آموزش فعال کردن Eset Anti-Theft در ویندوز

ضد سرقت ایست نه تنها به شما در ردیابی و بازیابی دستگاه از دست رفته خود کمک می کند ، بلکه از اطلاعات شخصی شما نیز محافظت می کند.



چگونه Anti-Theft را در ESET فعال و تنظیم کنیم



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس نود 32




ضد سرقت ESET Anti-Theft چیست؟


دستگاه های شخصی ما دائما در معرض خطر گم شدن یا سرقت قرار می گیرند. اگر دستگاه شما از بین رفته یا به سرقت رفته باشد ، ESET Anti-Theft به شما امکان می دهد با استفاده از محلی سازی آدرس IP ، نظارت بر استفاده و ردیابی دستگاه گمشده خود در هر نقطه جهان را انجام دهید. ضد سرقت خرید Eset نه تنها به شما در ردیابی و بازیابی دستگاه از دست رفته خود کمک می کند ، بلکه از اطلاعات شخصی شما نیز محافظت می کند .


چگونه ضد سرقت کار می کند؟ پس از نصب روی دستگاه ، محصول ایست شما با رابط وب ایست Anti-Theft همراه می شود. در صورت از بین رفتن یا سرقت رفتن دستگاه ، مانیتورینگ را آغاز کنید. هنگامی که یک دستگاه از بین رفته یا به سرقت رفته است ، محصول ایست شما به طور خودکار شروع به انتقال اطلاعات از دستگاه به حساب شما می کند ، فارغ از این که دستگاه شما در کجای دنیا قرار دارد. هر زمان که دستگاه گمشده شما به اینترنت دسترسی پیدا کند ، محصول ایست عکسهای به روز شده ، تصاویر وب کم و مختصات GPS را به رابط وب ضد سرقت ارسال می کند .


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. بر روی Setup → Security tools کلیک کنید .



فعال کردن Eset Anti-Theft در ویندوز


3. برای فعال کردن آن ، روی نوار کشویی کنار Anti-Theft کلیک کنید .


نحوه فعال سازی ESET Anti-Theft


4. از شما خواسته می شود که یک حساب ایجاد کنید. روی Create account کلیک کنید.


فعال سازی Anti Theft در اینترنت سکیوریتی


5. شما به صفحه وب ESET HOME هدایت خواهید شد. آدرس ایمیل و رمز عبوری که برای ورود به حساب ESET HOME خود استفاده می کنید را در فیلدهای مربوطه وارد کنید. این رمز عبور را از دست ندهید، برای دسترسی به درگاه ضد سرقت به آن نیاز دارید. کشور را از منوی کشویی کشور انتخاب کنید. به صورت اختیاری، می‌توانید چک باکس را برای دریافت پیشنهادات ویژه، پشتیبانی و اطلاعات محصول انتخاب کنید. روی ایجاد حساب کلیک کنید.


آموزش فعال کردن قابلیت ضد سرقت یا Anti-Theft آنتی ویروس


6. مرورگر اینترنت را ببندید و در پنجره برنامه محصول ESET، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را تایپ کرده و روی Log in کلیک کنید.


آموزش فعال کردن قابلیت ضد سرقت Eset


7. یک نام برای دستگاه خود تایپ کنید و روی Continue کلیک کنید .


بهینه سازی ضد سرقت ESET در کامپیوتر


8. روی Done کلیک کنید.

9. Anti Theft اکنون در دستگاه شما فعال است. می توانید به حساب ضد سرقت خود در پورتال ESET HOME دسترسی داشته باشید.




یک حساب فانتوم ایجاد کنید

پس از فعال شدن Anti-Theft، به شما اطلاع داده می شود که هیچ حساب فانتوم ایجاد نشده است. می توانید مستقیماً از پنجره برنامه اصلی محصول امنیتی ESET خود یک حساب فانتوم ایجاد کنید یا می توانید آن را از طریق پورتال ESET HOME ایجاد کنید.


1. روی Create a Phantom account کلیک کنید.


نحوه تنظیمات ضد سرقت را در آنتی ویروس نود 32


2. یک نام برای حساب فانتوم خود تایپ کنید. ESET توصیه می کند از نام کوچک یا نام کامل خود استفاده کنید. روی Create کلیک کنید.


نحوه تنظیم ضد سرقت را در Eset


3. حساب فانتوم شما ایجاد شده است. Anti-Theft اکنون بهینه شده است.


ایجاد حساب فانتوم در ضد سرقت نود 32


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد