عدم ارسال و دریافت ایمیل پس از نصب آنتی ویروس ESET

پس از نصب ESET Smart Security ، ESET Internet Security در ارسال یا دریافت ایمیل با مشکل روبرو هستید



دلیل عدم ارسال و دریافت ایمیل پس از نصب نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




چند دلیل وجود دارد که ممکن است پس از نصب آنتی ویروس ESET نتوانید ایمیل ارسال یا دریافت کنید.


فایروال : آنتی ویروس نود 32 دارای فایروال است که می تواند ارتباط ایمیل را مسدود کند. ممکن است لازم باشد تنظیمات آنتی ویروس یا فایروال را برای اجازه دادن به ترافیک ایمیل پیکربندی کنید.

تنظیمات اسکن ایمیل : آنتی ویروس اغلب ایمیل های دریافتی و خروجی را برای بدافزار یا ویروس های احتمالی اسکن می کند. اگر تنظیمات اسکن ایمیل اشتباه پیکربندی یا خیلی تهاجمی باشد، ممکن است از ارسال یا دریافت ایمیل جلوگیری کند. تنظیمات آنتی ویروس را مرور کنید و گزینه های اسکن ایمیل را بر اساس آن تنظیم کنید.

تشخیص مثبت کاذب : آنتی ویروس ممکن است به اشتباه ارتباطات ایمیل قانونی را به عنوان یک تهدید بالقوه شناسایی کرده و آن را مسدود کند. لاگ های آنتی ویروس یا بخش قرنطینه را بررسی کنید تا ببینید آیا ایمیل یا اجزای ایمیل علامت گذاری شده یا مسدود شده است. برای حل مشکل ممکن است لازم باشد ایمیل‌ های پرچم‌ گذاری شده را در لیست سفید قرار دهید یا علامت‌ گذاری کنید.


موضوع


پس از نصب ESET Internet Security در ارسال یا دریافت ایمیل با مشکل روبرو هستید، برای رفع این مورد پس از نصب لایسنس نود 32 اینترنت سکیوریتی آموزش زیر را دنبال نمایید.

جهت مشاهده این آموزش بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : من می توانم ایمیل دریافت کنم اما نمی توانم آنها را ارسال کنم


دلیل عدم ارسال و دریافت ایمیل بعد از نصب نود32


1. فایروال را موقتاً متوقف کنید تا ببینید آیا بر اتصال رایانه شما و ایمیل یا سرور ایمیل تأثیری دارد یا نه - مشاهده : متوقف کردن فایروال آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی نود 32

2. با متوقف کردن فایروال ESET، بررسی کنید که آیا ایمیل با موفقیت ارسال و دریافت می شود.

3. اگر همچنان مشکل با متوقف شدن فایروال وجود دارد ، محصول ESET خود را حذف نصب کنید و بررسی کنید که آیا ایمیل با موفقیت ارسال و دریافت می شود.

4. اگر بعد از حذف نصب محصول ESET هنوز این مشکل حل نشده است ، موارد زیر را بررسی کنید:


◾ شما یک اتصال اینترنتی فعال دارید

◾ هنگام دسترسی مستقیم به حساب خود از طریق وب سایت می توانید ایمیل ارسال یا دریافت کنید ( به عنوان مثال http://www.hotmail.com )

Microsoft Outlook برای بازیابی ایمیل شما به درستی پیکربندی شده است

◾ در حال حاضر فایروال دیگری نصب نشده است


5. پس از حل مشکل ، محصول ESET خود را دوباره نصب کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد