خرید آنتی ویروس Eset internet security

خرید لایسنس نود 32

لایسنس اورجینال 1 کاربر ESET Nod32 Antivirus – ESET Internet Security

ESET ESSENTIAL Edition 2024

 

لایسنس 100% اورجینال با آپدیت مستقیم Eset

شروع اعتبار یکساله 365 روز از زمان ارسال لایسنس

قابلیت فعال سازی مجدد بعد از تعویض کردن ویندوز را دارد

سازگار با سیستم عامل های: ویندوز ( 8 - 10 - 11 ) 32 بیت و 64 بیت، مک، لینوکس

ضمانت 100% کارکرد با پشتیبانی کامل 24 ساعته تا پایان انقضای لایسنس

قابلیت دانلود و نصب نرم افزار آنتی ویروس از سایت مبدا Eset.com

امنیت در اینترنت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به وب کم و روتر اینترنت

پشتیبانی از : آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اسمارت بجز پریمیوم / سایبر سکیوریتی

محافظت از تمام جنبه های زندگی دیجیتال شما با تخصص پیشرفته و یادگیری پیشرفته ماشین

دارای فایروال پیشرفته و قدرتمند، محافظت از پرداخت های بانکی، ایمنی در برابر باج افزار و بدافزار

کنترل والدین و ضد سرقت ( Anti-theft - Parental Control )

 

395,000 تومان فروش ویژه

 

259 هزار تومان

 

 

 

 

 

بلافاصله بعداز خرید - کد لایسنس 20 رقمی اورجینال به ایمیل شما ارسال میگردد و فقط کافیست لایسنس را مستقیم در نرم افزار آنتی ویروس وارد کرده و آن را فعال نمایید. این لایسنس بصورت 365 روز کامل و قابلیت بدون محدودیت تعویض ویندوز و حتی قابلیت جابجایی از دستگاهی به دستگاه دیگر را داراست. شما میتوانید بعد از فعالسازی از تمام قابلیت های آن استفاده کنید - آپدیت ها مستقیم از خود Eset ارسال میگردد.

 

 

 

فروش ویژه

خرید لایسنس نود 32

2 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

584,000 تومان فروش ویژه

 

369 هزار تومان

خرید لایسنس نود 32 دو کاربر  آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید لایسنس نود 32

3 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

760,000 تومان فروش ویژه

 

479 هزار تومان

خرید لایسنس نود 32 سه کاربر  آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید لایسنس نود 32

5 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

1,299,000 تومان فروش ویژه

 

679 هزار تومان

خرید لایسنس نود 32 پنج کاربر  آموزش نود 32

 

خرید لایسنس نود 32

10 کاربر - لایسنس اورجینال نود 32 یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 /اسمارت/اینترنت سکیوریتی

  ✔ همچنین سایبر سکیوریتی پرو

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه : ویندوز / مک / لینوکس

1,899,000 تومان فروش ویژه

 

1,119,000 تومان

خرید لایسنس نود 32 ده کاربر  آموزش نود 32

 

چرا آنتی ویروس نود 32 اینترنت سکیوریتی را برای امنیت خود انتخاب کنیم؟

شما با خرید لایسنس eset internet security از اطلاعات و دستگاه خود در برابر ویروس ها و خطرات اینترنت محافظت خواهید کرد. امروزه با همه گیر شدن اینترنت و استفاده کاربران از فضای پر ریسک اینترنت و ماشینی شدن بخش بزرگی از کار ها و خدمات باید به فکر محفاظت از فضای دیجیتال خود در برابر حملات هکر ها از طریق بد افزار ها که شامل (باج افزارها، ویروس ها، کرم ها و .... ) هستند باشیم. در مقاله زیر به بخش قابل توجهی از امکانات لایسنس نود 32 اینترنت سکیوریتی می پردازیم.

 

 

خرید نود 32

 

 

محصولات امنیتی Eset پر مخاطب ترین محصول امنیتی در کشورما است. از این بین محصول اینترنت سکیوریتی بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده است. با تامین امنیت فضای اینترنت و تامین امنیت به طور آفلاین یکی از کامل ترین و قدرتمند ترین محصولات شرکت Eset است. ویژگی های منحصر بفرد محصولات شرکت Eset به دلیل کیفت بالا امنیت صد در صدی سرعت عالی و سبکی ویژه و منحصر بفرد توانسته بالاترین اقبال در بین کاربران و بالاترین آمار رضایت را به خود اختصاص دهد. شما نیز با خرید نود 32 یکبار برای همیشه به دغدغه های امنیتی دستگاه خود پایان داده و با خیال راحت از دنیای اینترنت امن لذت ببرید . محصولات امنیتی ایست شما را در مقابل انواع حملات سایبری، هک، ویروس های کامپیوتری، باج افزارها، کرمها و سرقت اطلاعات، آسیب های سخت افزاری توسط ویروس ها، سو استفاده از اطلاعات شخصی، پرداختهای نا امن بانکی سو استفاده از اطلاعات مالی و سایر تهدیدات امنیتی محافظت می نماید.

 

 

 

مزایای خرید لایسنس نود 32 اورجینال

▪ محافظت پیشرفته و بسیار قوی در برابر بدافزار ها، ویروس ها، کرم ها، باج افزار ها، جاسوس افزار ها، تروجان ها، کی لاگر ها و بات نت ها.

▪ جلوگیری از نفوذ - آپدیت منظم در طول روز ▪ سرعت بالا در آپدیت و عدم قطعی - محافظت Exploit Blocker - محافظت از فیشینگ - فایروال قدرتمند جهت نظارت ترافیک ورودی و خروجی اینترنت.

 

 

 

برخی از ویژگی های آنتی ویروس نود 32 اورجینال

آنتی ویروس ایست نود 32 از خدمات cloud file reputation " حفاظت ابری " استفاده می کند. تا از شما در برابر جدیدترین بدافزارها - باج افزار ها - ویروس ها محافظت کند. از وب سایت های مخربی که از نظر ایست نود 32 مخرب شناخته می شود، پیش از آنکه فرصتی برای دسترسی و ورود به دستگاه شما پیدا کند، با استفاده از بستر ضد فیشینگ - Anti-Phising از آنها جلوگیری به عمل می آورد.

 

 

ایمنی در خرید و پرداخت بانکی با Eset Internet Security

با بیشتر شدن خریدها و پرداخت های آنلاین جامعه و از طرفی تشدید و حملات فیشینگ و سرقت اطلاعات حفاظت از اطلاعات بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است. کمپانی ایست ویژگی آموزش فعال کردن Banking & Payment Protection را در آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی خود قرار داده تا امنیت پرداخت ها و خرید های آنلاین کاربران در فضای پر خطر اینرتنت را تضمین کند. حفاظت از بانک و پرداخت تضمین می کند که تمام تراکنش های آنلاین در یک محیط مطمئن و امن محافظت می شوند. هر کدام شامل فهرست داخلی از وب‌سایت‌های از پیش تعریف‌شده هستند که مرورگر محافظت‌شده ESET را فعال می‌کنند. مرورگر امن ارتباط بین صفحه کلید و مرورگر شما را رمزگذاری می کند تا امنیت بیشتری در برابر کی لاگرها برای تراکنش های بانکی، شماره کارت اعتباری و سایر داده های شخصی حساس فراهم کند.

 

 

خرید Eset - مرورگر امن Eset

 

 

محافظت ضد فیشینگ - Anti-Phishing

فیشینگ نوعی کلاهبرداری آنلاین است که در آن مجرمان از طریق ایمیل، پیام متنی، تبلیغات یا ابزارهای دیگر که مانند سایت ها و سازمان‌های قانونی به نظر می رسد را جعل می کنند تا اطلاعات حساس را به سرقت ببرند. این معمولاً با قرار دادن پیوندی انجام می‌شود که ظاهراً شما را به وب سایت مورد نظر می برد تا اطلاعاتتان را پر کنید - اما وب سایت جعلی هوشمندانه است و اطلاعاتی که ارائه می کنید مستقیماً به دست کلاهبرداران می رود. فناوری ضد فیشینگ شما را در برابر تلاش برای به دست آوردن رمزهای عبور و داده های بانکی و سایر اطلاعات حساس توسط وب سایت های جعلی که به عنوان یک وب سایت قانونی معرفی می شوند، محافظت می کند. هنگامی که رایانه شما تلاش می کند، به URL دسترسی پیدا کند،  ESET  آن را با پایگاه داده سایتهای شناخته شده فیشینگ مقایسه می کند. در صورت یافتن تطبیق، اتصال به URL قطع شده و پیام هشدار دهنده نمایش داده می شود.

 

 

خرید لایسنس Eset - محافظت ضد فیشینگ Eset

 

 

حفاظت فایروال - Firewall

فایروال آنتی ویروس نود 32 بر ترافیک ورودی و خروجی رایانه نظارت می کند و در صورت بروز هرگونه تهدیدات اینترنتی از ورود آن ها به سیستم شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال تمام ترافیک شبکه و سیستم را کنترل می کند. این امر با اجازه یا رد اتصالات شبکه فردی بر اساس قوانین فیلتر انجام می شود. محافظت در برابر حملات رایانه های راه دور را فراهم می کند و مسدود کردن برخی از خدمات را امکان پذیر می کند. همچنین محافظت آنتی ویروس برای پروتکل های HTTP، POP3 و IMAP فراهم می کند. این قابلیت یک عنصر بسیار مهم از امنیت رایانه را نشان می دهد. ESET Internet Security هنگامی که به یک شبکه بی سیم محافظت نشده یا شبکه با حفاظت ضعیف متصل می شوید، به شما اطلاع می دهد. آموزش فعال کردن فایروال Eset internet Security

 

 

خرید آنتی ویروس - فایروال نود 32

 

 

مقابله با تهدیدات رایانه ای، ویروس ها، بدافزارها و حملات از راه دور

بدافزار نوعی از برنامه های رایانه ای اطلاق می شود که برای آلوده کردن رایانه کاربر و آسیب رساندن به آن از طرق مختلف طراحی شده اند. بدافزارها می توانند رایانه ها و دستگاه ها را به روش های مختلفی آلوده کنند و به اشکال مختلفی عرضه می شوند که تنها تعدادی از آنها شامل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، نرم افزارهای جاسوسی و موارد دیگر می شود. این امری حیاتی است که همه کاربران بدانند چگونه بدافزار را در همه اشکال آن تشخیص دهند و از خود در برابر آن محافظت کنند. برای مقابله با انواع برنامه های بدافزار و ویروس ها داشتن اطلاعات کافی در مورد آن ها بسیار مهم است. که چه عواملی باعث میگردد با این موارد رو به رو شویم. برای مقابله با انواع این برنامه های مخرب داشتن یک آنتی ویروس بسیار کمک شایانی است. در لینک رو به رو میتوانید انواع متداول این خطرات را مشاهده بفرمایید: شناسایی تهدیدات رایانه ای - ویروس ها

 

پس بدافزار چیست؟ ویروس های رایانه ای احتمالاً آشناترین نوع بدافزار هستند به این دلیل که با ساختن کپی از خود منتشر می شوند، به این نام خوانده می شوند. کرم ها نیز ویژگی مشابهی دارند. انواع دیگر بدافزارها، مانند نرم افزارهای جاسوسی، برای کاری که انجام می دهند نامگذاری می شوند. دنیای اینترنت همیشه آماج خیل عظیمی از تهدیدات بوده و هست. در چند سال اخیر موضوع آلوده شدن سیستم های کامیپوتری کاربران اینترنت به انواع باج افزار ها و بد افزار ها بصورت جدی مطرح بوده است. در این روش از حملات هنگامی که دستگاه کاربر به باج افزار آلوده شود، تمام فایل ها و محتویات دستگاه رمزنگاری و قفل می گردد و دسترسی مجدد به محتویات به شرط پرداخت پول با آن ها می گردد. با داشتن آنتی ویروس های قدرتمند از جمله Eset Internet Security شما در برابر این قبیل حملات و اجرایی شدن باج افزار به طرز قابل توجه ای در امان خواهید بود. اما همیشه شما نیز باید مراقب ایمیل ها و پیام های جعلی باشید. و به هیچ عنوان این پیام های مشکوک را باز نکنید.

 

 

مقابله با تهدیدات رایانه ای، ویروس ها، بدافزارها

 

 

مقابله در برابر کی لاگرها - keyloggers

یکی از موذیانه ترین انواع حملاتی که هکرها از آن استفاده می کنند "کی لاگرها" است. کی لاگرها هر ضربه ای را که کاربر تایپ می کند در موبایل، لپ تاپ یا رایانه رومیزی ضبط می کند. سرور شناسه های کاربر، رمزهای عبور، جزئیات حساب و پیام های SMS را ثبت می کند. مجرمان سایبری می توانند ارتباطات کاربران را زیر نظر بگیرند و حتی از حساب های بانکی قربانیان پول برداشت کنند. کی لاگرهای نرم افزاری برنامه هایی هستند که برای کار کردن باید روی کامپیوتر نصب شوند. این رایج ترین نوع کی لاگر است که هکرها در اینترنت پخش می کنند. هنگامی که کاربر یک برنامه آلوده را دانلود می کند، کی لاگرهای نرم افزاری روی رایانه نصب می شوند. پس از نصب مسیرهای سیستم عاملی را که کلیدهایی که روی کیبورد فشار می دهید باید طی کنند نظارت می کند. به این ترتیب کی لاگرهای نرم افزار ضربات کلید را ردیابی و ضبط می کنند. سپس اطلاعات را از طریق یک سرور راه دور به هکر منتقل می کند. مقابله با کی لاگر

 

 

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 - مقابله در برابر کی لاگرها

 

 

خرید لایسنس نود 32 | خرید نود 32 | خرید آنتی ویروس نود 32 | خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 | خرید انواع آنتی ویروس نود 32 | نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 | آنتی ویروس | خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی | خرید لایسنس eset internet security | بهترین سایت خرید لایسنس نود 32

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد