حالت های فیلتر فایروال در ESET NOD 32

فایروال ESET ارتباطات درون شبکه محلی یا اینترنت را کنترل می کند. برای تغییر رفتار فایروال ، حالت فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.



حالت های فیلتر فایروال در آنتی ویروس ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ESET یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی اینترنتی محبوب است که شامل محافظت از فایروال است. فایروال ESET ترافیک شبکه ورودی و خروجی را کنترل می کند و بسته های داده را بسته به قوانین تعیین شده توسط کاربر اجازه می دهد یا مسدود می کند. می توان آن را برای فیلتر کردن ترافیک بر اساس برنامه، آدرس IP، شماره پورت و پروتکل استفاده شده پیکربندی کرد. فایروال ESET همچنین در برابر حملات مبتنی بر شبکه مانند اسکن پورت، حملات انکار سرویس (DoS) و سایر انواع ترافیک مخرب محافظت می کند. به طور کلی، فایروال ESET یک ویژگی امنیتی قوی است که به محافظت از رایانه ها و سایر دستگاه ها در برابر تهدیدات آنلاین کمک می کند.


حالت فیلتر کردن ESET Firewall را تغییر دهید


1. پنجره اصلی برنامه آنتی ویروس نود 32 خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا Advanced Setup باز شود.

3. روی Network Protection → Firewall کلیک کنید. حالت فیلتر مورد نظر خود را از فهرست کشویی Filtering mode انتخاب کرده و برای ذخیره تغییرات ، تأیید را کلیک کنید. برای خلاصه ای از هر حالت فیلتر کردن مفهوم هر مورد را در زیر این عکس بخوانید،.


تنظیمات فایروال نود 32


حالتهای فیلتر کردن فایروال نود 32

حالت فیلتر بر رفتار فایروال و سطح تعامل مورد نیاز کاربر تأثیر می گذارد. حالت های فیلتر برای فایروال ESET در زیر فهرست شده است:


▪ Automatic mode - حالت پیش فرض برای استفاده آسان و راحت. قوانین سفارشی و تعریف شده توسط کاربر می تواند ایجاد شود اما لازم نیست. حالت خودکار به همه ترافیک خروجی برای یک سیستم داده شده اجازه می دهد و بیشتر ترافیک ورودی را مسدود می کند. ترافیک ورودی مجاز شامل ترافیک از منطقه معتمد است ، همانطور که در IDS and advanced options مشخص شده است ، و ترافیک ورودی که به ارتباطات خروجی اخیر پاسخ می دهد.

▪ Interactive mode - حالت پیکربندی سفارشی، ارتباطات شبکه طبق قوانین از پیش تعیین شده انجام می شود. اگر هیچ قانونی از قبل وجود نداشته باشد که برای ارتباطات شناسایی شده اعمال شود ، از کاربر خواسته می شود که اتصال را تایید یا رد کند. تصمیم برای اجازه دادن یا اجازه ندادن را می توان به عنوان یک قانون جدید برای فایروال ذخیره کرد. هنگامی که یک قانون جدید ایجاد می شود ، کلیه اتصالات آینده از این نوع طبق آن قانون مجاز یا مسدود می شوند. با استفاده از حالت تعاملی ، کاربر می تواند یک گروه از قوانین سفارشی ایجاد کند.

این حالت برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته نشده است. توصیه می کنیم پس از تنظیم مجموعه ای از قوانین برای استفاده در محیط خود ، حالت تعاملی را غیرفعال کنید. هنگام انتخاب حالت تعاملی در محیط شرکت ، احتیاط کنید زیرا کاربران بی توجه می توانند به طور تصادفی قوانینی ایجاد کنند که ممکن است آنها را در معرض خطر قرار دهد یا توانایی برقراری ارتباط آنها از طریق شبکه را مختل کند.

▪ Policy-based mode - حالت مبتنی بر خط مشی برای کاربران پیشرفته. ارتباطات شبکه طبق قوانین تعریف شده توسط کاربر انجام می شود که فقط اتصالات امن و دلخواه را مجاز می دانند. سایر اتصالات مشخص نشده توسط فایروال مسدود می شوند. ما توصیه می کنیم که فقط حالت مبتنی بر خط مشی را انتخاب کنید اگر شما یک سرپرست هستید که می خواهد ارتباطات شبکه را کنترل کند و می دانید کدام برنامه ها باید مجاز یا رد شوند.

▪ Learning mode - به طور خودکار قوانینی ایجاد و ذخیره می کند. این حالت برای پیکربندی اولیه فایروال مناسب است. به تعامل کاربر نیازی نیست زیرا فایروال ESET قوانینی را با توجه به پارامترهای از پیش تعیین شده ذخیره می کند. از حالت یادگیری فقط باید استفاده شود تا تمام قوانین ارتباطات مورد نیاز ایجاد شود تا از خطرات امنیتی جلوگیری شود. سپس فایروال باید روی حالت خودکار یا حالت مبتنی بر سیاست تنظیم شود.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد