نحوه اضافه کردن استثنا در Firewall آنتی ویروس نود 32

فایروال ESET از اتصال یک برنامه یا دستگاه به شبکه خانگی شما جلوگیری می کند



افزودن استثنا در فایروال با آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس نود 32



چرا فایروال آنتی ویروس نود 32 مانع از اتصال یک برنامه می شود؟

فایروال یک برنامه امنیتی شبکه است که به عنوان یک مانع بین یک شبکه داخلی و شبکه های خارجی مانند اینترنت عمل می کند. ترافیک ورودی و خروجی شبکه را بر اساس قوانین امنیتی از پیش تعیین شده نظارت و کنترل می کند. هدف اصلی یک فایروال محافظت از شبکه در برابر دسترسی غیر مجاز و تهدیدات احتمالی با فیلتر کردن و مسدود کردن ترافیک مخرب یا ناخواسته است. این یک محیط امن در اطراف شبکه ایجاد می کند و از ورود یا خروج کاربران غیر مجاز یا بسته های داده بالقوه مضر به شبکه جلوگیری می کند.


فایروال چیست؟


فایروال ها از تکنیک های مختلفی برای اعمال سیاست های امنیتی استفاده می کنند، از جمله فیلتر کردن بسته ها، بازرسی حالت، و سرویس های دروازه ( پراکسی ) در سطح برنامه. فیلترینگ بسته، اطلاعات هر بسته شبکه را بررسی می کند و بر اساس قوانین از پیش تعریف شده، مانند اجازه یا مسدود کردن ترافیک بر اساس آدرس های IP، پورت ها یا پروتکل ها، تصمیم گیری می کند. بازرسی Stateful با ردیابی وضعیت اتصالات شبکه و اجازه دادن تنها به ترافیک قانونی بر اساس زمینه اتصال، فراتر از فیلتر کردن بسته است. دروازه های سطح برنامه به عنوان واسطه بین سیستم های داخلی و خارجی عمل می کنند و ترافیک لایه برنامه پشته پروتکل شبکه را بررسی و فیلتر می کنند.


فایروال‌ ها علاوه بر محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز، می‌توانند ویژگی‌های امنیتی دیگری مانند پشتیبانی از شبکه خصوصی مجازی، تشخیص نفوذ و پیشگیری، و قابلیت‌ های گزارش‌ گیری و گزارش‌ دهی برای نظارت بر فعالیت شبکه و شناسایی حوادث امنیتی بالقوه را فراهم کنند. به طور کلی، فایروال ها با عمل به عنوان اولین خط دفاع در برابر تهدیدات سایبری و کمک به حفاظت از داده ها و منابع حساس در یک شبکه، نقش مهمی در امنیت شبکه ایفا می کنند. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا از جادوگر عیب یابی - Troubleshooting Wizard برای ایجاد خودکار یک استثنای فایروال استفاده کنید که به برنامه یا دستگاه شما اجازه می دهد به شبکه خانگی شما متصل شود.


برنامه‌ها یا دستگاه‌هایی که اخیراً مسدود شده‌اند


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET Windows خود را باز کنید.

2. بر روی Setup → Network protection کلیک کنید.


افزودن استثنا در فایروال با آنتی ویروس نود 32


3. روی Troubleshooting wizard یا Resolve blocked communication. کلیک کنید.


Troubleshooting wizard چیست؟


افزودن یک استثنای فایروال با Troubleshooting wizard در آنتی ویروس نود 32



4. برنامه یا دستگاه خود را در لیست پیدا کنید و روی Unblock کلیک کنید. اگر برنامه یا دستگاه شما در لیست نیست، لیست سیاه آدرس IP موقت را بررسی کنید.


سایر ارتباطات مسدود شده


ممکن است سایر ارتباطات مسدود شده را در لیست مشاهده کنید که مرتبط با مشکل شما نیستند. این طبیعی است و به امنیت سیستم شما مربوط نمی شود.


تنظیمات فایروال نود 32


اضافه کردن استثنا در فایروال Eset



5. روی Done کلیک کنید. همچنین، می‌توانید روی Unblock other کلیک کنید و مراحل بالا را برای رفع انسداد یک ارتباط دیگر تکرار کنید.


اضافه کردن استثنا در فایروال نود 32


معرفی و رفع بلاک  نرم افزار به eset


دستگاه یا برنامه اکنون می تواند به شبکه شما متصل شود.


آدرس های IP مسدود شده


آدرس IP برنامه یا دستگاه شما ممکن است به لیست سیاه آدرس IP موقت اضافه شده باشد. در صورت وجود، می توانید ارتباط را مستقیماً از لیست مجاز کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET Windows خود را باز کنید.

2. بر روی Setup → Network protection کلیک کنید.


افزودن استثنا در فایروال با آنتی ویروس نود 32


3. روی لیست Temporary IP address blacklist یا Resolve temporarily blocked IP addresses کلیک کنید.


اضافه کردن استثنا در فایروال Eset


مجاز کردن Ip یا برنامه در نود 32


4. آدرس IP مسدود شده ای را که می خواهید مجاز باشد انتخاب کنید و روی ;Add exception کلیک کنید.


معرفی نرم افزار به eset


5. آدرس IP از لیست سیاه آدرس IP موقت حذف شده و اکنون در لیست استثنا های IDS قرار دارد. آدرس IP که شما مجاز کرده اید اکنون می تواند به شبکه خانگی شما متصل شود.


لیست استثنا exception آنتی ویروس


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد