ایست internet security یکساله پنج کاربر

خرید لایسنس نود 32

لایسنس اورجینال 5 کاربر ESET Nod32 Antivirus – ESET Internet Security

ESET ESSENTIAL Edition 2024

 

لایسنس 100% اورجینال با آپدیت مستقیم Eset

شروع اعتبار یکساله 365 روز از زمان ارسال لایسنس

قابلیت فعال سازی مجدد بعد از تعویض کردن ویندوز را دارد

سازگار با سیستم عامل های: ویندوز ( 8 - 10 - 11 ) 32 بیت و 64 بیت، مک، لینوکس

ضمانت 100% کارکرد با پشتیبانی کامل 24 ساعته تا پایان انقضای لایسنس

قابلیت دانلود و نصب نرم افزار آنتی ویروس از سایت مبدا Eset.com

امنیت در اینترنت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به وب کم و روتر اینترنت

پشتیبانی از : آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اسمارت سکیوریتی / سایبر سکیوریتی پرو

محافظت از تمام جنبه های زندگی دیجیتال شما با تخصص پیشرفته و یادگیری پیشرفته ماشین

دارای فایروال پیشرفته و قدرتمند، محافظت از پرداخت های بانکی، ایمنی در برابر باج افزار و بدافزار

کنترل والدین و ضد سرقت ( Anti-theft - Parental Control )

 

1,299,000 تومان تخفیف 620 هزار تومان

 

679 هزار تومان

 

 

 

 

 

 

بلافاصله بعداز خرید - کد لایسنس 20 رقمی اورجینال به ایمیل شما ارسال میگردد و فقط کافیست لایسنس را مستقیم در نرم افزار آنتی ویروس وارد کرده و آن را فعال نمایید. این لایسنس بصورت 365 روز کامل و قابلیت بدون محدودیت تعویض ویندوز و حتی قابلیت جابجایی از دستگاهی به دستگاه دیگر را داراست. شما میتوانید بعد از فعالسازی از تمام قابلیت های آن استفاده کنید - آپدیت ها مستقیم از خود Eset ارسال میگردد.

 

 

 

 

فروش ویژه

خرید لایسنس نود 32

 

1 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

 

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

395,000 تومان فروش ویژه

 

259 هزار تومان

خرید لایسنس نود 32 یک کاربر  آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید لایسنس نود 32

 

3 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

 

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

760,000 تومان فروش ویژه

 

479 هزار تومان

خرید لایسنس نود 32 سه کاربر  آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید لایسنس نود 32

 

2 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

 

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

584,000 تومان فروش ویژه

 

369 هزار تومان

خرید لایسنس نود 32 دو کاربر  آموزش نود 32

 

خرید لایسنس نود 32

 

10 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

 

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

1,899,000 تومان فروش ویژه

 

1,119,000 تومان

خرید لایسنس نود 32 ده کاربر  آموزش نود 32

 

قابلیت های کلیدی نود 32

شما نیز با خرید لایسنس Eset Internet Security یکبار برای همیشه به دغدغه های امنیتی دستگاه خود پایان دهید، و با خیال راحت از دنیای اینترنت امن لذت ببرید. محصولات امنیتی ایست شما را در مقابل انواع حملات سایبری، هک، ویروس های کامپیوتری، باج افزارها، کرمها و سرقت اطلاعات، آسیب های سخت افزاری توسط ویروس ها، سو استفاده از اطلاعات شخصی، پرداختهای نا امن بانکی سو استفاده از اطلاعات مالی و سایر تهدیدات امنیتی محافظت می نماید. برای مشاهده ی هرکدام از ویژگی ها می توانید به مقالات زیر مراجعه کنید:

 

 

خرید نود 32

 

 

من Windows Defender دارم، آیا به آنتی ویروس نیاز دارم؟

Windows Defender شروع خوبی برای محافظت از رایانه شما است، اما همه چیز را پوشش نمی دهد. محصولی مانند ESET می تواند از بدافزار، فیشینگ و سایر تهدیدات آنلاین محافظت بیشتری کند. آنتی ویروس ESET Internet Security محافظت اساسی برای رایانه های شخصی در برابر تهدیدات رایج مانند جاسوس افزار یا بد افزار را بدون اشغال فضایی در رایانه شما ارائه می دهد. بنابراین می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی به گشت و گذار در وب، خرید آنلاین و کار ادامه دهید.

 

 

Internet Security چه کاری انجام می دهد؟

ESET Internet Security یک نرم افزار امنیتی جامع است که به محافظت از رایانه و داده های شما در برابر تهدیدات آنلاین مختلف کمک می کند. چندین لایه حفاظتی را برای محافظت از دستگاه شما در برابر ویروس ها، بدافزار ها، جاسوس افزار ها، باج افزار ها، حملات فیشینگ و سایر انواع نرم افزار های مخرب ترکیب می کند. ESET Internet Security ویژگی هایی مانند اسکن بلادرنگ، محافظت فایروال، ضد هرزنامه، محافظت در برابر حملات شبکه، محافظت از وب کم، مدیریت رمز عبور و مرور ایمن را ارائه می دهد. این طراحی شده است تا با شناسایی و مسدود کردن خطرات احتمالی رایانه و اطلاعات شخصی شما، تجربه آنلاین ایمن‌تری را برای کاربران ایجاد کند.

 

 

تفاوت Internet Security و NOD32 در چیست؟

آنتی ویروس ESET NOD32 در درجه اول بر روی محافظت از آنتی ویروس و ضد بدافزار تمرکز دارد. این برای شناسایی و حذف انواع مختلف تهدیدات مانند ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها و جاسوس افزار ها طراحی شده است. NOD32 اسکن بلادرنگ، شناسایی پیشگیرانه تهدید، و ردپایی سبک را ارائه می‌دهد و برای کاربرانی که حفاظت از آنتی‌ویروس را بدون ویژگی‌های اضافی در اولویت قرار می‌دهند، مناسب است. از سوی دیگر، ESET Internet Security مجموعه امنیتی جامع تری است که شامل تمامی ویژگی های آنتی ویروس NOD32 به همراه لایه های حفاظتی اضافی است. اینترنت سکیوریتی علاوه بر آنتی ویروس و ضد بدافزار، محافظت فایروال برای نظارت بر ترافیک شبکه و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، ضد اسپم برای فیلتر کردن ایمیل‌ های ناخواسته، محافظت از وب‌ کم برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز به وب‌ کم و مرور ایمن برای محافظت از آنلاین شما ارائه می‌کند. تراکنش ها و جلوگیری از حملات فیشینگ. همچنین ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای مانند حفاظت از بانک و پرداخت، کنترل‌ های والدین و مدیریت رمز عبور را ارائه می‌دهد.

 

 

ایمنی در خرید و پرداخت بانکی با Eset Internet Security

با بیشتر شدن خریدها و پرداخت های آنلاین جامعه و از طرفی تشدید و حملات فیشینگ و سرقت اطلاعات حفاظت از اطلاعات بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است. کمپانی ایست ویژگی آموزش فعال کردن Banking & Payment Protection را در آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی خود قرار داده تا امنیت پرداخت ها و خرید های آنلاین کاربران در فضای پر خطر اینرتنت را تضمین کند. مجرمان سایبری اغلب وب‌سایت‌های جعلی ایجاد می‌کنند و خود را به عنوان فروشنده معتبر مطرح می‌کنند. این وب‌سایت‌ها قانونی به نظر می‌رسند و از شما می‌خواهند اطلاعات شخصی وارد کنید. آنچه آنها می خواهند نام کاربری و رمز عبور شما است، بنابراین می توانند از آن برای هک کردن سایر حساب های خرید آنلاین شما یا حتی حساب بانکی شما استفاده کنند. آنها همچنین اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی شما را می خواهند.

 

 

خرید Eset - مرورگر امن Eset

 

 

حفاظت فایروال - Firewall

اصطلاح "دیوار آتش" در اصل به ساختاری اطلاق می شود که قرار است آتش را در یک فضای بسته محصور کند، بنابراین مانع گسترش آن و کاهش اثرات مضر آن بر انسان و اموال می شود. به طور مشابه، در امنیت شبکه، فایروال یک سیستم مبتنی بر نرم‌افزار یا سخت‌افزار است که به عنوان دروازه‌بان بین شبکه‌های قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد یا قطعات آن کار می‌کند. با فیلتر کردن محتوا و ارتباطات مضر یا بالقوه ناخواسته به این مهم دست می یابد. بزرگترین مزیت برای کاربران افزایش امنیت است. با استفاده از فایروال، یک محیط امنیتی تنظیم می کنید که می تواند به محافظت از رایانه یا شبکه شما در برابر ترافیک ورودی مضر کمک کند.

این فناوری همچنین می تواند ترافیک خروجی مضر را فیلتر کند. با انجام این کار، احتمال انتقال داده های شناسایی نشده توسط یک خودی مخرب را کاهش می دهد و همچنین خطر تبدیل شدن دستگاه های پشت فایروال را به بخشی از یک بات نت کاهش می دهد. در شبکه های کامپیوتری، فایروال ها بر اساس مجموعه ای از قوانین و سیاست های از پیش تعریف شده یا پویا، ترافیک شبکه را مسدود یا اجازه می دهند. آنها از شبکه‌ها و رایانه‌ها در برابر نفوذ کلاه سیاه‌های بالقوه خطرناک و همچنین در برابر حملاتی که ممکن است آنها را قادر به کنترل دستگاه‌ها و سوء استفاده از آنها برای اهداف مخرب کند، محافظت می‌کنند. آموزش فعال کردن فایروال Eset internet Security

 

 

خرید آنتی ویروس - فایروال نود 32

 

 

مقابله در برابر بد افزار ها - Ransomware

دنیای اینترنت همیشه آماج خیل عظیمی از تهدیدات بوده و هست. در چند سال اخیر موضوع آلوده شدن سیستم های کامیپوتری کاربران اینترنت به انواع باج افزار ها و بد افزار ها بصورت جدی مطرح بوده است. در این روش از حملات، هنگامی که دستگاه کاربر به باج افزار آلوده شود، تمام فایل ها و محتویات دستگاه رمزنگاری و قفل می گردد و دسترسی مجدد به محتویات به شرط پرداخت پول با آن ها می گردد. بدافزار یا «نرم‌افزار مخرب» اصطلاحی است که هر برنامه یا کد مخربی را توصیف می‌کند که برای سیستم‌ها مضر است. بدافزار خصمانه، مزاحم و عمداً به دنبال حمله، آسیب رساندن یا غیرفعال کردن رایانه‌ها، سیستم‌های رایانه‌ای، شبکه‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه است که اغلب با در دست گرفتن کنترل جزئی بر عملکرد دستگاه‌ها انجام می‌شود. انگیزه های پشت نرم افزارهای مخرب متفاوت است. بدافزار می‌تواند در مورد کسب درآمد از شما، خرابکاری در توانایی شما برای انجام کار و غیره باشد. اگرچه بدافزار نمی‌تواند به سخت‌افزار فیزیکی سیستم‌ها یا تجهیزات شبکه آسیب برساند، می‌تواند داده‌های شما را بدزدد، رمزگذاری یا حذف کند، عملکردهای اصلی رایانه را تغییر داده یا ربوده و از فعالیت رایانه شما جاسوسی کند. بدون اطلاع یا اجازه شما، با داشتن آنتی ویروس های قدرتمند از جمله Eset Internet Security شما در برابر این قبیل حملات و اجرایی شدن باج افزار به طرز قابل توجه ای در امان خواهید بود. همیشه نیز باید مراقب ایمیل ها و پیام های جعلی بود و به هیچ عنوان این پیام های مشکوک را باز نکرد.

 

 

محافظت از بدافزار - خرید لایسنس نود 32

 

 

ESET خط مقدم مقابله با بدافزار

نویسندگان بدافزار امروزه بسیار خلاق هستند. «محصولات» آن‌ها از طریق آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌های اصلاح‌نشده منتشر می‌شوند، اقدامات امنیتی را پنهان می‌کنند، در حافظه پنهان می‌شوند، یا از برنامه‌های قانونی تقلید می‌کنند تا شناسایی نشوند. با این حال، حتی امروزه نیز یکی از مؤثرترین ناقلین نفوذ، ضعیف ترین حلقه در زنجیره یعنی انسان است. ایمیل های خوش ساخت با پیوست های مخرب ثابت کرده اند که راهی کارآمد و در عین حال ارزان برای به خطر انداختن یک سیستم هستند. و برای رسیدن به آن فقط یک کلیک اشتباه لازم است. بدافزارها هر روز حمله می‌کنند و اغلب کاربران را از هر گوشه و کنار دنیا هدف قرار می‌دهند. چه این جاسوس‌ افزار باشد که دوربین‌های دستگاه‌ها را ربوده، چه بدافزارهای بات‌نت که دستگاه‌های کاربر را اسیر شبکه‌های مخرب می‌کند، چه درهای پشتی که تهدیدهای پایدار پیشرفته (APT) را برای جاسوسی و مختل کردن سازمان‌ها توانمند می‌کنند، بدافزار به اشکال فراوان پنهان می‌شود. ESET مفتخر است، که برخی از بهترین محققان، تحلیلگران و مهندسان تشخیص بدافزار را در این صنعت دارد، که اهداف مجرمانه توسعه دهندگان بدافزار را افشا و با آنها مقابله می کند.

 

 

مقابله با تهدیدات رایانه ای، ویروس ها، بدافزارها

 

 

 

 

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد