لایسنس تک کاربره اندروید نود 32

لایسنس تک کاربره اندروید نود 32

 

لایسنس 1 کاربر اندروید نود 32 اورجینال یکساله - 365 روزه

ESET Edition 2024

 

سازگار با سیستم عامل : اندروید

قدرت بالا و استفاده کم از منابع

سازگاری با انواع تبلت و موبایل

اسکن فایل ها قبل و هنگام دانلود

حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات ناشناخته

محافظت از تمام اطلاعات و ارتباطات، و Wi-Fi

قابلیت فعال سازی مجدد بعد از فرمت کردن اندروید را دارد

امنیت در اینترنت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به دستگاه

محافظت از تمام جنبه های زندگی دیجیتال شما با تخصص پیشرفته و یادگیری پیشرفته ماشین

دارای فایروال پیشرفته و قدرتمند، محافظت از پرداخت های بانکی، ایمنی در برابر باج افزار و بدافزار

 

270,000 تومان فروش ویژه

 

209 هزار تومان

 

 

 

 

 

بلافاصله بعداز خرید - کد لایسنس 20 رقمی اورجینال به ایمیل شما ارسال میگردد و فقط کافیست لایسنس را مستقیم در نرم افزار آنتی ویروس وارد کرده و آن را فعال نمایید. این لایسنس بصورت 365 روز کامل و قابلیت بدون محدودیت فعالسازی بعد فرمت دستگاه و حتی قابلیت جابجایی از دستگاهی به دستگاه دیگر را داراست. شما میتوانید بعد از فعالسازی از تمام قابلیت های آن استفاده کنید - آپدیت ها مستقیم از خود Eset ارسال میگردد.

 

 

 

ESET

لایسنس اورجینال - 1 کامپیوتر + 1 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

569,000 تومان فروش ویژه

 

339 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

ESET

لایسنس اورجینال - 2 کامپیوتر + 2 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

790,000 تومان فروش ویژه

 

549 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

ESET

لایسنس اورجینال - 5 کامپیوتر + 5 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

1,270,000 تومان فروش ویژه

 

880 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

ESET

2 کاربر - لایسنس اورجینال اندروید دو کاربر یکساله (365 روزه)

  ✔ ورژن 2024

  ✔ پشتیبانی از آخرین نسخه

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد فرمت یا تعویض دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه اندروید

370,000 تومان فروش ویژه

 

319 هزار تومان

خرید آنلاین آموزش نود 32

 

ضرورت استفاده از آنتی ویروس اندروید

هنگامی که صحبت از محافظت از گوشی همراه شما در برابر بدافزارها و ویروس ها می شود، Antivirus Eset NOD32 یک تغییر دهنده بازی است. NOD32 با موتور اسکن قدرتمند و کارآمد خود به طور مداوم ثابت کرده است که یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس موجود است. با ارائه طیف گسترده ای از ویژگی ها و تشخیص پیشرفته تهدید، تضمین می کند که سیستم شما ایمن و ایمن باقی می ماند. این آنتی ویروس با سابقه ای طولانی مورد اعتماد میلیون ها کاربر در سراسر جهان قرار گرفته است. فن‌ آوری نوآورانه آن، همراه با به‌روزرسانی‌های منظم، با چشم‌انداز تهدید در حال تکامل همگام است. در واقع، NOD32 دارای نرخ تشخیص چشمگیر 99.9٪ است که تضمین می کند حتی پیچیده ترین ویروس ها شناسایی و حذف می شوند. دانلود NOD32 فقط یک راه حل نیست، بلکه یک ضرورت برای محافظت از زندگی دیجیتال شماست.

 

Mobile Security چیست؟

 

 

Eset

 

 

آنتی ویروس ESET Mobile Security یک راه حل عملی و قابل اعتماد برای محافظت از دستگاه شما در برابر تهدیدات سایبری است. این نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند ویژگی های پیشرفته و اقدامات امنیتی کارآمد را برای محافظت موثر از دستگاه شما ارائه می دهد. یک رابط کاربر پسند و به‌روزرسانی‌های منظم تضمین می‌کند که سیستم شما در برابر بدافزارها، ویروس‌ها و سایر خطرات آنلاین محافظت می‌شود. با نصب Eset می توانید از قابلیت های اسکن سریع و دقیق، حفاظت در زمان واقعی و استفاده کم از منابع سیستم بهره مند شوید. چه یک کاربر معمولی اینترنت باشید و چه یک حرفه ای تجاری، Eset امنیت کاملی را بدون به خطر انداختن عملکرد دستگاه شما فراهم می کند. با دانستن اینکه داده های ارزشمند شما با آنتی ویروس قابل اعتماد و معتبرایمن و امن هستند، خیالتان راحت باشد.

 

قابلیت های Eset Mobile Security

▪ محافظت کاملی از دستگاه تلفن همراه شما ارائه می دهد.

▪ در برابر بدافزارها، ویروس ها و سایر تهدیدات آنلاین محافظت می کند.

▪ نسخه پریمیوم شامل ویژگی‌های اضافی مانند محافظت در برابر سرقت و قفل برنامه است.

▪ همچنین اسکن بلادرنگ و به روز رسانی های خودکار را برای ایمن نگه داشتن دستگاه شما ارائه می دهد.

▪ بانکداری و خرید آنلاین امن

▪ وبگردی ایمن با ضد فیشینگ

▪ حفاظت در زمان واقعی در برابر بدافزارها

 

 

ESET

 

 

Eset Mobile Security محافظت کاملی را برای دستگاه های تلفن همراه شما ارائه می دهد. با ویژگی های پیشرفته آنتی ویروس و ضد بدافزار، از دستگاه شما در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و حملات فیشینگ محافظت می کند. اسکن بلادرنگ و دفاع پیشگیرانه آن تضمین می کند که داده های شما ایمن باقی می مانند. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که در صورت گم شدن یا سرقت، دستگاه خود را از راه دور مکان یابی، قفل یا پاک کنید. با ویژگی‌های ضد سرقت آن، می‌توانید از دزد عکس بگیرید یا به ضبط‌های صوتی گوش دهید تا دستگاه خود را بازیابی کنید. Eset Mobile Security یک انتخاب مطمئن برای ایمن و محافظت از دستگاه های تلفن همراه شما است.

 

 

 ESET

 

 

Eset Mobile Security در ارائه حفاظت هم‌زمان در برابر بدافزارها و ویروس‌ها برتر است. با فناوری اسکن پیشرفته خود، به طور فعال تمام فایل‌ها، برنامه‌ها و بارگیری‌های دستگاه شما را برای هرگونه نشانه‌ای از فعالیت مخرب اسکن می‌کند. فوراً به شما اطلاع داده و هرگونه محتوای مخرب را مسدود می کند تا از نفوذ بدافزار به دستگاه شما جلوگیری کند. این ویژگی تضمین می کند که اطلاعات شخصی و حساس شما محافظت می شود.

 

 

 ESET

 

 

علاوه بر اسکن بلادرنگ، Eset Mobile Security گزینه‌ های اسکن برنامه‌ ریزی‌ شده و درخواستی را نیز ارائه می‌ دهد. با اسکن های برنامه ریزی شده، می توانید فواصل اسکن منظم را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما همیشه محافظت می شود. اسکن بر اساس تقاضا به شما امکان می دهد هر زمان که به تهدیدات احتمالی مشکوک هستید، به صورت دستی فایل ها یا پوشه های خاصی را اسکن کنید. این انعطاف پذیری لایه ای اضافی از امنیت و آرامش خاطر را فراهم می کند.

 

 

 ESET

 

 

وبگردی ایمن با ضد فیشینگ

در عصر معاملات آنلاین و ارتباطات دیجیتال، امنیت وبگردی از اهمیت بالایی برخوردار است. Eset Mobile Security دارای یک ویژگی ضد فیشینگ است که با شناسایی و مسدود کردن تلاش‌ های فیشینگ از فعالیت‌ های آنلاین شما محافظت می‌کند. حملات فیشینگ تلاش‌ های متقلبانه‌ ای برای فریب دادن کاربران به افشای اطلاعات شخصی و مالی خود با ظاهر شدن به عنوان وب‌سایت یا خدمات قانونی است. ویژگی ضد فیشینگ در Eset Mobile Security به طور فعال وب‌ سایت‌ ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و دسترسی به سایت‌ های مشکوک یا مخربی را که ممکن است اقدام به سرقت اطلاعات حساس شما کنند، مسدود می‌کند. همچنین به شما در مورد تلاش‌های احتمالی فیشینگ هشدار می‌دهد و اطمینان می‌ دهد که می‌ توانید وب را با خیال راحت مرور کنید. این ویژگی به ویژه هنگام دسترسی به درگاه‌ های بانکی آنلاین، پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک یا هر وب‌ سایتی که نیاز به ارائه اطلاعات شخصی از شما دارد، سودمند است. : فعال سازی ضد فیشینگ اندروید نود 32

 

علاوه بر این، یک حالت مرور ایمن را ارائه می‌کند که در هنگام استفاده از مرورگرهای وب، یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می‌کند. به طور خودکار محتوای مخرب را بررسی می کند و از هرگونه دسترسی غیرمجاز به دستگاه شما از طریق مرور وب جلوگیری می کند. این حفاظت جامع وب تضمین می کند که فعالیت های آنلاین شما ایمن هستند و داده های حساس شما از حملات فیشینگ در امان هستند.

 

 

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت