز 11


نتایج تست آزمایشگاهی مستقل نشان می دهد که آنتی ویروس ESET عملکرد، محافظت و قابلیت استفاده چشمگیری را ارائه می دهد. جای تعجب نیست که وقتی نام مخفف Essential Security در برابر تهدیدات در حال تحول است، کیفیت را حفظ می کند. ESET محافظت باج‌ افزاری را برای شما فراهم می‌کند که اطلاعات دستگاه شما را از رمزگذاری اجباری ایمن می‌کند. این نرم افزار شامل یک ابزار بانکی و امنیت حریم خصوصی نیز می باشد. به محض ورود به یک وب سایت مالی شروع به کار می کند. از لو رفتن اطلاعات پرداخت شما جلوگیری می کند. می توانید برنامه های ESET را برای ویندوز، مک، اندروید و لینوکس دریافت کنید. راه اندازی و استفاده از ESET بسیار آسان است. این یک رابط کاربری واضح و سازمان یافته دارد که باعث می شود ناوبری آن آسان باشد. ESET محافظت تقریباً بی‌نقصی را ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کامل آنتی ویروس Eset ما را بخوانید.


3. آنتی ویروس کسپرسکی - ویژگی های آنتی ویروس عالی


آنتی ویروس کسپرسکی برای ویندوز 11


Kaspersky یکی از قدیمی‌های بازار است، بنابراین شکی نیست که این کار را به خوبی انجام می‌دهد. این آنتی ویروس هنوز یک راه حل عالی برای محافظت از شما در برابر انواع تهدیدات آنلاین است. در آزمایش‌های آزمایشگاهی اخیر، امتیاز 100% را در ضبط بدافزارهای گسترده کسب کرد. سایر موارد بسته شامل یک ابزار محافظ حریم خصوصی است که در صورت تلاش شخصی برای جمع آوری داده های شما به شما اطلاع می دهد. همچنین یک ویژگی پول مطمئن برای محافظت از داده های پرداخت آنلاین شما وجود دارد. فرآیند نصب کوتاه و ساده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کامل آنتی ویروس Kaspersky ما را بخوانید.


چرا برای ویندوز 11 به آنتی ویروس نیاز دارم؟

شما به یک آنتی ویروس برای ویندوز 11 نیاز دارید تا از شما در برابر تهدیدات مختلف و چشمان کنجکاو محافظت کند. بنابراین، یک سوال بهتر این است که چرا آنتی ویروس نداشته باشیم؟ بستگی به این دارد که فعالیت آنلاین روزانه شما چگونه به نظر می رسد. آیا خطرات را میشناسید؟ چگونه آنها را تشخیص می دهید؟ خوب اگر یک آنتی ویروس قابل اعتماد داشته باشید، لازم نیست نگران باشید که روی چه چیزی کلیک می کنید. حریم خصوصی آنلاین شما واقعاً ارزش هزینه کردن را دارد!


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد