قطع شدن اینترنت توسط فایروال نود 32 + رفع

چند دلیل وجود دارد که ممکن است اینترنت شما توسط فایروال قطع شود. در برخی موارد فایروال ESET ترافیک داخلی را به عنوان یک تهدید تشخیص می دهد



قطع شدن اینترنت بعد از نصب آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




چند دلیل وجود دارد که ممکن است اینترنت شما توسط فایروال Nod32 قطع شود. یک احتمال این است که شما به طور تصادفی وب سایت یا برنامه ای را که برای اتصال به اینترنت شما لازم است مسدود کرده اید. احتمال دیگر این است که فایروال شما به گونه ای پیکربندی شده است که تمام ترافیک ورودی را مسدود کند، که از دسترسی شما به هر وب سایت یا برنامه ای جلوگیری می کند. اگر مطمئن نیستید که چرا اینترنت شما قطع شده است، می توانید با دنبال کردن این مراحل، مشکل را عیب یابی کنید. همچنین در برخی موارد، فایروال ESET ترافیک IP داخلی را به عنوان یک تهدید بالقوه تشخیص می دهد. برای تعیین آدرس IP روتر خود و اضافه کردن موارد استثنا در محصول Eset Internet Security خود برای این آدرس IP اضافه کنید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.


● تنظیمات فایروال خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی هیچ وب سایت یا برنامه ای را مسدود نکرده اید.

● سعی کنید فایروال خود را به طور موقت غیرفعال کنید "غیرفعال کردن فایروال Firewall در Eset" تا ببینید آیا این مشکل حل می شود یا خیر.


شما پس از نصب Eset قادر به اتصال به اینترنت نیستید

1. کلید Windows + R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.

2. CMD را در قسمت Open تایپ کنید و OK را کلیک کنید.


قطع شدن اینترنت پس از نصب آنتی ویروس نود32


3. دستور ipconfig را در command prompt تایپ کرده و Enter را فشار دهید. اطلاعات مربوط به اتصال محلی شما نمایش داده می شود.

4. ورودی Default Gateway را در بخش اتصال محلی پیدا کنید. آدرس IP چهار قسمتی روتر شما در اینجا نمایش داده می شود. این عدد را همراه با نقطه ها یادداشت کنید و سپس مطمئن شوید که آدرس IP در محدوده زیر قرار دارد ( که در آن "x" عددی بین 0 تا 255 است ) :


● 172.16.x.x–172.31.x.x

● 192.168.x.x

● 10.x.x.x


قطع شدن اینترنت بعد از نصب نود 32


5. اگر آدرس IP شناسایی شده در محدوده ذکر شده در بالا باشد، یک آدرس IP خصوصی است و می تواند با خیال راحت در محصول ESET شما حذف شود. اگر آدرس IP در این محدوده قرار نگیرد، اتصال در حال شناسایی عمومی است. حذف برنامه یا آدرس IP در آنتی ویروس ESET

6. برای اضافه کردن آدرس IP استثنا برای اتصال اینترنت در اینترنت سکیوریتی نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید. آموزش اضافه کردن IP به Trusted zone در آنتی وروس نود 32



سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد