بررسی آنتی ویروس نود 32 - ESET NOD32

ESET NOD32 Antivirus نسخه اولیه ESET است. که در آزمایشگاه های مستقل در بین برترین محصولات آنتی ویروس قرار گرفته است.



بررسی قابلیت آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید نود 32

جهت مشاهده تفاوت نسخه های آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: فرق آنتی ویروس نود 32 با اینترنت سکیوریتی در چیست؟




نقد و بررسی آنتی ویروس نود 32

آیا ESET NOD32 یک آنتی ویروس مناسبی است؟ آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus نسخه ابتدایی سرویس های امنیتی ESET است. این دستگاه توسط آزمایشگاه های آزمایشی مستقل در بین برترین محصولات آنتی ویروس قرار گرفته است. ESET NOD32 که به دلیل توانایی عالی در شناسایی و غیرفعال سازی بدافزارها بدون کاهش سرعت رایانه شما شناخته می شود ، یک انتخاب مناسب برای کاربران ویندوز است. حداقل هر ابزار آنتی ویروس باید بی رحمانه هر گونه بدافزاری را که قبل از نصب ریشه دوانده بود از بین ببرد و سپس هوشیاری خود را حفظ کند تا از هرگونه حمله بعدی جلوگیری کند. برخی از محصولات به آن فعالیتهای ضروری پایبند هستند. مانند ESET NOD32 Antivirus آنتی ویروس نود 32 از دیگر ویژگی های آن شامل سیستم پیشگیری از نفوذ میزبان ، اسکنر سیستم عامل رایانه شخصی شما و سیستم کنترل دقیق دستگاه است. در تست های آزمایشگاهی و اکثر آزمایشات خود ما نمره خوبی می گیرد ، اگرچه برخی از ویژگی های پیشرفته آن ممکن است برای یک کاربر معمولی بسیار پیچیده باشد.


تقریباً هر برنامه آنتی ویروس شامل توانایی تشخیص و حذف برنامه های کاربردی ناخواسته (PUAs) است - برنامه هایی که اگرچه بطور جدی مخرب نیستند، اما مشکلاتی را ایجاد می کنند. برخی به طور پیش فرض این PUA ها را حذف می کنند. NOD32 به شما این امکان را می دهد که آیا PUA ها را هنگام نصب حذف کنید یا خیر. من تشخیص PUA را فعال کردم و به شما توصیه می کنم همین کار را انجام دهید. پس از نصب NOD32 یک اسکن را راه اندازی می کند، اما برای آزمایش ما این اسکن اولیه را متوقف کردیم و یک اسکن کامل را بعداً برای زمان بعدی ذخیره کردیم. پنجره اصلی نمایان گر همه چیز است، به همراه تصویری از طلسم سایبورگ چشم آبی ESET. برای راه اندازی اسکن یا به روز رسانی، می توانید از منوی سمت چپ یا پنل آبی بزرگ در انتهای پنجره استفاده کنید. در صورت وجود مشکل در پیکربندی بنر امنیتی سبز رنگ تغییر می کند.



بررسی آنتی ویروس نود ۳۲


نتایج آزمایشگاه عالی Eset

هر چهار آزمایشگاه مستقل که دنبال می کنیم NOD32 را در آزمایش خود میگنجانند و نمرات آن به طور یکنواخت عالی است. فقط یک سوم محصولاتی که ما دنبال می کنیم هر دو آزمایش انجام شده توسط MRG-Effitas را انجام می دهند. NOD32 یکی از آن نرم افزار های موفق است. تست حفاظت گسترده از بدافزار در این آزمایشگاه گواهی سطح 1 را به محصولاتی ارائه می دهد که از تمام حملات به طور کامل جلوگیری می کند و در صورت عدم توجه به محصول در ابتدا ، اما در عرض 24 ساعت، گواهینامه سطح 2 را ارائه می دهد. فناوری ESET "خرید لایسنس نود 32 یک کاربر" به سطح 2 دست یافت و همچنین در آزمون جداگانه تروجان های بانکی ، مانند Avast Free Antivirus ، Bitdefender و Norton ، موفق شد.


محققان آزمایشگاه های SE مستقر در لندن وب سایت های مخرب دنیای واقعی را ضبط کرده و از یک سیستم پخش مجدد استفاده می کنند تا به همه محصولات آزمایش شده همان تجربه حمله بدافزار را ارائه دهند. محصولات می توانند در پنج سطح گواهینامه دریافت کنند: AAA ، AA ، A ، B و C. نمرات در آخرین آزمایش گزارش شده از AAA تا C تا Malwarebytes Premium متغیر است. ESET جزو اکثریت بود که گواهینامه AAA را مدیریت کرد.


متخصصان موسسه AV-Test محصولات آنتی ویروس را از نظر سه معیار مهم مورد بررسی قرار می دهند. به طور طبیعی حفاظت مهم است، اما تأثیر کمی بر عملکرد دارد. و نشان دادن اشتباه برنامه های معتبر به عنوان مخرب، برای قابلیت استفاده برنامه مضر است. ابزارهای آنتی ویروس می توانند تا شش امتیاز برای حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده، حداکثر امتیاز 18 را کسب کنند. هر آنتی ویروسی که حداقل 17.5 امتیاز کسب کند ، محصول برتر نامیده می شود. آخرین نتایج AV-Test نزدیک به دوجین محصول را شامل می شود. یک سوم آنها ، ESET شامل 17.5 امتیاز بود. یک سوم دیگر با 18 امتیاز عالی ، McAfee ، Kaspersky و Norton از جمله آنها بودند. ESET قطعاً در اینجا شرکت خوبی دارد.


نقد و بررسی آنتی ویروس نود 32


در AV-Comparatives آزمایش کنندگان نمرات عددی را تعیین نمی کنند. محصولی که در هر آزمایشی موفق شود گواهینامه استاندارد را دریافت می کند، در حالی که محصولاتی که از حداقل نمره قبولی فراتر می روند، می توانند دارای گواهینامه Advanced+ Advanced+ باشند. NOD32 گواهینامه Advanced+ را در هر چهار آزمایش از این چهار آزمایش از این آزمایشگاه دریافت کرد. Bitdefender و Kaspersky همچنین توانستند با چهار رتبه بندی Advanced+ زمینه را جابجا کنند. برای هر محصولی که از حداقل دو آزمایشگاه نمره دریافت کرده است، نتایج را در مقیاس 10 درجه ای ترسیم می کند و یک نمره آزمایشگاهی کلی ایجاد می کند. نمره کل ESET 9.9 عالی است. در میان محصولات مورد آزمایش در هر چهار آزمایشگاه ، تنها Kaspersky Anti-Virus با 10 امتیاز کامل امتیاز بهتری کسب کرد. Bitdefender به 9.8 رسید ، اگرچه این نمره فقط در سه آزمایشگاه است.


انتخاب های جدید اسکن

ما یک اسکن کامل از سیستم تمیز استاندارد خود را زمان بندی کردیم و متوجه شدیم که NOD32 در 51 دقیقه به پایان رسید. این کمی بهتر از میانگین فعلی 64 دقیقه است. همچنین در طی آن اسکن اولیه NOD32 برای اسکن بعدی بهینه می شود و برنامه های خوب شناخته شده را که نیازی به نگاه دیگری ندارند، مشخص می کند. اسکن دوم تنها در 15 دقیقه به پایان رسید. NOD32 قابلیت گزینه اسکن سریع موجود در بسیاری از محصولات آنتی ویروس دیگر را ارائه نمی دهد، اما چندین گزینه اسکن سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد. برای بررسی سریع می توانید فایل ها یا پوشه های مشکوک را در صفحه اسکن بریزید. این برنامه اسکن هر درایو قابل جابجایی را که وارد می کنید ارائه می دهد. و از منوی اسکن سفارشی می توانید حافظه، بخش های راه اندازی یا هر درایو محلی یا شبکه را اسکن کنید.


ویژگی های آنتی ویروس نود 32


NOD32 جدید در این نسخه می تواند پایگاه داده WMI را اسکن کند. WMI (ابزار مدیریت Windows) بیشتر برای برنامه نویسان به عنوان منبع اطلاعات سیستم شناخته شده است. به عنوان مثال آزمایش عملکرد بوت برای مجموعه های امنیتی WMI را درخواست می کند تا زمان شروع فرآیند بوت را بدست آورد. اسکن WMI به دنبال ارجاع به پرونده های آلوده در پایگاه داده و بدافزارهایی است که به عنوان داده تعبیه شده اند. به همین ترتیب اسکن رجیستری جدید چنین منابع و بدافزارهای تعبیه شده را در سراسر رجیستری بررسی می کند. مانند اسکن UEFI ما باید این فعالیتها را با احتیاط انجام دهیم، زیرا هیچ راهی آسان برای آزمایش آنها وجود ندارد.


نمرات مناسب نود 32 در برابر حفاظت از بدافزار


ما همیشه خوشحال هستیم که نتایج توسط آزمایشگاه های مستقل گزارش شده است، اما هر محصول در آن گزارش ها قرار نمی گیرد. حتی در صورت در دسترس بودن نتایج ما همچنان آزمایش محافظت از بدافزارهای عملی را انجام می دهیم تا دفاعیات محصول را در عمل ببینیم. واضح است که آنتی ویروس استاندارد سخت تری را برای برنامه هایی که قرار است راه اندازی شوند اعمال می کند. این به طور کلی مانع از راه اندازی تعداد زیادی نمونه شد. این برنامه برخی از برنامه های بالقوه ناخواسته (PUA) را نشان داد. ما انتخاب کردیم که همه آنها را حذف کنیم. در موارد دیگر، در حین نصب یک مولفه بدافزار را گرفت.


مانند Avira ، Bitdefender و چند نمونه دیگر NOD32 جمعا 89 درصد نمونه ها را به هر طریقی تشخیص داد. با این حال این واقعیت که اجازه می دهد چندین نمونه فایل های اجرایی را نصب کنند، نمره کلی آن را به 8.3 امتیاز کاهش داد. Webroot SecureAnywhere AntiVirus با این مجموعه نمونه آزمایش شده 100 درصد تشخیص و 10 امتیاز کامل را مدیریت کرد. G Data با 98 درصد تشخیص به 9.8 امتیاز نزدیک شد.


درباره آنتی ویروس نود 32


نمره NOD32 در این آزمون فقط به طور نسبی بیشتر از Qihoo 360 Total Security است که برخی از آزمایش های دیگر ما را کاملاً بهم ریخت. بیت دیفندر تنها با 8.6 امتیاز کمی بالاتر رفت. آنچه Bitdefender و NOD32 را از Qihoo متمایز می کند این است که آنها از چهار آزمایشگاه امتیازات خوبی کسب کرده اند، در حالی که Qihoo هیچ امتیاز آزمایشگاهی ندارد. وقتی نتایج آزمایشگاه با نمرات عملی ما جور در نمی آید. جمع آوری و تجزیه و تحلیل مجموعه جدیدی از نمونه های بدافزار به ما زمان زیادی می برد، بنابراین الزاماً ماه ها ثابت می مانند. برای بررسی حفاظت از محصول در برابر آخرین تهدیدات ما با تغذیه URL های میزبان بدافزار که در چند روز گذشته توسط محققان MRG-Effitas شناسایی شده است، شروع می کنیم. ما هر URL را به نوبه خود راه اندازی می کنیم و توجه می کنیم که آیا آنتی ویروس از دسترسی به URL جلوگیری می کند، بار بدافزار را از بین می برد یا نه.


آنتی ویروس نود ۳۲ چیست؟


در حالی که برخی از ابزارهای ضد ویروس برای فیلتر کردن وب سایت های خطرناک به افزونه های مرورگر متکی هستند، NOD32 زیر سطح مرورگر عمل می کند. این بدان معناست که می تواند حفاظت خود را به هر برنامه ای با قابلیت اینترنت گسترش دهد. در آزمایش NOD32 دسترسی مرورگر به 80 درصد آدرس های وب میزبان بدافزار را مسدود کرد. برای اکثر این موارد یک صفحه هشدار قرمز نشان می دهد. در برخی موارد هشدار زردی در مورد محتوای بالقوه خطرناک نشان داد - ما این موارد را نیز به عنوان تشخیص موفق در نظر گرفتیم.


10 محافظ فیشینگ برتر

نوشتن کد برای مخفی شدن از ابزارهای آنتی ویروس و سرقت گذرواژه های افراد یک مشکل سخت است. فریب دادن مردم فقط به دادن این رمزها می تواند بسیار آسان تر باشد. وب سایت های فیشینگ از انواع سایت های امن ، از سیستم های بانکداری آنلاین گرفته تا سایت های بازی ، تقلید می کنند. کاربر اینترنتی که به یکی از این کلاهبرداری ها وارد می شود میتواند دسترسی به حساب واقعی را از دست بدهد. در صورت هوشیاری می توان کلاهبرداری های فیشینگ را تشخیص داد ، اما داشتن کمک از آنتی ویروس به این معنی است که حتی زمانی که متوجه نشده باشید از شما محافظت می شود.


برای شروع آزمایش فیشینگ، کلاهبرداری های گزارش شده را از وب سایت هایی که چنین مواردی را ردیابی می کنند، جمع آوری می کنیم، و مطمئن می شویم که برخی از موارد جدید که هنوز مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفته و در لیست سیاه قرار نگرفته اند را شامل می شود. سایتهای فیشینگ زودگذر هستند و جدیدترین آنها معمولاً موثرترین و سخت ترین تشخیص هستند. ما هر URL مشکوک را در مرورگری که توسط محصول مورد آزمایش محافظت می شود و همزمان در موارد Chrome ، Firefox و Edge که فقط با تشخیص فیشینگ داخلی مرورگر محافظت می شوند ، راه اندازی می کنیم.


تست فیشینگ Eset


HIPS Blocks Exploits

محصولات مجموعه ESET حفاظت از شبکه HIPS را اضافه می کنند، مانند نورتون حتی آنتی ویروس مستقل نیز سیستم پیشگیری از نفوذ میزبان (HIPS) را ارائه می دهد. برای آزمایش ما 30 آزمایش را با استفاده از ابزار نفوذ CORE Impact ایجاد کردم. HIPS بسیاری از بارهای بدافزار را حذف، شناسایی و مسدود کرد.


HIPS در آنتی ویروس نود 32


کنترل جامع دستگاه

کنترل دستگاه NOD32 ویژگی ای است که بیشتر برای تنظیمات تجاری مناسب است تا استفاده مصرف کنندگان. این ویژگی غیرفعال است. برای فعال کردن آن باید سیستم را راه اندازی مجدد کنید. با فعال بودن Device Control می توانید استفاده از انواع مختلفی از دستگاه ها جلوگیری کنید، در حالی که برای دستگاه های مورد اعتماد استثنا قائل می شوید. از جمله موارد دیگر کنترل دستگاه می تواند با کپی در درایوهای خارجی غیر مجاز و سرقت اطلاعات از هرکسی و جلوگیری از هجوم بدافزارهای USB جلوگیری کند.


ESET تنها شرکت امنیتی نیست که چنین ویژگی را ارائه می دهد. Device Protection در Avira Antivirus Pro به شما امکان می دهد دستگاه های خاصی را در لیست سفید یا لیست سیاه قرار دهید و می توانید از تنظیمات محافظت از رمز عبور محافظت کنید تا هیچ کس نتواند با لیست ها مشکلی داشته باشد. با این حال حتی وقتی حفاظت از رمز عبور فعال است، هر کاربر می تواند یک درایو جدید و ناشناخته را در لیست سفید قرار دهد. G Data Total Security کنترل دستگاه پیشرفته تری را ارائه می دهد و می تواند از استثناء دیگران جلوگیری کند. ESET کنترل دستگاه را در آنتی ویروس اصلی خود قرار می دهد.


 آنتی ویروس نود 32


سیستم کنترل دستگاه در NOD32 پیچیده ترین سیستم موجود است. شما می توانید برای طیف وسیعی از دستگاهها ، از جمله دستگاه های کارت خوان، دستگاه های تصویربرداری و دستگاه های بلوتوث و درایوهای خارجی سنتی تر قوانین ایجاد کنید. هر قانون یک عمل را برای نوع دستگاه، دستگاه جداگانه یا گروهی از دستگاهها تعیین می کند. اقدامات موجود شامل مسدود کردن استفاده از دستگاه ، بازکردن آن در حالت فقط خواندنی یا اجازه دادن به خواندن / نوشتن کامل است.


در آزمایشات آزمایشگاه های مستقل و همچنین آزمایشات خود ما نمرات NOD32 از خوب تا عالی متغیر است. این ویژگی های متعددی فراتر از اصول اولیه حذف بدافزار و جلوگیری از حملات جدید ارائه می دهد. اگر از فن آوری کافی برای استفاده از آن برخوردار هستید ، سیستم کنترل دستگاه جامع ترین سیستم موجود است. NOD32 یک مدعی شایسته است، اما شما همچنین باید ابزارهای آنتی ویروس دیگر را در نظر بگیرید. Bitdefender Antivirus Plus و Kaspersky Anti-Virus به طور مداوم نمرات برتر را از آزمایشگاه های تست مستقل کسب می کنند. McAfee AntiVirus Plus نمره بالایی ندارد، اما از همه دستگاه های خانه شما محافظت می کند. Webroot SecureAnywhere AntiVirus به آزمایش محافظت از بدافزارهای عملی ما کمک کرد و این کوچکترین آنتی ویروس موجود است.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد