بهترین آنتی ویروس | مقایسه آنتی ویروس های ویندوز

نرم افزار آنتی ویروس برای رایانه شخصی حیاتی است. بدون آن اطلاعات شخصی، داده ها و حتی حساب بانکی شما همگی در خطر هستند.



معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان ویندوز



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت



نرم افزار آنتی ویروس برای هر رایانه شخصی حیاتی است. بدون آن اطلاعات شخصی، داده های شما و حتی حساب بانکی شما همگی در خطر هستند. ما بیش از چندین ابزار کمکی را آزمایش کرده‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین آنتی ویروس کمک کنیم، اگرچه گشت و گذار در وب یا تماشای یک ویدیو می تواند بی ضرر به نظر برسد، اما خطراتی در کمین رایانه شما در سراسر اینترنت وجود دارد. انواع مختلفی از نرم افزارهای مخرب که به عنوان بدافزار شناخته می شوند، می توانند برای نظارت بر کارهایی که آنلاین انجام می دهید و شاید اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرند، استفاده شوند. انواع خاصی از بدافزارهایی که هکرها استفاده می کنند اغلب تغییر می کنند اما می توانند شامل موارد زیر باشند:


بهترین آنتی ویروس


▪ ویروس هایی که نرم افزار کامپیوتر شما را به روش های مضر تغییر می دهند

▪ ابزارهای تبلیغاتی مزاحم که باعث می شوند تبلیغات مزاحم روی صفحه نمایش شما ظاهر شوند

▪ نرم افزارهای جاسوسی که از طریق آن شخصی می تواند فعالیت های شما را کنترل کند

▪ باج افزار که می تواند کامپیوتر شما را قفل کند و تا زمانی که هزینه ای پرداخت نکنید، آن را غیرقابل استفاده کند.

▪ کرم‌ها یا ویروس ها بیت‌هایی از کد نرم‌افزاری هستند که می‌توانند از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر پخش شوند


هکرها از ترفندهای دیگری نیز استفاده می کنند. یکی از روش‌های رایج «فیشینگ» نام دارد که در آن شخصی سعی می‌کند شما را فریب دهد تا از یک وب‌سایت جعلی (مانند وب‌سایت بانک شما) برای سرقت اطلاعات شخصی شما استفاده کند. خبر خوب این است که نرم افزارهای آنتی ویروس مانند Eset - Kaspersky - Bitdefender - Norton - Avast و غیره ... که در رتبه بندی بهترین نرم افزار های آنتی ویروس قرار گرفته اند، می توانند به محافظت از شما و رایانه شما در برابر این تهدیدات و سایر تهدیدها کمک کنند. با این حال هیچ جایگزینی برای استفاده از گذرواژه‌های قوی و سایر اقدامات امنیتی اینترنت ندارد.


نرم‌افزار آنتی‌ویروس می‌تواند اطلاعات و فایل‌های ارسال‌شده از رایانه شما را در زمان وبگردی، ارسال ایمیل، پخش ویدیو یا انجام هر کار دیگری به صورت آنلاین، اسکن کند. این نرم افزار به شما هشدار می دهد که روی هیچ وب سایت یا فایلی که ممکن است تهدیدی برای امنیت اینترنت شما باشد، کلیک نکنید. علاوه بر این اگر به طور تصادفی بدافزار را بر روی رایانه خود دانلود کنید، نرم افزار آنتی ویروس سعی می کند قبل از ایجاد آسیب، آن را قرنطینه و حذف کند.


مقایسه بهترین آنتی ویروس های سال

هر رایانه به محافظت از آنتی ویروس نیاز دارد. مایکروسافت پشت این موضع ایستاده است—اگر هیچ آنتی ویروسی نصب نکرده باشید، Microsoft Defender داخلی وارد عمل می شود. و اگر یک ابزار شخص ثالث را نصب کنید، Defender به حاشیه باز می گردد. مسئله این است که در حالی که Defender بهتر و بهتر شده است، جایگزین های شخص ثالث نیز همینطور است. به جای تکیه بر نرم افزار ویندوز حداقل باید راه حل شخص ثالث قدرتمندتری " آنتی ویروس " را در نظر بگیرید. اگر حوزه وسیع انتخاب شما را قادر به تصمیم گیری نمی کند، ما می توانیم کمک کنیم. ما ارزیابی‌های عملی چندین ابزار آنتی ویروس را انجام داده‌ایم تا بتوانید انتخاب خود را انجام دهید و محافظتی را راه‌اندازی کنید.


مقایسه بهترین آنتی ویروس ها


محافظت از بدافزارها، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم

ما آن را آنتی ویروس می نامیم، اما در حقیقت بعید است که با یک ویروس کامپیوتری واقعی ضربه بخورید. بدافزار این روزها در مورد کسب درآمد است و هیچ راه آسانی برای پول نقد در انتشار ویروس وجود ندارد. باج‌افزارها و تروجان‌های سرقت اطلاعات بسیار رایج‌تر هستند، مانند ربات‌هایی که به ربات‌ها اجازه می‌دهند رایانه شما را برای اهداف پلید اجاره کنند. ابزارهای آنتی ویروس مدرن تروجان ها، روت کیت ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، باج افزارها و موارد دیگر را مدیریت می کنند. همانطور که اشاره شد، نادمارکت چندین ابزار آنتی ویروس قوی را بررسی کرده است. اگر بدافزار ، ویروس یا تروجان دارید، یکی از محصولات ذکر شده در این مقاله باید مشکل را برطرف کند.


فایروال ها، محافظت باج افزار و موارد دیگر

فایروال‌ها و فیلتر کردن هرزنامه‌ها ویژگی‌های رایج آنتی‌ویروس نیستند، در واقع برخی از این محصولات آنتی ویروس دارای ویژگی های بیشتری نسبت به محصولات خاصی هستند که به عنوان مجموعه های امنیتی فروخته می شوند. از دیگر ویژگی‌های که می‌بینید، مرورگرهای امن برای تراکنش‌های مالی، حذف امن فایل‌های حساس، پاک کردن آثار رایانه و تاریخچه مرور، نظارت بر اعتبار، صفحه‌کلید مجازی تا فویل کی‌لاگرها، محافظت از پلتفرم‌های مختلف و غیره است.


1 - بررسی آنتی ویروس ESET


بررسی آنتی ویروس ESET


وظیفه اصلی هر ابزار آنتی ویروس این است که هر گونه هجوم بدافزاری را که قبل از نصب ریشه کرده است، از بین ببرد و سپس برای جلوگیری از حملات بیشتر هوشیاری خود را حفظ کند. برخی از محصولات به آن فعالیت های ضروری پایبند هستند، در حالی که برخی دیگر، مانند آنتی ویروس ESET NOD32 بسیار فراتر از آنها هستند. از دیگر ویژگی‌های NOD32 شامل یک سیستم پیشگیری از نفوذ میزبان، یک اسکنر برای سیستم عامل کامپیوتر شما و یک سیستم کنترل دقیق دستگاه است. در اکثر تست‌ها هم در آزمون‌های آزمایشگاهی و هم در آزمون‌های عملی ما نمرات خوبی می‌گیرد، اما چند نمره ضعیف به دست آورد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های پیشرفته آن ممکن است برای کاربر معمولی بیش از حد پیچیده باشد. جهت بررسی کامل بر روی بررسی اینترنت سکیوریتی نود 32 کلیک کنید.


2- بررسی آنتی ویروس Bitdefender


بررسی آنتی ویروس Bitdefender


آنتی ویروس بیت دیفندر شامل یک لیست قابل توجه محافظت از بدافزارهای اساسی، نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و باج افزارها، به علاوه ویژگی های برنامه و عملکرد خاص است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مرورگر اختصاصی اشاره کرد که گفته می‌شود برای جلوگیری از کلاهبرداری، تراکنش‌های بانکی و خرید را ایمن می‌کند، فناوری فیلتر وب برای مسدود کردن وب‌سایت‌ها و لینک‌های مضر شناخته‌شده، محافظت در برابر فیشینگ، هشدارهای ضد کلاهبرداری و فیلتر ضد هرزنامه. این طرح همچنین دارای پسوند ضد ردیاب، محافظت از شبکه های اجتماعی، مدیر رمز عبور، خردکن فایل برای حذف دائمی فایل ها است. ابزار ارزیابی آسیب‌پذیری آن - نرم‌افزارهای قدیمی و آسیب‌پذیر، وصله‌های امنیتی ویندوز از دست رفته و تنظیمات سیستم احتمالاً ناایمن را اسکن کرده و راه‌حل‌هایی را پیشنهاد می‌کند. جهت بررسی کامل بر روی آنتی ویروس Bitdefender کلیک کنید.


3 - بررسی آنتی ویروس Kaspersky


بررسی آنتی ویروس Kaspersky


آنتی ویروس کسپرسکی از دو دهه رقابت قوی در فضای امنیت سایبری برخوردار بوده است. و علیرغم برخی مشکلات، همچنان به طور پیوسته در میان بهترین های بازار قرار می گیرد. Kaspersky نه تنها واقعاً سبک وزن و کاربر پسند است، بلکه می‌تواند از تهدیدات آنلاین مختلف محافظت کند. آیا آنتی ویروس کسپرسکی قابل اعتماد است؟ آیا خوب است؟ چه ویژگی هایی را ارائه می دهد و چقدر است؟ بررسی آنتی ویروس Kaspersky ما را بخوانید تا متوجه شوید.


4 - بررسی آنتی ویروس Norton


 بررسی آنتی ویروس Norton


Norton 360 دارای امنیت دستگاه است که در برابر ویروس‌ها، باج‌افزارها، بدافزارها و سایر تهدیدات آنلاین هنگام بانکداری، خرید و پست آنلاین محافظت می‌کند. علاوه بر این به محافظت از داده ها و اطلاعات شخصی خود در برابر باج افزار کمک کنید: سیستم عامل و سایر نرم افزارهای خود را به روز کنید. دارای یک موتور قدرتمند ضد بدافزار، طیف گسترده ای از ابزارهای امنیتی اینترنت، داشبورد آنلاین بصری است، موتور ضد بدافزار نورتون از یادگیری ماشینی، اکتشافی پیشرفته و یک فهرست بدافزار به‌روزرسانی شده برای شناسایی بدافزارها استفاده می‌کند - از ویروس‌ها و تروجان‌ها گرفته تا بدافزارهای پیشرفته مانند باج‌افزارها و cryptojackers. جهت ادامه مشاهده بررسی آنتی ویروس Norton 360 کلیک کنید.


5 - بررسی آنتی ویروس Avast


 بررسی آنتی ویروس Avast


آنتی ویروس Avast با تمام عملکردها و ویژگی های اساسی که می خواهید با نرم افزار آنتی ویروس مرتبط کنید، ارائه می شود. که با توجه به اشتراک بسیاری مانند Kaspersky یا Norton 360 یا Eset یا Bitdefender این نشان می دهد که می توانید سطح خوبی از محافظت دریافت کنید. و علاوه بر همه ویژگی‌های معمولی Avast همچنین دارای برخی از امکانات اضافی بسیار مفید است که این گزینه را وسوسه‌ انگیزتر می‌کند. در اینجا ما همه آنها را تجزیه می کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا گزینه مناسبی برای شما است یا خیر. بررسی آنتی ویروس Avast


بیت دیفندر در مقابل کسپرسکی: کدام آنتی ویروس بهتر است؟


مقایسه بیت دیفندر و کسپرسکی


آنتی ویروس Bitdefender و آنتی ویروس Kaspersky دو تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس ما هستند که مورد بررسی قرار گرفته اند، اما چگونه آنها در نبردی رودررو برای برتری میجنگند؟ برای فهمیدن این موضوع ما مقایسه کردیم که هر برنامه چقدر در شناسایی بدافزارها خوب است، در حالی که مجموعه ویژگی های آنها را مطالعه کردیم و تأثیر عملکرد آنها را بر روی یک سیستم کامپیوتری آزمایش کردیم. علاوه بر این، رابط کاربری آنها را مورد بررسی قرار دادیم. جهت ادامه بر روی مقایسه کسپرسکی با بیت دیفندر کلیک کنید.


نود 32 در مقابل کسپرسکی: کدام آنتی ویروس بهتر است؟


مقایسه آنتی ویروس نود 32 و کسپرسکی


کدام یک بهتر است Eset یا Kaspersky ؟ به طور کلی ESET و Kaspersky هر دو نرم افزار آنتی ویروس عالی هستند. کسپرسکی به دلیل ویژگی های اضافه شده سطوح عملکرد و نرخ تشخیص بدافزار قوی، انتخاب خوبی از نرم افزار آنتی ویروس است. اما آنتی ویروس ایست نود 32 با قدرت پابه پای آن پیش میرود، جهت مشاهده خصوصیات بیشتر بر روی مقایسه آنتی ویروس نود 32 با کسپرسکی کلیک بفرمایید.


نود 32 یا بیت دیفندر - کدام انتخاب بهتری است؟


مقایسه آنتی ویروس نود 32 و بیت دیفندر


امروزه حفاظت از داده های دیجیتالی شما اهمیت ویژه ای دارد. در عین حال از آنجایی که صدها محصول آنتی ویروس در بازار وجود دارد، یک کاربر معمولی برای انتخاب مناسب ترین راه حل مشکل پیدا می کند. در این بررسی ما دو مورد از محبوب‌ ترین نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس را مقایسه کردیم: Bitdefender در مقابل ESET Nod 32. خواهید دید که چگونه این برنامه‌ها در مورد چندین پارامتر کار می‌کنند: ویژگی‌های موجود، قیمت، عملکرد و همچنین. به عنوان تجربه کاربر. در مقایسه ما بیت دیفندر با یک امتیاز برنده شد. در اکثر پارامترها، هر دو آنتی ویروس یکسان هستند. با این حال Bitdefender در مورد اجزای جزئی کمی بهتر است. علیرغم نتیجه ما ESET Nod32 فوق العاده قابل اعتماد است و نتایج خوبی را نشان می دهد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد