قابلیت جدید آنتی ویروس ESET Mobile Security

ESET Mobile Security ترکیبی از یک موتور اسکن فعال با ویژگی های ضد سرقت و فیلتر مکالمه برای محافظت در برابر واقعی در برابر تهدیدات شناخته شده است.



قابلیت های ESET Mobile Security



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




اندروید یک سیستم عامل متن باز است، به این معنی که هر کسی می تواند برای آن برنامه توسعه دهد. این می تواند چیز خوبی باشد، زیرا امکان نوآوری و خلاقیت زیادی را فراهم می کند. با این حال، این بدان معناست که خطر بیشتری برای توسعه بدافزار برای اندروید وجود دارد. اگر نگران امنیت دستگاه اندرویدی خود هستید، بهتر است یک آنتی ویروس نصب کنید. برنامه های آنتی ویروس مختلفی برای اندروید موجود است، بنابراین باید کمی تحقیق کنید تا یکی از آنها را پیدا کنید که معتبر و موثر باشد. در این جا ما به معرفی یکی از بهترین آنتی ویروس اندروید می پردازیم:


ESET Mobile Security یک برنامه امنیتی "اندروید نود 32" موبایل است که توسط ESET، یک شرکت پیشرو در امنیت سایبری توسعه یافته است. این برنامه برای محافظت از دستگاه های تلفن همراه شما، مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها، در برابر تهدیدات مختلف از جمله بدافزار، حملات فیشینگ، سرقت و نقض داده ها طراحی شده است. همچنین شامل فایروال، حفاظت ضد سرقت و اسکنر حریم خصوصی است. در اینجا برخی از قابلیت های کلیدی آن آورده شده است:


قابلیت های اندروید نود 32



1. محافظت : نود 32 اسکن و شناسایی بدافزار ها، ویروس‌ ها و سایر نرم‌ افزار های مخربی را که می‌توانند به دستگاه شما آسیب بزنند یا اطلاعات شخصی شما را به خطر بیندازند، در زمان واقعی ارائه می‌کند.

2. ضد فیشینگ : از شما در برابر فیشینگ، که تلاش‌ های متقلبانه برای به دست آوردن اطلاعات حساس مانند گذرواژه‌ ها، جزئیات کارت اعتباری یا موارد دیگر .... است محافظت می‌کند.

3. App Lock : این ویژگی به شما امکان می دهد برنامه های خاصی را با پین، الگو یا اثر انگشت در دستگاه خود قفل کنید و یک لایه امنیتی اضافی به برنامه های حساس خود اضافه کنید.

4. Anti-Theft : در صورتی که دستگاه شما گم یا دزدیده شود، به شما کمک می کند موقعیت مکانی آن را با استفاده از مختصات GPS ردیابی کنید. همچنین می‌توانید دستگاه خود را از راه دور قفل کنید، زنگ هشدار را راه‌اندازی کنید یا داده‌های خود را پاک کنید تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید.

5. Web Protection : با مسدود کردن وب سایت های مخرب و جلوگیری از دسترسی شما به محتوای بالقوه مضر، مرور ایمن را تضمین می کند.


آیا اندروید نود 32 خوب است؟


6. Privacy Audit : دستگاه شما را از نظر مسائل مربوط به حریم خصوصی اسکن می کند و توصیه هایی برای بهبود تنظیمات حریم خصوصی شما ارائه می دهد. برنامه هایی را که ممکن است مجوزهای بیش از حد یا دسترسی به داده های حساس داشته باشند را شناسایی می کند.

7. SMS & Call Filter : این ویژگی به شما امکان می دهد تماس ها و پیام های متنی ناخواسته را از مخاطبین خاص یا شماره های ناشناس مسدود کنید.

8. Device Monitoring : مصرف باتری، فضای ذخیره‌سازی و فرآیند های در حال اجرا دستگاه شما را کنترل می‌کند و اطلاعاتی در مورد مشکلات عملکرد بالقوه یا فعالیت‌ های مشکوک ارائه می‌دهد.

9. اسکن های برنامه ریزی شده : می توانید اسکن های خودکار را در فواصل زمانی از پیش تعریف شده تنظیم کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما بدون دخالت دستی محافظت می شود.

10. SIM Guard : اگر شخصی سعی کند سیم کارت شما را جایگزین کند، ESET Mobile Security می تواند یک ایمیل با شماره تلفن جدید برای شما ارسال کند و به شما کمک کند تغییرات غیرمجاز سیم کارت را ردیابی کنید.


قابلیت های اضافه شده در آخرین نسخه آنتی ویروس اندروید نود 32


ویژگی های جدید ESET Mobile Security


محافظت از پرداخت


Payment protection یک ویژگی برتر جدید است که امنیت بیشتری در برابر فیشینگ پیشرفته و سایر حملات برای برنامه های بانکی و پرداختی شما فراهم می کند.


اسکن شبکه


Connected Home به شما امکان می دهد شبکه خود را برای دستگاه های متصل به روتر خود اسکن کرده و نقاط ضعف را بررسی کنید. Home Connected در دو مرحله شبکه شما را اسکن می کند.


ویژگی های پایه


● ESET Mobile Security برتری امنیت را ارائه می دهد امنیت برای گوشی های هوشمند اندروید یا تبلت. علیه ویروس ها تروجان ها ، باج افزارها و بدافزار دیگری که می تواند اطلاعات شما را به سرقت ببرند، حفاظت از اطلاعات حساس یا رمزگذاری داده ها، محافظت فعال ضد سرقت می تواند همچنین به شما در یافتن یک وسیله گمشده کمک می کند.

● Ignore threats - گزینه ای برای افزودن تهدیدهای شناسایی شده به لیست سفید. با شناسایی تهدید ، شما می توانید تهدید را نادیده بگیرید. سپس ESET Mobile Security نام پرونده را به لیست تهدیدهای چشم پوشی اضافه می کند. اگر نام پرونده تهدید تغییر کند ، ESET Mobile Security دوباره آن را به عنوان یک تهدید شناسایی می کند.

● On-Charger Scan - از منوی اسکن خودکار ، می توانید اسکن ها را فقط در صورت شارژ کامل دستگاه و در حالت بیکار انتخاب کنید (شما باید این ویژگی را فعال کنید ؛ به طور پیش فرض فعال نیست).


لایسنس نود 32 برای اندروید


● عمق متغیر اسکن (سریع / هوشمند / عمیق)

● اسکن برنامه ریزی شده

● هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه ، اسکن پس زمینه اجرا می شود

● ضد فیشینگ

● فیلتر کردن تماس برای مخاطبین خاص و زمانهای خاص

● کنترل USSD داخلی برای محافظت از شما در برابر حملات از طریق پیامک های مخرب ، کدهای QR یا پیوندهای URL

● برنامه کنترل برای نظارت بر مجوزهای برنامه های نصب شده

ESET Mobile Security یک راه حل امنیتی جامع برای اندروید است. طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای محافظت از تلفن شما در برابر انواع تهدیدات ارائه می دهد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد