بدافزار بانکی | مقابله تهدیدات با محافظ نود 32

بدافزارهای بانکی با هدف قرار دادن تلفن های اندرویدی به یک تهدید جدی تبدیل شده اند. برای سازندگان بدافزار که انگیزه آنها سود مالی است.



نحوه مقابله با بدافزار بانکی



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت مشاهده فعال سازی مرورگر محافظ نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:نحوه فعال سازی مرورگر محافظ بانکی آنتی ویروس نود 32




این روزها، کار زیادی نمی توان در تلفن همراه انجام داد، و این شامل امور بانکی نیز می شود. برای بسیاری از مردم، اپلیکیشن‌های بانکی روشی برای مدیریت امور مالی هستند و در نتیجه بدافزارهای موبایل بانکی که گوشی‌های اندرویدی را هدف قرار می‌دهند به یک تهدید جدی و تا حدودی دست کم گرفته شده تبدیل شده‌اند. در حالی که چشم انداز تهدیدات تلفن همراه دائما در حال تغییر است، بیشتر بدافزارهای بانکی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند - تروجان های پیچیده بانکی و برنامه های بانکی جعلی. برای قربانیان، هر دو نوع بدافزار به یک نتیجه ختم می‌شوند: پول دزدیده شده یا اعتبار حساب بانکی. برای به دست آوردن این اطلاعات، بدافزار بانکی اندروید از فیشینگ و فرم های ورود جعلی استفاده می کند. با این حال، تروجان های بانکی و برنامه های بانکی جعلی از استراتژی های مختلفی برای فریب قربانیان خود استفاده می کنند.


همانطور که از نام آنها پیداست، تروجان های پیچیده بانکی برای جلب اعتماد کاربران، پشت یک ماسک به ظاهر قانونی پنهان می شوند. آنها اغلب در کمین فروشگاه های برنامه های غیر رسمی یافت می شوند، اما گاهی اوقات می توانند به فروشگاه رسمی Google Play نیز راه پیدا کنند. تروجان‌ های بانکی می‌توانند به شکل بازی، ویجت، مدیر باتری، پخش‌کننده ویدیو یا حتی همانطور که اخیراً دیده‌ایم، برنامه‌هایی با مضمون فال ارائه شوند. در حالی که برخی از برنامه ها هیچ عملکردی ندارند و فقط بدافزار را در خود جای می دهند، برخی دیگر همانطور که انتظار می رود کار می کنند و تشخیص مشکل را برای کاربران دشوارتر می کند. این برنامه‌ های تروجان پس از نصب بر روی دستگاه اندرویدی، روی صفحه‌های برنامه‌های هدفمند با صفحه‌های فیشینگ پوشانده می‌شوند، که اغلب تقریباً از صفحه ورود واقعی قابل تشخیص نیستند. در حالی که برنامه‌ های بانکی رایج‌ ترین هدف هستند، تروجان‌ ها همچنین می‌توانند رسانه‌ های اجتماعی و برنامه‌ های پیام‌ رسان، برنامه‌ های رزرو یا فروشگاه‌های آنلاین را به منظور دریافت اعتبار کارت بدهی / اعتباری هدف قرار دهند.


  نحوه مقابله با بدافزار بانکی


در جایی که بدافزار تروجان کاملاً مخفیانه است و تا زمانی که ممکن است در دستگاه شناسایی نمی شود، برنامه های بانکی جعلی ساده تر هستند. همانطور که از نام آن پیداست، برنامه‌ های بانکی جعلی با هدف تقلید از برنامه‌های بانکی قانونی به این امید که قربانی آن‌ها را با هدف بانکداری دانلود کند، هستند. برای موفقیت در آن زمان، این برنامه ها باید در ارائه خود قانونی و قابل اعتماد به نظر برسند. این برنامه ها همچنین از طریق فروشگاه های برنامه غیر رسمی و فروشگاه Google Play پخش می شوند. یک شاخص خوب بدافزار بالقوه یک دسته برنامه نامتناسب است ( به عنوان مثال، برنامه در دسته «سلامت و تناسب اندام» فهرست شده است ) یا نام برنامه‌ نویس ناآشنا. برخلاف تروجان‌ ها، برنامه‌های بانکی جعلی معمولاً فقط بر روی یک سرویس مالی برای جعل هویت تمرکز می‌کنند. برخی از نویسندگان بدافزار از نبود یک برنامه رسمی تلفن همراه استفاده می کنند یا ادعا می کنند که برنامه قانونی با عملکرد یا پاداش بیشتر هستند. پس از نصب و وارد کردن جزئیات ورود، برنامه ها اعتبار کاربران را جمع آوری می کنند.


هر دو نوع بدافزار همچنان یک تهدید هستند و با توجه به افزایش محبوبیت بانکداری تلفن همراه، مهم است که مراقب باشید و بدانید که چگونه بدافزارهای بانکی را شناسایی و حذف کنید. برای شروع، فقط برنامه‌ها را از فروشگاه Google Play نصب کنید. در حالی که بدافزار می تواند گهگاه به صورت مخفیانه وارد شود، احتمال شناسایی و حذف آن بیشتر از یک فروشگاه برنامه غیر رسمی است. قبل از نصب برنامه مذکور، همیشه رتبه‌ بندی‌ ها، بررسی‌ ها، تعداد نصب‌ ها و مجوزهای مورد نیاز را بررسی کنید - به خصوص مجوزهای پیامک زمانی که برنامه دلیلی برای درخواست آنها ندارد. هنگام دانلود برنامه های بانکی، همیشه وب سایت موسسه را برای برنامه رسمی بررسی کنید. پس از نصب، به درخواست‌های بیشتر و هر صفحه ورود که آشنا به نظر نمی‌رسد توجه کافی داشته باشید. اگر فکر می کنید بدافزار در دستگاه شما وجود دارد، مطمئن ترین راه برای شناسایی و حذف آن استفاده از یک راه حل امنیتی معتبر تلفن همراه "خرید نود 32 اندروید" است. علاوه بر این، اگر فکر می کنید اعتبار شما به خطر افتاده است، حساب بانکی خود را برای تراکنش های مشکوک (از طریق کانال دیگری) بررسی کنید و رمز عبور و کد پین خود را تغییر دهید.


اکثر مردم از نوعی بانکداری آنلاین برای مدیریت امور مالی خود استفاده می کنند. مهم است که هنگام بانکداری آنلاین مراقب خود باشید، زیرا مانند برنامه ها، مجرمان سایبری نیز می توانند مرورگر شما را با بدافزارهای مالی هدف قرار دهند. به منظور محافظت از اعتبار خود در برابر هرگونه تهدید بالقوه، محافظت از مرورگر بسیار مهم است.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد